Het is weer een nieuw record: 19u 38m 27squote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Fiorano het volgende:
Tering was dat weer een nieuw record qua topic snelheid?
Ja, God is onoverwinnelijkquote:
En die 5L V8 legt het weer af tegen mijn motor als we gaan kijken naar 0-100 en quartermile tijdenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook God legt het af tegen een 5L V8.
Mijn vader heeft ook 7 motoren.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En die 5L V8 legt het weer af tegen mijn motor als we gaan kijken naar 0-100 en quartermile tijden
Volgens mij is dat een S-Type.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Kiprollade het volgende:
Was jij vandaag in Rotterdam, Amoeba? Heb daar een keigave X-type gespot en ik dacht dat die van jou was aangezien een Jaaaaag zonder spoiler, dikke velgen, een grille met racegaas en wat cool zwarte accenten natuurlijk niks voorstelt.
[ afbeelding ]
quote:
Precies.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef bokkepoot het volgende:
Wanliglijden ohne ende
Vikingomdat wielspin in zijn 3 gewoon tof is
TyphoonHard rubber is goed rubber.
Doe mij dan maar de 'gemoderniseerde' versie (Eagle E-type ofzo)quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef BlackLining het volgende:
Jullie begrijpen het allemaal niet. Amoeba komt in de goeie richting maar het is het nog net niet.
[ afbeelding ]
Zo moet het mensen. Zo en niet anders
Nah, da's niksquote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de 'gemoderniseerde' versie (Eagle E-type ofzo)
[ afbeelding ]
Dan liever de Singer 911quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de 'gemoderniseerde' versie (Eagle E-type ofzo)
[ afbeelding ]
Da's ook niksquote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan liever de Singer 911
[ afbeelding ]
Is gene Jekuarquote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan liever de Singer 911
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste gewoon. Ik zou een echt leuke auto kopen, coupe oid, en dan een redelijk normale 3 liter diesel sedan voor dagelijks gebruik.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:37 schreef S-RS het volgende:
Zal zelf nooit een E60/E61 M5 kopen of een RS6 C6. Die 10 cylinders zijn leuk, maar je kan compleeeeet leeglopen op een aantal constructie fouten. En dan komt dat achterlijke verbruik ook nog eens. Er zijn er al veel die hem om die redenen hebben weg gedaan. De reden als je genoeg geld hebt om hem te kopen is het onderhoud ook niet zo'n probleem gaat gewoon niet op. Je hebt de kosten van een excoot, maar rijd ondertussen gewoon in een ordinaire familie station die wat te hard gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |