Kwijl! Doe ik die om mee op vakantie te gaan!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben een vrouw, ik wil een mooie, leuke auto die ik ook nog enigszins kan inparkeren.
Zou best eens kunnen. Motorblok van die 500tjes trilt vrij hard immers.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil 'm dan beige/lichtgelig.![]()
Ik denk dat geen enkele auto mij zo vrolijk maakt als een fiat 500.
In eerste instantie snapte ik 'm niet. Toen las ik het nog een keer en lag ik dubbel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Motorblok van die 500tjes trilt vrij hard immers.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Motorblok van die 500tjes trilt vrij hard immers.
Welke discussie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef Kiprollade het volgende:
Paarden… Alsjeblieft start niet weer die discussie
De discussie omtrent paarden die een paar topics geleden ook al is geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welke discussie?Met de auto naar Frankrijk om een week op een knol te zitten, te koken op een kampvuur en te slapen in ruïnes.
Paardenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef Kiprollade het volgende:
Paarden… Alsjeblieft start niet weer die discussie
Kan anders kwalitatief erg goed vlees zijn. Dus dat weet ik zo net nog nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Liever een Jaaaag dan een paard, daarover zijn we het allebei wel eens denk ik
Jaaaag verkopen, paardenvlees kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:09 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Kan anders kwalitatief erg goed vlees zijn. Dus dat weet ik zo net nog niet
Ezels zijn coolerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:09 schreef Sarasi het volgende:
Jullie hebben ook geen gevoel voor avontuur. Het gaat gewoon om de trektocht natuurlijk, deel van de Santiago de Compostella. Mijn moeder gaat 'm wandelen met mijn tante, maar dat kan ik niet vanwege mijn rug. Dus te paard. En ik heb altijd al eens zonder auto willen trekken in Frankrijk.
Geen gevoel voor avontuur zegt zequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:09 schreef Sarasi het volgende:
Jullie hebben ook geen gevoel voor avontuur. Het gaat gewoon om de trektocht natuurlijk, deel van de Santiago de Compostella. Mijn moeder gaat 'm wandelen met mijn tante, maar dat kan ik niet vanwege mijn rug. Dus te paard. En ik heb altijd al eens zonder auto willen trekken in Frankrijk.
Ik betwijfel wel of die ook een beetje fatsoenlijk smaken.quote:
Wat voor motor heb jij nou?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen gevoel voor avontuur zegt ze
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen om in 2015 rond Australië te rijden, op de motor
Dat is ook wel heel awesome. Als mijn rug echt beter is, hopelijk komt die dag binnen 5-10 jaar, wil ik nog eens in Zwitserland wandelen in de bergen, van hut naar hut.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen gevoel voor avontuur zegt ze
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen om in 2015 rond Australië te rijden, op de motor
Suzuki GSF600 Bandit N, maar die gaat niet mee naar Aussieland hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:13 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat voor motor had jij nou?
Ben van plan ook motor te gaan rijden, maar pas als ik 24 ben, volledig A in 1 keer dus
Alpine hikingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel awesome. Als mijn rug echt beter is, hopelijk komt die dag binnen 5-10 jaar, wil ik nog eens in Zwitserland wandelen in de bergen, van hut naar hut.En ik wil heel graag met de nachttrein naar Moskva, en met een fiatje naar Turkije tuffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik dan wat ouder wordt zou ik verhuizen naar Frankrijk, een Peugeot 404 pick-up kopen en me voordoen als een lokale boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |