Het grappigste was eigenlijk het gezicht van de gast die net de brandhaspels door het hele pand had opgehangen en die terug moest komen "omdat er een niet helemaal goed hing"quote:
18?!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Als je de koppeling laag belast (cq geen gas geeft) kun je prima een stuk met slippende koppeling rijden.
Optimaal is 't niet want hij zal toch zijn warmte kwijt moeten op den duur, maar 't gaat niet direct stuk hoor.
Trouwens inmiddels 18 sollicitaties de deur uit, allemaal chauffeursbedrijven. Ben benieuwd. AR in elk geval dus niet, de rest heb ik nog geen uitsluitsel of reactie.
Je moest naar van M?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef suikerbiet het volgende:
Vandaag weer vanalles meegemaakt. Stonden 3 ritjes op de planning: Waalwijk-Roermond, Eindhoven-Barneveld en Zeist-Meerkerk.![]()
Ging allemaal net lukken, staan we met 4 EW'ers te wachten op het buurtbusje in Waalwijk, scheurt het busje vrolijk voorbij...
Die lui hebben een maximum aantal passagiers wat ze in de bus mogen hebben. Als jullie er dan niet meer bij passen, dan rijden ze inderdaad door.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef suikerbiet het volgende:
staan we met 4 EW'ers te wachten op het buurtbusje in Waalwijk, scheurt het busje vrolijk voorbij...
Allemaal studentchauffeurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
18?!
Is dat allemaal studentchauffeur of ook (regionale) taxibedrijven?
Precies dit. En ze nemen je nooit uit medelijden mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Panthera. het volgende:
Nog zuurder is dat je daar naast de plek wacht waar alle bussen geparkeert staan, dus eens in de zoveel tijd komt er een lege (grote) bus langs die naar Waalwijk busstation rijdt, maar dus niet stopt.
Holy shit, zoveel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Allemaal studentchauffeur
Tja, je zoekt werk of je zoekt 't niet!
Taxibedrijven in de buurt hebben weinig werk, en dat lijkt me ook wat minder leuk werk. Moet daarnaast een taxipas hebben, en die heb ik niet. Verdient ook niet bijzonder goed zag ik.
Wat verdien je nu dan? Ik betwijfel namelijk dat er veel verschil in zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Allemaal studentchauffeur
Tja, je zoekt werk of je zoekt 't niet!
Taxibedrijven in de buurt hebben weinig werk, en dat lijkt me ook wat minder leuk werk. Moet daarnaast een taxipas hebben, en die heb ik niet. Verdient ook niet bijzonder goed zag ik.
Ik bedoelde deze:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:03 schreef MuurStraat het volgende:
Dat snelheidsverhaal is een beetje op gang gekomen nadat er een ietwat enthousiaste EW'er in Nijmegen een auto om een van de palen in de hal had gevouwen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Randy_S het volgende:
Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij **** Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor ****, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen
Eigenlijk vind ik het een beetje kinderachtig van Almere. Het is natuurlijk niet handig, maar om nou gelijk te zeggen jij rijdt niet meer voor ons..quote:
Ik zou dat inderdaad eerder hebben met mensen die een domme schade rijden dan die wat steviger doorrijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het een beetje kinderachtig van Almere. Het is natuurlijk niet handig, maar om nou gelijk te zeggen jij rijdt niet meer voor ons..
Precies, gelijk buiten knikkeren die handel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou dat inderdaad eerder hebben met mensen die een domme schade rijden dan die wat steviger doorrijden.
Nu helemaal niks, dus er zit sowieso heel veel verschil inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat verdien je nu dan? Ik betwijfel namelijk dat er veel verschil in zit.
AR heeft me al afgewezen op grond van sollicitatiegegevens (motivatie niet eens nodig, blijkbaar te oud of ze vonden mn CV niks)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Holy shit, zoveel?
Maar even serieus, zet in op Easyway of Autoreset, dat zijn veruit de grootste bedrijven, dus tenzij je een contract van andere aard hebt denk ik dat je daar de meeste kans op werk hebt.
Ah nee, met taxiwerk ga je max op zo'n 2400,- zittene xcl toeslagen en fooien. (wat ook makkelijk 100,- per maand kan zijn, hoewel men tegenwoordig steeds gieriger is.)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Nu helemaal niks, dus er zit sowieso heel veel verschil in. Vorige werk 2350 of 2450 bruto. Kan daar nu nog deeltijd dingen doen voor hetzelfde salaris maar dat wil niet echt, dus iets anders is nodig!
[..]
AR heeft me al afgewezen op grond van sollicitatiegegevens (motivatie niet eens nodig, blijkbaar te oud of ze vonden mn CV niks)
Dit. Dat boeit ze echt geen hol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik geloof niet dat AR je CV daadwerkelijk leest eigenlijk, zal wel gewoon je leeftijd zijn geweest
Ik snap het sowieso niet helemaal waarom je daar hard zou rijden, 10 minuutjes lopen naar Walt Disney-plantsoen en daar komt elke 5 minuten de 6 naar Almere Centrumquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het een beetje kinderachtig van Almere. Het is natuurlijk niet handig, maar om nou gelijk te zeggen jij rijdt niet meer voor ons..
Ik kom er nooit, geen idee dus. We rijden wel voor A., maar ik ben er nog niet geweest.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet helemaal waarom je daar hard zou rijden, 10 minuutjes lopen naar Walt Disney-plantsoen en daar komt elke 5 minuten de 6 naar Almere Centrum
Almere is wat dat betreft een prima locatie. Een formulier zonder schadenotatie en op 10 minuutjes lopen een halte waar elke 5 minuten een bus komt (en om de hoek ook nog een halte, maar daar komen andere bussen en veel minder vaak, dus daar ga ik zo goed als nooit heen).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, geen idee dus. We rijden wel voor A., maar ik ben er nog niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |