oh die wilde ik ook nog zienquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je dat Katy Perry der haar roze verft maar voor optredens een zwarte pruik opzet?
Het gekke is dat ze van nature al zwart haar heeft...
Bron: Haar documentaire. Ik kijk vreemde dingen soms in het gezelschap van andere
oke doeiquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat hier leuk is, al die overlopers hoeven van mij niet meer terug te komen.
Ik post waar ik wilquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat hier leuk is, al die overlopers hoeven van mij niet meer terug te komen.
Waarom kom je hier dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier hebben we vrouwen en niet constant haantjes gedrag en kontgeneukquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die wilde ik ook nog zien
raar mens wel
Uh, oké. Zit er nog een gedachte achter deze post. Oh wacht ik quote Doublepainquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jimbo wat goed gesprokenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier hebben we vrouwen en niet constant haantjes gedrag en kontgeneuk
ok dat laatste lieg ik
c_a is toch een vrouwquote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier hebben we vrouwen en niet constant haantjes gedrag en kontgeneuk
ok dat laatste lieg ik
Voor iedereen toegankelijk.quote:
Clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer. Hetzelfde geldt voor SC-liefde.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Voor wat er voor door moet gaanquote:
haha leugensquote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor wat er voor door moet gaan
NEE HOOR C_A ! GRAPJE HOOR, IK HOUD NOGSTEEDS VAN JE EN IK VIND JE EEN SCHATJE MET JE RODE APPELWANGETJES
Nee, ik mag c_a welquote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]ging meer om dat het zo'n groot ding was opeens maakt me verder niet uit hoor
Ik verwacht dat jij na mijn TR's een ban krijgt vanwege het verpesten van de sfeer in een andere SC.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een echte vrouw. Niet halve mannen zoals hier.
Wie vind jij hier dan een halve man?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat hoor ik vakerquote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]ging meer om dat het zo'n groot ding was opeens maakt me verder niet uit hoor
omgquote:
quote:
quote:
Potatoes gonna potate.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijquote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie vind jij hier dan een halve man?
Think fast!quote:
Wel erg beīnvloedbaar op Fok!, maar op Fok! zijn er maar weinig mensen hetzelfde als erbuiten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik mag c_a wel
Ze is gezellig irl en lacht veel. Dan is het al snel goed bij me
Uh ok.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij na mijn TR's een ban krijgt vanwege het verpesten van de sfeer in een andere SC.
Ik vind dr irl toffer dan op fok.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg beīnvloedbaar op Fok!, maar op Fok! zijn er maar weinig mensen hetzelfde als erbuiten.
haha wat een wijf die jimboquote:
Maar het wordt toch automatisch verkleind?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
haha jouwe is aanpasbaar XDquote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar het wordt toch automatisch verkleind?
Ik zal voortaan spoilers gebruiken hoor.
Na mn shoppingspree van gister mag ik me zelf officieel een wijf met een baard noemen.quote:
eh wat?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had hem met lang haar moeten zienHet is dat mijn liefde onvoorwaardelijk is.
oh ja. Die past zich makkelijk aan.quote:
Ik begrijp zelden een grap niet. Nu nog kunnen lachen erom aldus Ezell.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Muto het volgende:
godver. ik begon al mijn grappentouch kwijt te raken, nu herken ik ze niet eens meer
Dat is uitlachen, dat is anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp zelden een grap niet. Nu nog kunnen lachen erom aldus Ezell.
Omg hoiquote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp zelden een grap niet. Nu nog kunnen lachen erom aldus Ezell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |