Oude types 911quote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan liever de Singer 911
[ afbeelding ]
Als ik de 30milioen zou winnen komt er een leuke Leon voor dagelijks en een 911 voor de fun.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat laatste gewoon. Ik zou een echt leuke auto kopen, coupe oid, en dan een redelijk normale 3 liter diesel sedan voor dagelijks gebruik.
930 Turbo Cabrioquote:
Tijdloos wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef BlackLining het volgende:
Jullie begrijpen het allemaal niet. Amoeba komt in de goeie richting maar het is het nog net niet.
[ afbeelding ]
Zo moet het mensen. Zo en niet anders
Ben je nou nooit eens klaar met trekken, Jaaag fetisjquote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tijdloos wel.![]()
Maar de voorkeur voor een daily bak gaat gewoon uit naar een hele dikke XJ als ik de poen had.
[ afbeelding ]
Seat voor dagelijks?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als ik de 30milioen zou winnen komt er een leuke Leon voor dagelijks en een 911 voor de fun.
Misschien nog een S15 erbij en klaar.
Nou, die Cupra 1.4 DSG? Teken ik voor hoorquote:
Gewoon stijlvolle wagens mijn vriend.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ben je nou nooit eens klaar met trekken, Jaaag fetisj
Dan nog. Serieus leukste wagen die ik gereden heb.quote:
Zo'n Fiat 500 en die opfokken.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou trouwens gewoon een Golf ofzo halen of een Ford Focus ofzo.
En dan een of ander ziek blok onderin gooien, en het complete onderstel aanpassen...Gewoon omdat het kan.
Nooit gereden. Mis ik veel?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan nog. Serieus leukste wagen die ik gereden heb.
Ibiza Cupra hemet die schakelflippers op het stuur.
Juist, zo'n blok dat als je gas geeft je complete chassis tordeertquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n Fiat 500 en die opfokken.![]()
Prullenbak met raketaandrijving.
Ja, waarom niet? Niks mis mee hoor, prima auto's. Helemaal voor dagelijks want niet extreem duur in onderhoud e.d.quote:
Een 500 Abarth Esseessee dan. iets van 180 pk ofzo op 900kg.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n Fiat 500 en die opfokken.![]()
Prullenbak met raketaandrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |