SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaar, zwangerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Unlabeled het volgende:
p er geen fuck van. Ik ben hele dag al misselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Aan het lobbyen in Nieuw-Zeeland. Ze wil onder meer bewijzen dat de schapen aldaar afstammen van Turkse schapen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef krokusje31 het volgende:
Slm, weet iemand waar borte is. Al tijdje niet meer gespot
Thor Heyerdahl had het zo gewild.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan het lobbyen in Nieuw-Zeeland. Ze wil onder meer bewijzen dat de schapen aldaar afstammen van Turkse schapen.
In het oosten best veel, en ze hangen niet met mokers.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken hoor ik nooit vallah zeggen behalve als zij veel met mokers hangen..
Eckt, ik moet meer hangen met Turken die een gevoel van de straat in hun hart dragen ipv kazig doenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In het oosten best veel, en ze hangen niet met mokers.
Ik vermoed dat het een slechte poging/butthurt actie is om tattas be like na te apen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Herkennen jullie je in een paar van die dingen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteren/vandaag wat bijzonders gegeten/gedronken/gedaan?
Geçmiş olsun!
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klaar, zwangerZwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet een paar dagen nauwelijks dus ik denk dat het daardoor komt.
![]()
alleen die laatste vind ik wel leuk en herkenbaar, in de zin van voorzichtig zijn als je zaken doet met turken en idd een tegen reactie op tatta's be likequote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/TurkenBeLike
Ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Weissman het volgende:
Eerst Arcadia, daarna Borte, dan MT en Stimorol, who's next ?
Jijquote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Weissman het volgende:
stiom en MT sinds vandaag dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Weissman het volgende:
opgeruimd staat netjes... hoeveel is dat waard 200 kilo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-was-liquidatie.html
Weer een Turkijse man minder, gaat hard die oorlog onder criminelen in Amsterdam de laatste tijd.
Het zou om 200 kilo verdwenen cocaine gaan volgens RTL.
Heeft dit te maken met die zaak waar al die opgefokte mocros elkaar afmaakten of is dit een andere 200 kilo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-was-liquidatie.html
Weer een Turkijse man minder, gaat hard die oorlog onder criminelen in Amsterdam de laatste tijd.
Het zou om 200 kilo verdwenen cocaine gaan volgens RTL.
Gram = 50¤ toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
opgeruimd staat netjes... hoeveel is dat waard 200 kilo?
Dezelfde begreep ik, uit de haven van Antwerpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:04 schreef expans het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met die zaak waar al die opgefokte mocros elkaar afmaakten of is dit een andere 200 kilo?
http://www.jellinek.nl/vr(...)oeveel-kosten-drugs/quote:Versneden of niet
Bedenk ook dat veel drugs versneden zijn. Iemand betaalt ¤ 50 tot ¤ 60 voor 1 gram cocaïne. Omdat deze gram gemiddeld voor slechts 55% bestaat uit cocaïne (3) kost een gram cocaïne werkelijk ruim ¤ 100.
Hmm, enteresan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dezelfde begreep ik, uit de haven van Antwerpen.
Geen idee van de waarde in Europa maar je zal er wel een aardige woning aan de Bosporus kunnen kopen inclusief een roedel Kangals en Circassische vrouwen
Volgens mij is het behoorlijk internationaal, die Gwenette van vorige week is een negert bv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:23 schreef expans het volgende:
Hmm, enteresan.
Dus mocros als voetvolk en wij daarachter, eerste keer dat ik dit hoor.
SPOILER: ALLEEN SYLV MAG HIER KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
KaIbiniz duayIa oIsun, gönIünüz huzurIu oIsun, yüreğiniz sevgiyIe doIsun, geceniz hayır, sabahınız nur doIsun. HayırIı geceIer. Moruklar![]()
グッドナイト
Slaap lekker, schatjes
SPOILER: ALLEEN SYLV MAG HIER KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7 mil ongeveer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
opgeruimd staat netjes... hoeveel is dat waard 200 kilo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |