Afsluitend babydoekje erna nog?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
Page is overigens fucking zacht, ging er eergisteren mijn achterste mee afvegen, damn. Ik heb denk ik 4 ā 5 doekjes teveel gebruikt, maar het voelde zo geweldig.
Oh, echt? Wij hebben alleen van die goedkopequote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
Page is overigens fucking zacht, ging er eergisteren mijn achterste mee afvegen, damn. Ik heb denk ik 4 ā 5 doekjes teveel gebruikt, maar het voelde zo geweldig.
Goed om te weten. Mocht je ooit langskomen, regel ik speciaal voor jou page.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
Waarom bloos je?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi James
Ik ben bekaf na deze multiquote
ja en dan tweede en dan derdequote:
hey tootquote:
iedereen toch welquote:
Niet eens nodig, elk papiertje voelt zijdezacht aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afsluitend babydoekje erna nog?
Wij eerst ook, daar schuur je je billen mee af. Nee, nu ik Page™ heb gehad, wil ik niet anders meer. Voor mij is nu alles Page™.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, echt? Wij hebben alleen van die goedkope
Ok.quote:
trauma.quote:
Oké, ik ga m'n moeder vragen of ze die kooptquote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wij eerst ook, daar schuur je je billen mee af. Nee, nu ik Page™ heb gehad, wil ik niet anders meer. Voor mij is nu alles Page™.
EVERYBODY GET DOWNquote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Zo even aan de boybands voordat ik mij aan hele albums waag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |