die fluistert ook altijd zachtjes in je oorquote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef Ezell het volgende:
De conducteur fluistert de namen van de stations
Doet mij denken aan tjacka
en hoe kut is t ?quote:
Ik luister een liedje van Stromae. Ik probeer mijn playlist iets veelzijdiger dan metal te krijgen.quote:
Uhu jhali weetquote:Op maandag 6 januari 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die fluistert ook altijd zachtjes in je oor
kijk het net 5 minuten. Ik vind nog best vaag.quote:
luister punkpopquote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister een liedje van Stromae. Ik probeer mijn playlist iets veelzijdiger dan metal te krijgen.
Alles beter dan leren toch.
Geef eens een naam. Normaal haak ik al af bij de term punk.quote:
luister the scriptquote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister een liedje van Stromae. Ik probeer mijn playlist iets veelzijdiger dan metal te krijgen.
Probeer Miguel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen, check zebrahead anders eens, die zijn tofquote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef eens een naam. Normaal haak ik al af bij de term punk.
Edit: Greenday en Blink achtige muziek? Dat is het toch niet voor mij
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nieuwe Page toiletpapier halen voor op zijn kamer.
Niet heel spannend maar luistert lekker weg.quote:
Ik wil je geen pijn doen.quote:
Ik kan punk gewoon moeilijk serieus nemen. Dan luister ik liever iets agressievers.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen, check zebrahead anders eens, die zijn tof
Hoi Jamesquote:
Afsluitend babydoekje erna nog?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
Page is overigens fucking zacht, ging er eergisteren mijn achterste mee afvegen, damn. Ik heb denk ik 4 ā 5 doekjes teveel gebruikt, maar het voelde zo geweldig.
Oh, echt? Wij hebben alleen van die goedkopequote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
Page is overigens fucking zacht, ging er eergisteren mijn achterste mee afvegen, damn. Ik heb denk ik 4 ā 5 doekjes teveel gebruikt, maar het voelde zo geweldig.
Goed om te weten. Mocht je ooit langskomen, regel ik speciaal voor jou page.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
Waarom bloos je?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi James
Ik ben bekaf na deze multiquote
ja en dan tweede en dan derdequote:
hey tootquote:
iedereen toch welquote:
Niet eens nodig, elk papiertje voelt zijdezacht aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afsluitend babydoekje erna nog?
Wij eerst ook, daar schuur je je billen mee af. Nee, nu ik Page™ heb gehad, wil ik niet anders meer. Voor mij is nu alles Page™.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, echt? Wij hebben alleen van die goedkope
Ok.quote:
trauma.quote:
Oké, ik ga m'n moeder vragen of ze die kooptquote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wij eerst ook, daar schuur je je billen mee af. Nee, nu ik Page™ heb gehad, wil ik niet anders meer. Voor mij is nu alles Page™.
EVERYBODY GET DOWNquote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Zo even aan de boybands voordat ik mij aan hele albums waag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |