abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:18:29 #126
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135173666
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Suzuki GSF600 Bandit N, maar die gaat niet mee naar Aussieland hoor ;) dat wordt waarschijnlijk een Triumph Tiger 800xc of een Suzuki DL650A V-Strom.
Die Suzuki is toch een beetje een beginnersmotor? Wil zelf iets beginnen van een CBR600RR, maar dat lijkt me niet echt verstandig. Gaat dus wss net zoiets als die Suzuki van jou worden, of een soortgelijke.
pi_135173687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef Schaafkaas het volgende:
Als ik geld teveel had zou ik in ieder geval de een eerste generatie Ford Mustang en een Land Rover Defender kopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik dan wat ouder wordt zou ik verhuizen naar Frankrijk, een Peugeot 404 pick-up kopen en me voordoen als een lokale boer :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie smaak. Wel oppassen bij de Land Rovers, mijn moeder had vroeger ook eentje, maar die ging telkens kapot. Als er een Mercedes motor inzit, moet ie wel goed zijn
Nee, toch niet
pi_135173722
In Frankrijk. Dat is niet praktisch. En die zullen ze vast niet hebben daar. :')

Fietsen door Schotland, klimmen in Yosemite... Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_135173757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:19 schreef Sarasi het volgende:
In Frankrijk. Dat is niet praktisch. En die zullen ze vast niet hebben daar. :')

Fietsen door Schotland, klimmen in Yosemite... Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen.
Leuk :)
Hai... :o

Allemaal studentchauffeurs?
Rustig aan.
pi_135173785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Die Suzuki is toch een beetje een beginnersmotor? Wil zelf iets beginnen van een CBR600RR, maar dat lijkt me niet echt verstandig. Gaat dus wss net zoiets als die Suzuki van jou worden, of een soortgelijke.
Vergelijkbaar hoor. Die Soes van mij heeft hetzelfde motorblok als de GSX-R sportbikes. 600cc op zich is prima handelbaar. Welke stijl je wilt, is persoonlijk. Bandit staat er wel bekend om een vergevingsgezinde fiets te zijn die niet meteen horizontaal gaat bij een stuurfoutje.

Er is in PTA trouwens een topic voor motorrijders en lessers he ;) hoeven we hier de boel niet onder te spammen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:22:01 #131
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135173790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk :)
Hai... :o

Allemaal studentchauffeurs?
Staat in de OP ;)
pi_135173815
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Alpine hiking _O_ doe het echt, ware aanrader kan ik je verzekeren. :Y

Russia lijkt me sowieso wel stoer. Wil er echt naartoe al is het maar om in de drie wereldmachten te zijn geweest.
Ik heb al eens twee dagen gehiked daar met mijn moeder, maar het ging onweren en dat durfden we niet aan. Het was ook nogal een impulsieve actie. :P Maar dat wil ik zeker nog eens goed doen.

Ik ben al Russisch aan het leren, prachtige taal. Ik zou nooit in Rusland willen wonen, maar de natuur daar... O+ Daarom wil ik ook nog altijd een keer naar Yellowstone en echt ziek graag weer terug naar Kruger.
pi_135173820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Staat in de OP ;)
Mjoah ach :)
Rustig aan.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:23:23 #134
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135173845
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Er is in PTA trouwens een topic voor motorrijders en lessers he ;) hoeven we hier de boel niet onder te spammen.
Ja, I know, ben ook niet van plan om alleen maar over motoren te gaan praten :')
pi_135173879
Gaat weer lekker hard hier. En ik lees nog allemaal terug ook, waarom weet ik niet :')
pi_135173930
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb al eens twee dagen gehiked daar met mijn moeder, maar het ging onweren en dat durfden we niet aan. Het was ook nogal een impulsieve actie. :P Maar dat wil ik zeker nog eens goed doen.

Ik ben al Russisch aan het leren, prachtige taal. Ik zou nooit in Rusland willen wonen, maar de natuur daar... O+ Daarom wil ik ook nog altijd een keer naar Yellowstone en echt ziek graag weer terug naar Kruger.
We willen zoveel allemaal he O+

Zorg ervoor dat je het doet voor je vastzit aan een baan, hypotheek en kinderen. Dan is het game over wat dat soort avontuurlijke plannen betreft ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:25:58 #137
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135173937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Goeie smaak. Wel oppassen bij de Land Rovers, mijn moeder had vroeger ook eentje, maar die ging telkens kapot. Als er een Mercedes motor inzit, moet ie wel goed zijn
De Defender is inderdaad niet erg betrouwbaar, ook niet comfortabel, luxe of snel (0-100 in 16 seconden als ik me niet vergis), maar ze zijn gewoon ontzettend stoer en zeker niet vies van een beetje off-road actie. :)
pi_135173946
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Staat in de OP ;)
Ik rij op het moment bij een bedrijf dat pakjes bezorgd, ik gebruik een eigen auto, punt is dat ik weer wil gaan studeren en dus een baantje wil zonder auto.. Want die auto wordt mij dan te duur / toch minder tijd om te werken ook.

Eigenlijk is het net niet relaxed dat je hier altijd OV voor nodig hebt.
Rustig aan.
pi_135174133
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

We willen zoveel allemaal he :)

Zorg ervoor dat je het doet voor je vastzit aan een baan, hypotheek en kinderen. Dan is het game over wat dat soort avontuurlijke plannen betreft ;(
Tja. Dat is het probleem... Ik wil dolgraag kinderen (ooit), maar als ik kijk naar moeder en oma moet dat voor mijn 33e. Of invriezen. Maar dat is ook duur. Gelukkig is mijn vriend in ieder geval wel avontuurlijk. :) Ik denk dat het ideale moment zou zijn als ik al mijn papiertjes binnen heb, twee tijdelijke contracten heb gehad en mijn huurhuis opzeg. En dan gewoon vertrekken. Maar goed, dromen voorlopig...

Eerst maar genieten van wat ik nu doe. Studeren, lekker auto rijden, genieten van het ook prachtige Nederlandse landschap en van de mensen om mee heen. :)
pi_135174298
Is hier iemand ook van plan te emigreren na studie?
Zat zelf aan Canada te denken of Scandibavië als ik de taal kan beheersen.
Nee, toch niet
pi_135174342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:37 schreef Solidberg het volgende:
Hier. We zijn nog aan het bakkeleien over waarheen. Ik zie Denemarken/Nieuw-Zeeland wel zitten, vriend neigt naar Chile.
pi_135174395
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:37 schreef Solidberg het volgende:
Ik ga in ieder geval een jaar (heerlijk origineel, ik weet het) naar Australië om daar te werken en werken, en die motor tocht van 20.000km om het continent heen te maken. Wat ik daarna doe weet ik nog niet.

Maar ik hou er wel sterk rekening mee dat ik besluit in een ander land te gaan wonen ja. Al is het maar om de toekomst veilig te stellen, want Europa wordt niks meer en de VS hollen ook achteruit.

Mijn vriendin wil ook graag naar Australië, ik overweeg dat, Azië en Zuid-Amerika, maar die laatste ben ik nog nooit geweest dus dat weet ik nog niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 07-01-2014 00:56:39 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 01:17:45 #143
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135175348
Grappig, ik kwam zojuist deze VW Polo tegen op MP. Een 1.6 diesel (90 pk) uitgevoerd als GTI. Op zich kan ik er wel om lachen, maar ik snap niet helemaal wie zoiets doet.
De auto heeft o.a. de bumpers, sideskirts, velgen en het interieur van een GTI. Dat zal aardig wat geld gekost hebben. En wie koopt er uberhaupt een Polo diesel om er vervolgens minder dan 20k per jaar mee te rijden? 8)7 Nu heb ik het even opgezocht, de 1.6 tdi heeft een vanafprijs van 21k, terwijl de GTI begint vanaf 26k. Als je a) zoveel geld uitgeeft aan onderdelen en b) relatief weinig rijdt, was het dan niet bijna voordeliger om gewoon een GTI te kopen? :D

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaafkaas op 07-01-2014 01:47:46 ]
pi_135175834
Daardoor wordt het wel een ideale auto om te kopen: jong, lage km stand, veel opties, mooi en relatief goedkoop.
Wat de eerste eigenaar bezielde, geen idee, maar voor de nieuwe eigenaar wel goed nieuws :P
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  dinsdag 7 januari 2014 @ 02:05:04 #145
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135176127
Het is inderdaad wel een prima occasion. Denk ook dat je wel leuke reacties krijgt met zo'n auto. :)
pi_135178078
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Absoluut geen straf toch, die 320 :)

Had laatst de ed uitvoering mee.
Zeker niet, alles opties zijn aangevinkt, wel een fijne auto (nieuwprijs 70k).

[ Bericht 1% gewijzigd door RTS91 op 07-01-2014 06:21:28 ]
pi_135178227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Mwoah... t zijn allebei 600'jes, is een aardig verschil maar daar kan je als beginnend motorrijder nog niet zoveel mee. Goedkope optie is 't veiligst voor als je op je plaat gaat ;)

Trouwens, ik had het gister nog ff over reistijd enzo. Een vriend van me heeft bij Carclass gewerkt en die had het 1e halfuur voor zichzelf, de rest v/d baas. Hoe zit dat meestal? Alles betaald? Ander tarief? Reistijd tussen ritten neem ik aan ook betaald?
pi_135178276
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef RTS91 het volgende:
Morgen ook weer 7:00 bij de klant, in de bekende 320d weer naar Heerlen.
Haha succes maar weer ;)

Het valt mij trouwens op dat ik vaak vrouwen moet chauffeuren. Er zijn vaker mannen in de top van het bedrijfsleven maar de verhouding man-vrouw die ik in de auto heb zitten is toch wel 50-50 denk ik.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:05:23 #149
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135178614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Wij hebben hier thuis 2 van die dingen. Een 110 en een 130, die krengen zijn +50k. Wat krijg je dan? Een lostrillende blikke bak op wielen. Verbruik is 1/8 diesel. Levertijd van de 130 was 11 maanden :') worden uniek gemaakt ergens in de USA.
Maar uiterlijk en trekkracht zit wel goed :)
Al zou ik voor 50k wel wat anders uitzoeken
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:11:10 #150
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135178663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:03 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Mwoah... t zijn allebei 600'jes, is een aardig verschil maar daar kan je als beginnend motorrijder nog niet zoveel mee. Goedkope optie is 't veiligst voor als je op je plaat gaat ;)

Trouwens, ik had het gister nog ff over reistijd enzo. Een vriend van me heeft bij Carclass gewerkt en die had het 1e halfuur voor zichzelf, de rest v/d baas. Hoe zit dat meestal? Alles betaald? Ander tarief? Reistijd tussen ritten neem ik aan ook betaald?
Bij EW wordt je betaald vanaf het eerste station. Of als je een auto ophaalt in je woonplaats, dan gaat de teller lopen als je aankomt bij het ophaaladres.
Staat ook in de OP geloof ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')