omgquote:
quote:
quote:
Potatoes gonna potate.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een echte vrouw. Niet halve mannen zoals hier.
Mijquote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie vind jij hier dan een halve man?
Think fast!quote:
Wel erg beīnvloedbaar op Fok!, maar op Fok! zijn er maar weinig mensen hetzelfde als erbuiten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik mag c_a wel
Ze is gezellig irl en lacht veel. Dan is het al snel goed bij me
Uh ok.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij na mijn TR's een ban krijgt vanwege het verpesten van de sfeer in een andere SC.
Ik vind dr irl toffer dan op fok.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg beīnvloedbaar op Fok!, maar op Fok! zijn er maar weinig mensen hetzelfde als erbuiten.
haha wat een wijf die jimboquote:
Maar het wordt toch automatisch verkleind?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]ging meer om dat het zo'n groot ding was opeens maakt me verder niet uit hoor
haha jouwe is aanpasbaar XDquote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar het wordt toch automatisch verkleind?
Ik zal voortaan spoilers gebruiken hoor.
Na mn shoppingspree van gister mag ik me zelf officieel een wijf met een baard noemen.quote:
eh wat?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had hem met lang haar moeten zienHet is dat mijn liefde onvoorwaardelijk is.
oh ja. Die past zich makkelijk aan.quote:
Ik begrijp zelden een grap niet. Nu nog kunnen lachen erom aldus Ezell.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Muto het volgende:
godver. ik begon al mijn grappentouch kwijt te raken, nu herken ik ze niet eens meer
Dat is uitlachen, dat is anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp zelden een grap niet. Nu nog kunnen lachen erom aldus Ezell.
Omg hoiquote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp zelden een grap niet. Nu nog kunnen lachen erom aldus Ezell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |