Oude types 911quote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan liever de Singer 911
[ afbeelding ]
Als ik de 30milioen zou winnen komt er een leuke Leon voor dagelijks en een 911 voor de fun.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat laatste gewoon. Ik zou een echt leuke auto kopen, coupe oid, en dan een redelijk normale 3 liter diesel sedan voor dagelijks gebruik.
930 Turbo Cabrioquote:
Tijdloos wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef BlackLining het volgende:
Jullie begrijpen het allemaal niet. Amoeba komt in de goeie richting maar het is het nog net niet.
[ afbeelding ]
Zo moet het mensen. Zo en niet anders
Ben je nou nooit eens klaar met trekken, Jaaag fetisjquote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tijdloos wel.![]()
Maar de voorkeur voor een daily bak gaat gewoon uit naar een hele dikke XJ als ik de poen had.
[ afbeelding ]
Seat voor dagelijks?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als ik de 30milioen zou winnen komt er een leuke Leon voor dagelijks en een 911 voor de fun.
Misschien nog een S15 erbij en klaar.
Nou, die Cupra 1.4 DSG? Teken ik voor hoorquote:
Gewoon stijlvolle wagens mijn vriend.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ben je nou nooit eens klaar met trekken, Jaaag fetisj
Dan nog. Serieus leukste wagen die ik gereden heb.quote:
Zo'n Fiat 500 en die opfokken.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou trouwens gewoon een Golf ofzo halen of een Ford Focus ofzo.
En dan een of ander ziek blok onderin gooien, en het complete onderstel aanpassen...Gewoon omdat het kan.
Nooit gereden. Mis ik veel?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan nog. Serieus leukste wagen die ik gereden heb.
Ibiza Cupra hemet die schakelflippers op het stuur.
Juist, zo'n blok dat als je gas geeft je complete chassis tordeertquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n Fiat 500 en die opfokken.![]()
Prullenbak met raketaandrijving.
Ja, waarom niet? Niks mis mee hoor, prima auto's. Helemaal voor dagelijks want niet extreem duur in onderhoud e.d.quote:
Een 500 Abarth Esseessee dan. iets van 180 pk ofzo op 900kg.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n Fiat 500 en die opfokken.![]()
Prullenbak met raketaandrijving.
quote:
Vergeet niet dat het mét turbo isquote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is dat een Mini met Suzuki Hayabusa motorblok? Van de gedachte aan dat blok alleen al loopt het mij dun door de broek
Daarom vind ik een 850 T5R ook zo tof, ouwe lullen station met 250pk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, gewoon een normale auto kopen, daar een veel te dikke motor inleggen maar de looks gewoon normaal houden en dan allemaal nietsvermoedende sjonnies met gepimpte GTI'tjes he-le-maal kleurenblind rijden
Precies ja, dat lijkt me echt genieten bij het stoplicht of op de Autobahnquote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Daarom vind ik een 850 T5R ook zo tof, ouwe lullen station met 250pk.
Vaak zat gedaan. (vooral meerijden dan) diverse Porsche's(waaronder een Carrera GT), AMG's, Ferrari's en een paar Lotus.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef MuurStraat het volgende:
Rij maar eens een echt brute bakKnappe jongen die met een paar miljoen op de bank dan nog steeds een Leon kiest.
Precies dit. Als je echt zat geld hebt boeit dagelijks onderhoud je toch helemaal niks man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef MuurStraat het volgende:
Rij maar eens een echt brute bakKnappe jongen die met een paar miljoen op de bank dan nog steeds een Leon kiest.
Van iedereen met wie ik het er ooit over heb gehad ben jij toch wel de saaiste dromerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan. (vooral meerijden dan) diverse Porsche's(waaronder een Carrera GT), AMG's, Ferrari's en een paar Lotus.Ik weet dus wat ik zou missen. Vandaar ook de 911 en S15 voor erbij.
Als ik 5 dagen per week in 1 van de 2 zou rijden zouden ze nogal snel saai worden denk ik. Een kameraad heeft een nieuwe Leon FR, met 140PK, zijn broertje een Ibiza FR met tegen de 200PK. (Benzine, ibi is 2.0 TDI) Das wel leuk spul voor naar het werk.v Meer ben ik niet nodig, dus waarom zou ik? Net als ik dan gewoon een leuke vrijstaande woning in DE zou kopen voor <300.000 euro. Waarom meer uitgeven als dat huis alles heeft wat ik wil + meer?
Geef dan liever wat extra geld uit aan vakantie's en ga een keer naar Tokyo, Chernobyl, en een rondreis door Finland, Zweden en Noorwegen doen. Oh, en dan gewoon eens in een Hilton hotel slapen, gewoon, omdat het kan.![]()
Maar goed, dat huis zou ik dan ook volplakken met zonnecellen, want stroom met geld toe. (Serieus, in Duitsland krijg je 50 cent per megawattuur dat je levert aan de energiemaatschappij m.b.v zonnepanelen. 1 megawattuur gebruiken kost 30 cent indien geen zonnepanelen)
Zou best kunnen. Maar als ik 30mil zou winnen zou ik het zo doen, en dan de rest van mijn leven blijven chauffeuren voor 3 dagen ofzo per week. Anders word het wel erg saai. Voor het geld hoef je het niet te doen, want als ik nu dat bedrag zou winnen, het eerste jaar 1mil uitgeef kan ik de rest van mijn leven elk jaar ruim 300.000 uitgeven en dan nog flink wat geld overhouden voor evt. kinderen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Van iedereen met wie ik het er ooit over heb gehad ben jij toch wel de saaiste dromer
Absoluut geen straf toch, die 320quote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef RTS91 het volgende:
Morgen ook weer 7:00 bij de klant, in de bekende 320d weer naar Heerlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou, als ik het geld had, een hele oude auto kopen, een leuke, een eend of een kever ofzo. Of een leuk fiatje. En dan helemaal zelf opknappen en iemand betalen om mee daarmee te helpen, mee te zeggen wat ik moet doen enzo. Maar dan wil ik elk moertje zelf aandraaien.![]()
Liefde!Gewoon een automonteur huwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vriend houdt niet van auto's. En ik wil alles zelf doen, gewoon iemand hebben die meekijkt en het me uitlegt, want ik heb er geen drol verstand van.quote:
Dat lijkt me dus echt mega irritantquote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn vriend houdt niet van auto's. En ik wil alles zelf doen, gewoon iemand hebben die meekijkt en het me uitlegt, want ik heb er geen drol verstand van.Mijn vriend kan zich al niet eens niet bemoeien met het koken of squashen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou, als ik het geld had, een hele oude auto kopen, een leuke, een eend of een kever ofzo. Of een leuk fiatje. En dan helemaal zelf opknappen en iemand betalen om mee daarmee te helpen, mee te zeggen wat ik moet doen enzo. Maar dan wil ik elk moertje zelf aandraaien.![]()
Liefde!Da's ook heel vet natuurlijk. Al zou ik persoonlijk dit kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Haha, ja, daarom wil ik er dan iemand voor betalen. Voor geld kunnen mensen vast wel met hun poten van mijn fiatje afblijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt mega irritantZelfde als ik oude mensen met hun PC/tablet/telefoon help en ze precies wil weten hoe ik het doe..
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's ook heel vet natuurlijk. Al zou ik persoonlijk dit kopenKwijl! Doe ik die om mee op vakantie te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |