Toch geen FOK!ster? Er zijn namelijk wel meer f9lk1sters waar ik dibs op hebquote:Op maandag 6 januari 2014 18:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Geen probleem joh![]()
Ik ben al in de wolken van iemand anders
Je bent gewoon jaloers dat ze voor mij kiestquote:Op maandag 6 januari 2014 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hou eens op met die naamTT's, srsly
Ik weet wel beter.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze voor mij kiest
Goed koppeltje hè?quote:
Nee geen FOK!sterquote:Op maandag 6 januari 2014 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Toch geen FOK!ster? Er zijn namelijk wel meer f9lk1sters waar ik dibs op heb
PECH GEHAD XDquote:
Ja. En ook op een aantal niet-foksters die aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee geen FOK!ster![]()
En laat me raden, jij hebt dibs op alle FOK!sters die enigzins aantrekkelijk zijn?
Misschien moeten we het ook eens andersom proberenquote:
Ben jij niet degene met een vriend in het buitenland?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we het ook eens andersom proberen![]()
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben jij niet degene met een vriend in het buitenland?
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we het ook eens andersom proberen![]()
Neequote:
Eensquote:
Wel een beetje gay jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hou eens op met die naamTT's, srsly
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze voor mij kiest
en TS natuurlijkquote:
Ik heb bij zulke dingen juist altijd de neiging om het onder de kraan te houdenquote:
geen probleem, mijn voorkeur gaat toch naar essquote:
gadverdamme man, ik maak maar een grapjequote:Op maandag 6 januari 2014 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen probleem, mijn voorkeur gaat toch naar ess
wat is er gadverdamme aan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
gadverdamme man, ik maak maar een grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |