Absoluut geen straf toch, die 320quote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef RTS91 het volgende:
Morgen ook weer 7:00 bij de klant, in de bekende 320d weer naar Heerlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou, als ik het geld had, een hele oude auto kopen, een leuke, een eend of een kever ofzo. Of een leuk fiatje. En dan helemaal zelf opknappen en iemand betalen om mee daarmee te helpen, mee te zeggen wat ik moet doen enzo. Maar dan wil ik elk moertje zelf aandraaien.![]()
Liefde!Gewoon een automonteur huwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vriend houdt niet van auto's. En ik wil alles zelf doen, gewoon iemand hebben die meekijkt en het me uitlegt, want ik heb er geen drol verstand van.quote:
Dat lijkt me dus echt mega irritantquote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn vriend houdt niet van auto's. En ik wil alles zelf doen, gewoon iemand hebben die meekijkt en het me uitlegt, want ik heb er geen drol verstand van.Mijn vriend kan zich al niet eens niet bemoeien met het koken of squashen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou, als ik het geld had, een hele oude auto kopen, een leuke, een eend of een kever ofzo. Of een leuk fiatje. En dan helemaal zelf opknappen en iemand betalen om mee daarmee te helpen, mee te zeggen wat ik moet doen enzo. Maar dan wil ik elk moertje zelf aandraaien.![]()
Liefde!Da's ook heel vet natuurlijk. Al zou ik persoonlijk dit kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Haha, ja, daarom wil ik er dan iemand voor betalen. Voor geld kunnen mensen vast wel met hun poten van mijn fiatje afblijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt mega irritantZelfde als ik oude mensen met hun PC/tablet/telefoon help en ze precies wil weten hoe ik het doe..
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's ook heel vet natuurlijk. Al zou ik persoonlijk dit kopenKwijl! Doe ik die om mee op vakantie te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Kwijl! Doe ik die om mee op vakantie te gaan!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben een vrouw, ik wil een mooie, leuke auto die ik ook nog enigszins kan inparkeren.
Zou best eens kunnen. Motorblok van die 500tjes trilt vrij hard immers.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil 'm dan beige/lichtgelig.![]()
Ik denk dat geen enkele auto mij zo vrolijk maakt als een fiat 500.
In eerste instantie snapte ik 'm niet. Toen las ik het nog een keer en lag ik dubbel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Motorblok van die 500tjes trilt vrij hard immers.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Motorblok van die 500tjes trilt vrij hard immers.
Welke discussie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef Kiprollade het volgende:
Paarden… Alsjeblieft start niet weer die discussie
De discussie omtrent paarden die een paar topics geleden ook al is geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welke discussie?Met de auto naar Frankrijk om een week op een knol te zitten, te koken op een kampvuur en te slapen in ruïnes.
Paardenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef Kiprollade het volgende:
Paarden… Alsjeblieft start niet weer die discussie
Kan anders kwalitatief erg goed vlees zijn. Dus dat weet ik zo net nog nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Liever een Jaaaag dan een paard, daarover zijn we het allebei wel eens denk ik
Jaaaag verkopen, paardenvlees kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:09 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Kan anders kwalitatief erg goed vlees zijn. Dus dat weet ik zo net nog niet
Ezels zijn coolerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:09 schreef Sarasi het volgende:
Jullie hebben ook geen gevoel voor avontuur. Het gaat gewoon om de trektocht natuurlijk, deel van de Santiago de Compostella. Mijn moeder gaat 'm wandelen met mijn tante, maar dat kan ik niet vanwege mijn rug. Dus te paard. En ik heb altijd al eens zonder auto willen trekken in Frankrijk.
Geen gevoel voor avontuur zegt zequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:09 schreef Sarasi het volgende:
Jullie hebben ook geen gevoel voor avontuur. Het gaat gewoon om de trektocht natuurlijk, deel van de Santiago de Compostella. Mijn moeder gaat 'm wandelen met mijn tante, maar dat kan ik niet vanwege mijn rug. Dus te paard. En ik heb altijd al eens zonder auto willen trekken in Frankrijk.
Ik betwijfel wel of die ook een beetje fatsoenlijk smaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |