Die Suzuki is toch een beetje een beginnersmotor? Wil zelf iets beginnen van een CBR600RR, maar dat lijkt me niet echt verstandig. Gaat dus wss net zoiets als die Suzuki van jou worden, of een soortgelijke.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Suzuki GSF600 Bandit N, maar die gaat niet mee naar Aussieland hoordat wordt waarschijnlijk een Triumph Tiger 800xc of een Suzuki DL650A V-Strom.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef Schaafkaas het volgende:
Als ik geld teveel had zou ik in ieder geval de een eerste generatie Ford Mustang en een Land Rover Defender kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik dan wat ouder wordt zou ik verhuizen naar Frankrijk, een Peugeot 404 pick-up kopen en me voordoen als een lokale boer
Goeie smaak. Wel oppassen bij de Land Rovers, mijn moeder had vroeger ook eentje, maar die ging telkens kapot. Als er een Mercedes motor inzit, moet ie wel goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:19 schreef Sarasi het volgende:
In Frankrijk. Dat is niet praktisch. En die zullen ze vast niet hebben daar.
Fietsen door Schotland, klimmen in Yosemite... Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen.
Vergelijkbaar hoor. Die Soes van mij heeft hetzelfde motorblok als de GSX-R sportbikes. 600cc op zich is prima handelbaar. Welke stijl je wilt, is persoonlijk. Bandit staat er wel bekend om een vergevingsgezinde fiets te zijn die niet meteen horizontaal gaat bij een stuurfoutje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Die Suzuki is toch een beetje een beginnersmotor? Wil zelf iets beginnen van een CBR600RR, maar dat lijkt me niet echt verstandig. Gaat dus wss net zoiets als die Suzuki van jou worden, of een soortgelijke.
Staat in de OPquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hai...
Allemaal studentchauffeurs?
Ik heb al eens twee dagen gehiked daar met mijn moeder, maar het ging onweren en dat durfden we niet aan. Het was ook nogal een impulsieve actie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alpine hikingdoe het echt, ware aanrader kan ik je verzekeren.
![]()
Russia lijkt me sowieso wel stoer. Wil er echt naartoe al is het maar om in de drie wereldmachten te zijn geweest.
Ja, I know, ben ook niet van plan om alleen maar over motoren te gaan pratenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er is in PTA trouwens een topic voor motorrijders en lessers hehoeven we hier de boel niet onder te spammen.
We willen zoveel allemaal hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb al eens twee dagen gehiked daar met mijn moeder, maar het ging onweren en dat durfden we niet aan. Het was ook nogal een impulsieve actie.Maar dat wil ik zeker nog eens goed doen.
Ik ben al Russisch aan het leren, prachtige taal. Ik zou nooit in Rusland willen wonen, maar de natuur daar...Daarom wil ik ook nog altijd een keer naar Yellowstone en echt ziek graag weer terug naar Kruger.
De Defender is inderdaad niet erg betrouwbaar, ook niet comfortabel, luxe of snel (0-100 in 16 seconden als ik me niet vergis), maar ze zijn gewoon ontzettend stoer en zeker niet vies van een beetje off-road actie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Goeie smaak. Wel oppassen bij de Land Rovers, mijn moeder had vroeger ook eentje, maar die ging telkens kapot. Als er een Mercedes motor inzit, moet ie wel goed zijn
Ik rij op het moment bij een bedrijf dat pakjes bezorgd, ik gebruik een eigen auto, punt is dat ik weer wil gaan studeren en dus een baantje wil zonder auto.. Want die auto wordt mij dan te duur / toch minder tijd om te werken ook.quote:
Tja. Dat is het probleem... Ik wil dolgraag kinderen (ooit), maar als ik kijk naar moeder en oma moet dat voor mijn 33e. Of invriezen. Maar dat is ook duur. Gelukkig is mijn vriend in ieder geval wel avontuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We willen zoveel allemaal he
Zorg ervoor dat je het doet voor je vastzit aan een baan, hypotheek en kinderen. Dan is het game over wat dat soort avontuurlijke plannen betreft
Hier. We zijn nog aan het bakkeleien over waarheen. Ik zie Denemarken/Nieuw-Zeeland wel zitten, vriend neigt naar Chile.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:37 schreef Solidberg het volgende:
Is hier iemand ook van plan te emigreren na studie?
Ik ga in ieder geval een jaar (heerlijk origineel, ik weet het) naar Australië om daar te werken en werken, en die motor tocht van 20.000km om het continent heen te maken. Wat ik daarna doe weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:37 schreef Solidberg het volgende:
Is hier iemand ook van plan te emigreren na studie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schaafkaas op 07-01-2014 01:47:46 ]
Zeker niet, alles opties zijn aangevinkt, wel een fijne auto (nieuwprijs 70k).quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Absoluut geen straf toch, die 320
Had laatst de ed uitvoering mee.
Mwoah... t zijn allebei 600'jes, is een aardig verschil maar daar kan je als beginnend motorrijder nog niet zoveel mee. Goedkope optie is 't veiligst voor als je op je plaat gaatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Die Suzuki is toch een beetje een beginnersmotor? Wil zelf iets beginnen van een CBR600RR, maar dat lijkt me niet echt verstandig. Gaat dus wss net zoiets als die Suzuki van jou worden, of een soortgelijke.
Haha succes maar weerquote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef RTS91 het volgende:
Morgen ook weer 7:00 bij de klant, in de bekende 320d weer naar Heerlen.
Wij hebben hier thuis 2 van die dingen. Een 110 en een 130, die krengen zijn +50k. Wat krijg je dan? Een lostrillende blikke bak op wielen. Verbruik is 1/8 diesel. Levertijd van de 130 was 11 maandenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Goeie smaak. Wel oppassen bij de Land Rovers, mijn moeder had vroeger ook eentje, maar die ging telkens kapot. Als er een Mercedes motor inzit, moet ie wel goed zijn
Bij EW wordt je betaald vanaf het eerste station. Of als je een auto ophaalt in je woonplaats, dan gaat de teller lopen als je aankomt bij het ophaaladres.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:03 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Mwoah... t zijn allebei 600'jes, is een aardig verschil maar daar kan je als beginnend motorrijder nog niet zoveel mee. Goedkope optie is 't veiligst voor als je op je plaat gaat
Trouwens, ik had het gister nog ff over reistijd enzo. Een vriend van me heeft bij Carclass gewerkt en die had het 1e halfuur voor zichzelf, de rest v/d baas. Hoe zit dat meestal? Alles betaald? Ander tarief? Reistijd tussen ritten neem ik aan ook betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |