Idd, wat een aanwinstquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:41 schreef INViCTuS het volgende:
Schijnen ook interesse te hebben in Labyad
Smakeloos.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:30 schreef Positive_Thinking het volgende:
Eens kijken wat mensen hier van vinden. UIt de Spits.
[ afbeelding ]
En een heel vervelend mannetje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:07 schreef rubbereend het volgende:
als Labyad zijn niveau van bij PSV weer gaat halen is het echt een aanwinst
wat is mis met havenaar, kakuta en atsu? reis is ook verleden tijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar Piazon heten met een team vol van die idioten als Kakuta, Atsu, Havenaar, Ibarra, Labyad en Reis spelen. Toch vervelend.
En dan ook nog eens in een halfleeg stadion. Ik gun die jongen wel meer.
Havenaar is inderdaad de vraag, ik acht het goed mogelijk dat hij die recente actie niet expres deed. Maar staat me ook nog een elleboogje van bij. Kakuta en Atsu vind ik ook nare mannetjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is mis met havenaar, kakuta en atsu? reis is ook verleden tijd
Mooie opschoonwerkzaamheden, dat welquote:
oh daar doel je op, het is niet stelselmatig en hij is wat lomp, dus ik geef hem het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Havenaar is inderdaad de vraag, ik acht het goed mogelijk dat hij die recente actie niet expres deed. Maar staat me ook nog een elleboogje van bij. Kakuta en Atsu vind ik ook nare mannetjes.
Wel een erg goede speler. Wordt Vitesse niet slechter op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie opschoonwerkzaamheden, dat wel
Jammer dat je dan zo'n Labyad haalt. Maar goed, ik kijk met een schuin oog naar een Jetro Willems die ik ook een opperjosti vind.
Als ie geen stampij maakt een nuttige speler inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een erg goede speler. Wordt Vitesse niet slechter op.
Nog niet genoegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sinds wanneer speelt Chelsea B in de eredivisie?
Hoeveel huurlingen van Chelsea hebben ze weer?
4 in totaal ofzo, echt niet normaal. En dan ook nog 4 uit de eigen jeugd en iets van 8 Nederlanders. Een vreemdenlingenlegioen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga weg domme belg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doe eens beter je bestquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tijd voor Vitesse om hun ruggengraat te tonen en die hoofdsponsor te dumpenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:53 schreef Yozzz het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)se-om-Dan-Mori.dhtml
We soapen nog even door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |