abonnement Unibet Coolblue
pi_135340994
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:16 schreef blow... het volgende:
is dit tooltje accuraat?

volgens dat ding zit ip op 1202 mmr en barbe op 1209 terwijll hij wel veul beter is
http://www.op.gg/mmr/region=EUW

ohja barbe. waar vind ik die stream? :D
Het zou wel moeten kloppen. :/
http://www.twitch.tv/16k_swe
pi_135341092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Het zou wel moeten kloppen. :/
http://www.twitch.tv/16k_swe
aah oke. dan ben ik best blij met mn 1200, dan word ik nog bronze 1/siver 5 . wel een beetje raar tho, vraag me af hoe dat tooltje dat doet.
Because you know i'm all about that ass
pi_135342468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 05:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

I know, doe ik nu al. Heb ADC's met half health neer zien gaan na een Q poke en een passive stack _O_
Merk dat de meeste botlaners earlygame echt bang voor me zijn en ik ze vaak makkelijk weg kan zonen door telkens druk te zetten vanuit de bosjes. Moet alleen nog ff leren die rode trinket te pakken zodra ik de sightstone heb (1e full item). Jammer alleen dat er zoveel slechte carriers zijn :')

Alleen AD ?? Die poke combo is toch ook gewoon AP, of mis ik iets?
Flat AD levert je veel meer pure damage op in je combo's.

Ik vergeet dat met die trinket ook nog steeds :D Zit ik tot level 12 met zo'n sight ding in m'n inventory :')
pi_135344007
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik actives combineer met die trinlet aangezien de 4 key bij mij de trinket is maar op een of andere manier is dat ook nog wat er in slot 4 zit (al heb ik geen 4 bij slot 4 staan)
Hoe doen jullie dit? Ik zat te denken aan geen key bij 6 en dan je boots of een ander item zonder active bij plek 4 in je inventory (geen key dus) 123 actives met smartcast, 56 passives of actives zonder smart cast) maar ben wel benieuwd hoe jullie dit doen.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 11 januari 2014 @ 08:50:38 #105
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135347024
Voor de 7e of 8ste keer nu promo's om uit fucking bronze te komen, eerste game uiteraard verloren.

firstpick van enemy team was Jinx, ik main ADC dus counterpick Corki, had een poosje niet gespeeld als Corki dus ik failde behoorlijk, waar ik overigens niet feedde maar ook geen carry was. In het vervolg misschien maar minder letten op counterpicks en gewoon spelen waar ik goed mee ben(graves, trist, ashe of MF).

Hoe speel je Corki eigenlijk pre-season 4? ik rushte in het begin trinity force, maar vraag me achteraf af of dat verstandig was.

Edit; Wat ik me afvraag, een bot-lane met Lux & Ezreal lijkt me geweldig, je bent beide squishy as fuck, maar als Lux 1 Q raakt dan moet dat wel instant een kill zijn lijkt me, zeker als ze beide ulti hebben. Waarom zie je dit zo weinig?

[ Bericht 44% gewijzigd door Stevenzenl op 11-01-2014 09:20:37 ]
pi_135350704
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 08:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Voor de 7e of 8ste keer nu promo's om uit fucking bronze te komen, eerste game uiteraard verloren.

firstpick van enemy team was Jinx, ik main ADC dus counterpick Corki, had een poosje niet gespeeld als Corki dus ik failde behoorlijk, waar ik overigens niet feedde maar ook geen carry was. In het vervolg misschien maar minder letten op counterpicks en gewoon spelen waar ik goed mee ben(graves, trist, ashe of MF).

Hoe speel je Corki eigenlijk pre-season 4? ik rushte in het begin trinity force, maar vraag me achteraf af of dat verstandig was.

Edit; Wat ik me afvraag, een bot-lane met Lux & Ezreal lijkt me geweldig, je bent beide squishy as fuck, maar als Lux 1 Q raakt dan moet dat wel instant een kill zijn lijkt me, zeker als ze beide ulti hebben. Waarom zie je dit zo weinig?
Waarschijnlijk door het gebrek aan utility en "bruikbare" skills in teamfigts
met Lux is het bijna verplicht dat het enemy team bij elkaar blijft voor je ult een werkelijke rol kan spelen (anders dan snipe)
daar bij is ze idd erg squishy en dus erg makelijk op te blazen in teamfights.
Dit is mijn mening daar over
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:21:55 #107
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135350830
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 00:36 schreef blow... het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik actives combineer met die trinlet aangezien de 4 key bij mij de trinket is maar op een of andere manier is dat ook nog wat er in slot 4 zit (al heb ik geen 4 bij slot 4 staan)
Hoe doen jullie dit? Ik zat te denken aan geen key bij 6 en dan je boots of een ander item zonder active bij plek 4 in je inventory (geen key dus) 123 actives met smartcast, 56 passives of actives zonder smart cast) maar ben wel benieuwd hoe jullie dit doen.
Ik heb trinket op T staan. Werkt prima moet ik zeggen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:24:21 #108
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135350910
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 08:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Voor de 7e of 8ste keer nu promo's om uit fucking bronze te komen, eerste game uiteraard verloren.

firstpick van enemy team was Jinx, ik main ADC dus counterpick Corki, had een poosje niet gespeeld als Corki dus ik failde behoorlijk, waar ik overigens niet feedde maar ook geen carry was. In het vervolg misschien maar minder letten op counterpicks en gewoon spelen waar ik goed mee ben(graves, trist, ashe of MF).

Hoe speel je Corki eigenlijk pre-season 4? ik rushte in het begin trinity force, maar vraag me achteraf af of dat verstandig was.

Edit; Wat ik me afvraag, een bot-lane met Lux & Ezreal lijkt me geweldig, je bent beide squishy as fuck, maar als Lux 1 Q raakt dan moet dat wel instant een kill zijn lijkt me, zeker als ze beide ulti hebben. Waarom zie je dit zo weinig?
Trinity Force is in principe het meest bruikbare item voor Corki, het geeft alles wat je nodig hebt. Daarna kun je Bloodthirster, Last Whisper, Infinity Edge of Blade of the Ruined King bouwen.

Bloodthister bouw je vaak als je je lane aan het winnen bent, Last Whisper als je verliest of als er veel mensen met armor in het andere team zijn (zelfde geldt voor Blade of the Ruined King, daar counter je ook tanks mee).
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135352023
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 00:36 schreef blow... het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik actives combineer met die trinlet aangezien de 4 key bij mij de trinket is maar op een of andere manier is dat ook nog wat er in slot 4 zit (al heb ik geen 4 bij slot 4 staan)
Hoe doen jullie dit? Ik zat te denken aan geen key bij 6 en dan je boots of een ander item zonder active bij plek 4 in je inventory (geen key dus) 123 actives met smartcast, 56 passives of actives zonder smart cast) maar ben wel benieuwd hoe jullie dit doen.
Ik heb gewoon m'n item op 1-6 staan, en de trinket op 7.. :)
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135355560
aah. zal het proberen.
Because you know i'm all about that ass
pi_135357506
900 AP evelynn = 900x OP evelynn xD
Because you know i'm all about that ass
pi_135358163
geen items Shyvana = alsnog OP Shyvana :p
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135359137
in normals haal ik vaak mejai's op eve maar in ranked vind ik het te risky. gebruiken jullie snwoball items in ranked? :D
Because you know i'm all about that ass
pi_135359388
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:41 schreef blow... het volgende:
in normals haal ik vaak mejai's op eve maar in ranked vind ik het te risky. gebruiken jullie snwoball items in ranked? :D
Hell no
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135359460
Tenzij je Seeker's Armguard rekent tot snowball items xD
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135359523
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:52 schreef PSYCHEV het volgende:
Tenzij je Seeker's Armguard rekent tot snowball items xD
verlies je die bonus eigenlijk als je hourglass koopt?
Because you know i'm all about that ass
pi_135359738
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:55 schreef blow... het volgende:

[..]

verlies je die bonus eigenlijk als je hourglass koopt?
Yup!
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135359791
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:01 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Yup!
dat is jammer. Achja je krijgt wel een active en meer armor
Because you know i'm all about that ass
pi_135359918
Zijn er trouwens items die meer ap geven dan een dfg hourglass en deatcap? mejai's soulstealer niet meegeteld.
Because you know i'm all about that ass
pi_135360554
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef blow... het volgende:
Zijn er trouwens items die meer ap geven dan een dfg hourglass en deatcap? mejai's soulstealer niet meegeteld.
Ligt ook aan de build van de tegenstander. Als ze redelijk tot veel AP hebben; void staff.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135360561
Leigh Smith ‏@RiotDeman 35s
NIP are disqualified from the LCS Promo for not fielding a full team in time for the match. MYM vs SHC in a Bo3 for final EU #LCS spot.

Damn. NIP dus DQ'd
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135360600
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:25 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Ligt ook aan de build van de tegenstander. Als ze redelijk tot veel AP hebben; void staff.
ja oke. veel MR bedoel je?
als ze veel health hebben: liandry's xD
Because you know i'm all about that ass
pi_135369227
dus ik wou effe kha zix uitproberen
speel ik 1 keer slecht in normal, word gelijk geflamed en gereport voor Ebay
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
🔒
  zaterdag 11 januari 2014 @ 21:00:22 #124
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135371056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:25 schreef PSYCHEV het volgende:
Leigh Smith ‏@RiotDeman 35s
NIP are disqualified from the LCS Promo for not fielding a full team in time for the match. MYM vs SHC in a Bo3 for final EU #LCS spot.

Damn. NIP dus DQ'd
Sneu voor ze, toplaner had de client niet gepatched waardoor ze te laat waren. Laat wel zien dat Riot regels strikt naleeft, en terecht.

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef blow... het volgende:
Zijn er trouwens items die meer ap geven dan een dfg hourglass en deatcap? mejai's soulstealer niet meegeteld.
Meer AP niet, als tegenstanders magic resist hebben is het handig om Haunting Guise of Void Staff te kopen voor magic penetration.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135378046

Na deze video te hebben gezien, besloot ik de rest van de dag maar Thresh te spelen. Vond altijd dat ik erg matig bezig was in mid-late game teamfights omdat ik zo weinig kon peelen nadat al mijn spells 1x gebruikt waren.

Nu max ik dus, zoals in die video gezegd wordt, mijn Q als eerste en koop ik zo snel mogelijk sightstone + talisman + lucidity boots voor 40% cdr. Gevolg? Als je een Q raakt heb je een cooldown op dat ding van 4 seconde. Iedere 4 seconde trek je iemand in je team en stun je hem. Vandaag 5 ranked games gespeeld met Thresh en 5 keer gewonnen _O_

Goddelijke champion zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')