Belgquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sinds wanneer speelt Chelsea B in de eredivisie?
Hoeveel huurlingen van Chelsea hebben ze weer?
Menzis is geen hoofdsponser . De media moet echt eens haar werk goed doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tijd voor Vitesse om hun ruggengraat te tonen en die hoofdsponsor te dumpen
Wat is er mis met Atsu?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Havenaar is inderdaad de vraag, ik acht het goed mogelijk dat hij die recente actie niet expres deed. Maar staat me ook nog een elleboogje van bij. Kakuta en Atsu vind ik ook nare mannetjes.
Zwart hè.quote:
Inderdaad, heb al even opgezocht. Is niks, is een gekleurde (neger)..quote:
Ik snap niet wat Vitesse met hem moet. Ze hebben genoeg middenvelders en Van Aanholt als onbetwiste linksback.quote:
Van Aanholt is wel de onbestwiste linksback, maar mocht hij geblesseerd raken, of een schorsing krijgen is het wel fijn om een redelijke speler voor die positie achter de hand te hebben. Daarnaast bestaat de kans dat Van Aanholt volgend seizoen niet terug komt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Vitesse met hem moet. Ze hebben genoeg middenvelders en Van Aanholt als onbetwiste linksback.
Dat. En het is een goeie speler.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:00 schreef jayjay297 het volgende:
[..]
Van Aanholt is wel de onbestwiste linksback, maar mocht hij geblesseerd raken, of een schorsing krijgen is het wel fijn om een redelijke speler voor die positie achter de hand te hebben. Daarnaast bestaat de kans dat Van Aanholt volgend seizoen niet terug komt.
Nog 1 voor links zekerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:05 schreef Adelante het volgende:
Büttner vandaag in Arnhem gespot. Zou het?
Hij laat as we speak een villa bouwen in Doetinchem. Met gamekelder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nog 1 voor links zekernee, dat denk ik dus niet. Hij heeft toch nog genoeg familie en vrienden hier?!
Goede speler, viel me altijd positief op bij PEC. Had hem ook wel terug willen zien keren bij PSV.quote:
Lijkt me sterk dat ze na half elf 's avonds nog aan het werk zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hij laat as we speak een villa bouwen in Doetinchem. Met gamekelder.
Die moet zich volgens mij richten op de derby tegen NEC.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Labyad heeft een Nederlands paspoort dus die zal mogen spelen. Hetzelfde geldt voor Achenteh.
Of Traoré het haalt gaat er om hangen, wacht nog op zijn werkvergunning volgens mij.
Ja, denk het ook. Heb nog even gezocht maar nog nergens het bericht gezien dat hij zijn werkvergunning binnen heeft. Bovendien moet hij op die vergunning wachten in Burkina Faso, en het lijkt me sterk dat, als hij die morgen krijgt en alles voor de wedstrijd tegen PEC geregld is, ze hem laten spelen als hij net een reis van 6000 kilometer achter de rug heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moet zich volgens mij richten op de derby tegen NEC.
Uh, oke.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:13 schreef remlof het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Achenteh tegen PEC aan het eind van de wedstrijd niet even ingebracht wordt tegen z'n oude club
Lijkt me raar voor Achenteh joh. Jaren bij PEC gespeeld en de eerste wedstrijd voor een nieuwe club is... in Zwolle. Goede kans dat hij de uitkleedkamer nog nooit van binnen heeft gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:13 schreef remlof het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Achenteh tegen PEC aan het eind van de wedstrijd niet even ingebracht wordt tegen z'n oude club
Dit...quote:Op zondag 19 januari 2014 19:06 schreef Positive_Thinking het volgende:
En het zou fijn zijn als de concurenten wer eens een keer punten laten liggen
Tsja, ik heb er zin in, maar Nijmegen blijkbaar niet. Ik las op de website van NEC dat er van de 850 beschikbare kaarten zo'n 650 zijn verkochtquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef JDude het volgende:
Zondag naar De Ontmoeting Van Het Seizoen.
Prima toch, een bomvol uitvak in een verder niet helemaal gevuld stadion is ook geen gezicht. Zuid schijnt wel uitverkocht te zijn overigens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Tsja, ik heb er zin in, maar Nijmegen blijkbaar niet. Ik las op de website van NEC dat er van de 850 beschikbare kaarten zo'n 650 zijn verkocht
Bomvol had het toch niet gezeten, er waren maar 850 kaartenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Prima toch, een bomvol uitvak in een verder niet helemaal gevuld stadion is ook geen gezicht. Zuid schijnt wel uitverkocht te zijn overigens.
quote:Weinig Gelders aan Gelderse derby
ARNHEM - Aan de Gelderse derby tussen Vitesse en NEC zondag is maar weinig Gelders. Er doet maar één speler uit Arnhem mee en één uit Nijmegen.
De enige Arnhemmer is Vitessenaar Davy Pröpper en de enige Nijmegenaar speelt ook voor Vitesse, Piet Velthuizen.
Verder is de derby grotendeels een buitenlandse aangelegenheid. Er staan zondag in Gelredome maar liefst dertien verschillende nationaliteiten op het veld.
NEC speelt met negen buitenlanders. De enige Nederlanders zijn Ryan Koolwijk en Rens van Eijden. Vitesse start zondag met zes Nederlanders in de basis
http://www.omroepgelderla(...)rby.htm#.UuL9UhDb_IU
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En de enige Nijmegenaar speelt ook voor Vitesse, Piet Velthuizen.
Geweldige toevoeging dit aan het topic, is pas een paar jaar zo spuit 11.quote:
yeah, u madquote:Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Geweldige toevoeging dit aan het topic, is pas een paar jaar zo spuit 11.
Laat die successupporters maar lekker in Amsterdam en Rotterdam blijven.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef Caland het volgende:
Vitesse moet door donkerrode cijfers vrezen voor straf UEFA.
Vitesse heeft in het seizoen 2012/13 een verlies van 24,5 miljoen euro geleden. Daarmee werden zelfs de negatieve cijfers van een voetbaljaargang eerder (22,7 miljoen euro) overtroffen.
De netto-omzet van de Arnhemmers steeg van 11,5 naar 11,7 miljoen euro. Ondertussen groeiden de bedrijfskosten explosief van 29,6 naar 34,3 miljoen. De personeelskosten namen in een jaar tijd met tien procent toe, de overige bedrijfskosten stegen met ruim twintig procent.
Aangezien eigenaar Alexander Chigirinskiy (foto) het negatieve resultaat dekt, zijn er geen directe financiële problemen voor de Arnhemse club. Wel dreigt er een sanctie vanuit de UEFA. De huidige Financial Fair Play-regels stellen dat een club in drie jaar tijd maximaal 45 miljoen euro verlies mag leiden. Vitesse heeft over de eerste twee meetmomenten al een verlies van 42,9 miljoen euro geleden.
Door het vertrek van Marco van Ginkel (naar Chelsea) en Wilfried Bony (naar Swansea City) lijken de kosten van Vitesse voor het lopende boekjaar grotendeels gedekt.
Wil Vitesse mogelijke sancties voorkomen, variërend van een boete tot uitsluiting van Europese competities, dan mag het komend seizoen maximaal twee miljoen euro verlies maken. Voor aankomend seizoen lijkt dat te gaan lukken. De Arnhemmers hebben extra inkomsten met de transfers van Wilfried Bony en Marco van Ginkel (samen goed voor zo'n twintig miljoen euro) en namen deze winter bewust afscheid van dure krachten als Jonathan Reis en de tweeling Anderson en Alex Santos da Silva. Zo werd er extra financiële ruimte gecreëerd.
Gevaar
Op de langere termijn dreigt er wel gevaar. In het seizoen 2015/16 mag het gezamenlijke verlies nog maar maximaal dertig miljoen euro bedragen. Vorig jaar liet Vitesse al weten dat de Financial Fairplay-regels zorgen baarden en dat er een nieuwe shirtsponsor moest komen. De Amerikaanse commercieel directeur Peter Gansler werd hiervoor aangesteld, maar vooralsnog blijven de extra inkomsten uit.
Algemeen directeur Joost de Wit laat aan Voetbal International weten dat Vitesse de risico’s van het Financial Fair Play-systeem onderkent en bezig is om de cijfers te normaliseren. Niet alleen voor komend seizoen, maar ook voor de lange termijn.
Volgens De Wit heeft de Arnhemse club de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in de sportieve prestaties en betaalde de club daar een flinke prijs voor. De komende jaren moeten gebruikt worden om de inkomsten en uitgaven te normaliseren. De focus zal daardoor nog meer komen te liggen op de scouting en de eigen jeugd.
Successupporter.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
Toch maar eens een clubcard aangevraagd om kaarten voor Vitesse - Ajax te kunnen krijgen.
Neuh, ik kijk risicowedstrijden net zo lief thuis, maar m'n broer uit Portugal is dan in Nederland en wil graag naar die wedstrijd.quote:
dat is gewoon schrikbarend weinig eigenlijk, dat is maar net meer dan PEC bijvoorbeeld dit seizoen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Een omzet van 11 miljoen.. heel veel hoger zal die toch niet worden lijkt me. Vitesse is een kleine club met een te grote broek.
Iets met prioriteiten. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is gewoon schrikbarend weinig eigenlijk, dat is maar net meer dan PEC bijvoorbeeld dit seizoen.
Mooi lullig voor Go Ahead en Room, maar een clausule is een clausule.quote:
Mjah, nu kan ie waarschijnlijk de rest van het seizoen op de bank zitten bij Vites.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mooi lullig voor Go Ahead en Room, maar een clausule is een clausule.
DIe kans is wel aanwezig ja. Zuur voor zo'n jongen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, nu kan ie waarschijnlijk de rest van het seizoen op de bank zitten bij Vites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |