SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaar, zwangerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Unlabeled het volgende:
p er geen fuck van. Ik ben hele dag al misselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Aan het lobbyen in Nieuw-Zeeland. Ze wil onder meer bewijzen dat de schapen aldaar afstammen van Turkse schapen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef krokusje31 het volgende:
Slm, weet iemand waar borte is. Al tijdje niet meer gespot
Thor Heyerdahl had het zo gewild.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan het lobbyen in Nieuw-Zeeland. Ze wil onder meer bewijzen dat de schapen aldaar afstammen van Turkse schapen.
In het oosten best veel, en ze hangen niet met mokers.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken hoor ik nooit vallah zeggen behalve als zij veel met mokers hangen..
Eckt, ik moet meer hangen met Turken die een gevoel van de straat in hun hart dragen ipv kazig doenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In het oosten best veel, en ze hangen niet met mokers.
Ik vermoed dat het een slechte poging/butthurt actie is om tattas be like na te apen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Herkennen jullie je in een paar van die dingen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteren/vandaag wat bijzonders gegeten/gedronken/gedaan?
Geçmiş olsun!
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klaar, zwangerZwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet een paar dagen nauwelijks dus ik denk dat het daardoor komt.
![]()
alleen die laatste vind ik wel leuk en herkenbaar, in de zin van voorzichtig zijn als je zaken doet met turken en idd een tegen reactie op tatta's be likequote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/TurkenBeLike
Ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Weissman het volgende:
Eerst Arcadia, daarna Borte, dan MT en Stimorol, who's next ?
Jijquote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Weissman het volgende:
stiom en MT sinds vandaag dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Weissman het volgende:
opgeruimd staat netjes... hoeveel is dat waard 200 kilo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-was-liquidatie.html
Weer een Turkijse man minder, gaat hard die oorlog onder criminelen in Amsterdam de laatste tijd.
Het zou om 200 kilo verdwenen cocaine gaan volgens RTL.
Heeft dit te maken met die zaak waar al die opgefokte mocros elkaar afmaakten of is dit een andere 200 kilo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-was-liquidatie.html
Weer een Turkijse man minder, gaat hard die oorlog onder criminelen in Amsterdam de laatste tijd.
Het zou om 200 kilo verdwenen cocaine gaan volgens RTL.
Gram = 50¤ toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
opgeruimd staat netjes... hoeveel is dat waard 200 kilo?
Dezelfde begreep ik, uit de haven van Antwerpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:04 schreef expans het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met die zaak waar al die opgefokte mocros elkaar afmaakten of is dit een andere 200 kilo?
http://www.jellinek.nl/vr(...)oeveel-kosten-drugs/quote:Versneden of niet
Bedenk ook dat veel drugs versneden zijn. Iemand betaalt ¤ 50 tot ¤ 60 voor 1 gram cocaïne. Omdat deze gram gemiddeld voor slechts 55% bestaat uit cocaïne (3) kost een gram cocaïne werkelijk ruim ¤ 100.
Hmm, enteresan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dezelfde begreep ik, uit de haven van Antwerpen.
Geen idee van de waarde in Europa maar je zal er wel een aardige woning aan de Bosporus kunnen kopen inclusief een roedel Kangals en Circassische vrouwen
Volgens mij is het behoorlijk internationaal, die Gwenette van vorige week is een negert bv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:23 schreef expans het volgende:
Hmm, enteresan.
Dus mocros als voetvolk en wij daarachter, eerste keer dat ik dit hoor.
SPOILER: ALLEEN SYLV MAG HIER KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
KaIbiniz duayIa oIsun, gönIünüz huzurIu oIsun, yüreğiniz sevgiyIe doIsun, geceniz hayır, sabahınız nur doIsun. HayırIı geceIer. Moruklar![]()
グッドナイト
Slaap lekker, schatjes
SPOILER: ALLEEN SYLV MAG HIER KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7 mil ongeveer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
opgeruimd staat netjes... hoeveel is dat waard 200 kilo?
Alleen als het de bureaustoel is waarop jij hebt gezeten met je bips.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Mensen, iemand een goede (gebruikte) bureaustoel nodig? Op het werk doen we ze weg voor ¤ 10 per stuk lees ik net op het intranet.Op te halen in Amsterdam.
Ik heb een halfjaar geleden een aangepaste bureaustoel gekregen. Mijn oude stoel is allang weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen als het de bureaustoel is waarop jij hebt gezeten met je bips.
die Chinezen en Japanners, één pot nat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch geen bureaustoelen van Chinese makelij, hè?
Als ik het me goed herinner stoelen van Ahrend. Jaren geleden ook via het werk ééntje op de kop getikt, zit geweldig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch geen bureaustoelen van Chinese makelij, hè?
Wat zijn we weer lief.quote:
En op:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Weissman het volgende:
Daarom zeg ik deze topic draait op vrouwen.
je hebt deels gelijk, denk ik, als er geen gevezes zouden zijn zou je geen topic hebben idd en de meeste gevezes zijn vrouwen en andersom uiteraardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Weissman het volgende:
Daarom zeg ik deze topic draait op vrouwen.
ik ben trots op jequote:
quote:Sanne jij zult ons cultuur nooit begrijpen. Voor jullie is het heel normaal om op je 10e ontmaagd te worden op jullie eigen kamer terwijl je ouders in de woonkamer zitten en moeten aanhoren hoe hun dochtertje wordt genomen. Wat is erger een man die met 10 meisjes nr bed is geweest of een meisje dat met 10 mannen nr bed is geweest. Is niet hetzelfde he![]()
Gewoon zijn lul oplossen met zoutzuur toch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0&total_comments=526
[..]![]()
Haten op Sahin Kquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon zijn lul oplossen met zoutzuur toch.
Jij bent agressief...quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon zijn lul oplossen met zoutzuur toch.
die is wel hard en waar uiteraardquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0&total_comments=526
[..]![]()
Oh? Krijgen we deze discussie weer?quote:
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor je krijgt geen discussie, het zijn beide feiten, voor de man is "elinin kiri" en de vrouw is een hoer, is dit fair? nee, maar zo kijkt de maatschappij er wel naar, de waarom vraag kan ik niet1,2 een antwoord op gevenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh? Krijgen we deze discussie weer?
Waarom is het minder erg wanneer een man met 10 vrouwen naar bed is geweest dan wanneer een vrouw met 10 mannen naar bed is geweest?
Of doel je meer op het gedeelte dat bij Nederlanders het men niet erg vindt wanneer dochtlief bezig is wanneer papa en mama in de woonkamer tv kijken?
the fuck dudequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh? Krijgen we deze discussie weer?
Waarom is het minder erg wanneer een man met 10 vrouwen naar bed is geweest dan wanneer een vrouw met 10 mannen naar bed is geweest?
Of doel je meer op het gedeelte dat bij Nederlanders het men niet erg vindt wanneer dochtlief bezig is wanneer papa en mama in de woonkamer tv kijken?
syl is (te) empathischquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
the fuck dude
veel turkse mannen denken zo (even generaliserend gesproken), dat is wat "waar" is
nogal een issue voor je, hm
Welke maatschappij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee hoor je krijgt geen discussie, het zijn beide feiten, voor de man is "elinin kiri" en de vrouw is een hoer, is dit fair? nee, maar zo kijkt de maatschappij er wel naar, de waarom vraag kan ik niet1,2 een antwoord op geven
Meten met twee maten, daar houd ik niet van. Of dat in mijn voordeel of nadeel is doet er niet toe, ik houd er gewoon niet van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
the fuck dude
veel turkse mannen denken zo (even generaliserend gesproken), dat is wat "waar" is
nogal een issue voor je, hm
die van de homosapiensquote:
ik deel je mening, maarja!quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meten met twee maten, daar houd ik niet van. Of dat in mijn voordeel of nadeel is doet er niet toe, ik houd er gewoon niet van.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het gaat niet om hoe er gemeten wordt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meten met twee maten, daar houd ik niet van. Of dat in mijn voordeel of nadeel is doet er niet toe, ik houd er gewoon niet van.
Volgens Machiavelli zijn er 3 soorten mensen:quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok meester. Een zinloze discussie hè?
het is hier geen hababam, die discussie is hier zinloos omdat er niemand aan de andere kant van het spectrum zitquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Obvious trollquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zeg toch dat het niet fair is![]()
daarnaast:
[ link | afbeelding ]
quote:
Deze shit weer...quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
vertel, meesterquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Deze shit weer...
Weten jullie het verschil tussen de realiteit onderkennen (wat slechts een waarneming is) en dit beamen (dus goedkeuren)?
Het ging mij niet om het plaatje, maar om de reactie van één of andere droplul.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
het gaat niet om hoe er gemeten wordt...
dat plaatje geef op een simpele manier aan hoe turkse mannen denken, that's all
zit geen maatschappelijk vraagstuk in, net zo bij de tatta's be like's
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens Machiavelli zijn er 3 soorten mensen:
1. Mensen die het begrijpen zonder uitleg.
2. Mensen die het begrijpen met uitleg.
3. Mensen die het niet begrijpen ondanks uitleg.
Gerisini sen anla
Ehm, op hababam kan ik met geen enkele user opschieten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is hier geen hababam, die discussie is hier zinloos omdat er niemand aan de andere kant van het spectrum zit
Hahahahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zeg toch dat het niet fair is![]()
daarnaast:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |