abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135207378
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Details?
Het grappigste was eigenlijk het gezicht van de gast die net de brandhaspels door het hele pand had opgehangen en die terug moest komen "omdat er een niet helemaal goed hing" :')

Die was er dus binnen 20 minuten al vanaf gereden :')
pi_135208081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Als je de koppeling laag belast (cq geen gas geeft) kun je prima een stuk met slippende koppeling rijden.
Optimaal is 't niet want hij zal toch zijn warmte kwijt moeten op den duur, maar 't gaat niet direct stuk hoor.

Trouwens inmiddels 18 sollicitaties de deur uit, allemaal chauffeursbedrijven. Ben benieuwd. AR in elk geval dus niet, de rest heb ik nog geen uitsluitsel of reactie.
18?! _O-

Is dat allemaal studentchauffeur of ook (regionale) taxibedrijven?
pi_135208589
Vandaag weer vanalles meegemaakt. Stonden 3 ritjes op de planning: Waalwijk-Roermond, Eindhoven-Barneveld en Zeist-Meerkerk. :7

Ging allemaal net lukken, staan we met 4 EW'ers te wachten op het buurtbusje in Waalwijk, scheurt het busje vrolijk voorbij...
pi_135208737
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef suikerbiet het volgende:
Vandaag weer vanalles meegemaakt. Stonden 3 ritjes op de planning: Waalwijk-Roermond, Eindhoven-Barneveld en Zeist-Meerkerk. :7

Ging allemaal net lukken, staan we met 4 EW'ers te wachten op het buurtbusje in Waalwijk, scheurt het busje vrolijk voorbij...
Je moest naar van M? _O-

Altijd gezeik daar. Stond laatst op de Sluisweg te wachten met 3 hikers, komt heel die bus niet opdagen. Konden we mooi wandelen naar het busstation.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 21:39:28 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:41:14 #255
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135208959
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef suikerbiet het volgende:
staan we met 4 EW'ers te wachten op het buurtbusje in Waalwijk, scheurt het busje vrolijk voorbij...
Die lui hebben een maximum aantal passagiers wat ze in de bus mogen hebben. Als jullie er dan niet meer bij passen, dan rijden ze inderdaad door.
#26 || Luciano da Silva
pi_135209636
Nog zuurder is dat je daar naast de plek wacht waar alle bussen geparkeert staan, dus eens in de zoveel tijd komt er een lege (grote) bus langs die naar Waalwijk busstation rijdt, maar dus niet stopt.
pi_135209697
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

18?! _O-

Is dat allemaal studentchauffeur of ook (regionale) taxibedrijven?
Allemaal studentchauffeur :)

Tja, je zoekt werk of je zoekt 't niet!

Taxibedrijven in de buurt hebben weinig werk, en dat lijkt me ook wat minder leuk werk. Moet daarnaast een taxipas hebben, en die heb ik niet. Verdient ook niet bijzonder goed zag ik.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:58:46 #258
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135210131
18 sollicitaties, netjes hoor! Ik wist niet eens dat er zoveel van die bedrijven zijn. :o
Zal vast niet lang duren voor je werk hebt dan. :)
pi_135210840
SRS, zoek een stage! :+ Jouw discipline hoef ik niet. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_135211038
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Panthera. het volgende:
Nog zuurder is dat je daar naast de plek wacht waar alle bussen geparkeert staan, dus eens in de zoveel tijd komt er een lege (grote) bus langs die naar Waalwijk busstation rijdt, maar dus niet stopt.
Precies dit. En ze nemen je nooit uit medelijden mee. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Taxibedrijven in de buurt hebben weinig werk, en dat lijkt me ook wat minder leuk werk. Moet daarnaast een taxipas hebben, en die heb ik niet. Verdient ook niet bijzonder goed zag ik.
Holy shit, zoveel? _O-

Maar even serieus, zet in op Easyway of Autoreset, dat zijn veruit de grootste bedrijven, dus tenzij je een contract van andere aard hebt denk ik dat je daar de meeste kans op werk hebt.
pi_135211066
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Wat verdien je nu dan? Ik betwijfel namelijk dat er veel verschil in zit.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135211186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:03 schreef MuurStraat het volgende:
Dat snelheidsverhaal is een beetje op gang gekomen nadat er een ietwat enthousiaste EW'er in Nijmegen een auto om een van de palen in de hal had gevouwen.
Ik bedoelde deze:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Randy_S het volgende:
Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij **** Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor ****, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen :)
pi_135212243
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik bedoelde deze:

[..]

Eigenlijk vind ik het een beetje kinderachtig van Almere. Het is natuurlijk niet handig, maar om nou gelijk te zeggen jij rijdt niet meer voor ons.. :{
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:32:55 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135212365
Oh ja die knakker. Mooie naaistreek ook, want er zijn meer klanten dan alleen de grote A in Almere... :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:33:46 #265
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135212436
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het een beetje kinderachtig van Almere. Het is natuurlijk niet handig, maar om nou gelijk te zeggen jij rijdt niet meer voor ons.. :{
Ik zou dat inderdaad eerder hebben met mensen die een domme schade rijden dan die wat steviger doorrijden.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:34:06 #266
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135212463
Moet morgen een auto ophalen (niet de BMW) bij een dealer en afleveren bij de grote uit Almere, maar dan de vestiging in Nieuwegein.( :P ). Het innameformulier dat ik hiervoor moet gebruiken is nogal anders dan de meeste, ik moet de naam + telefoonnr. hebben van de berijder en een handtekening van zowel de CP als de berijder. Iemand hier ervaring mee? Ik moet de auto dus ophalen bij een dealer...

En met berijder wordt niet de chauffeur bedoelt btw.
pi_135212566
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik zou dat inderdaad eerder hebben met mensen die een domme schade rijden dan die wat steviger doorrijden.
Precies, gelijk buiten knikkeren die handel. ^O^

Of van die mensen die hun lading laten verschuiven in hun busje. Die moeten ze ook gelijk de bons geven. :o
pi_135212593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wat verdien je nu dan? Ik betwijfel namelijk dat er veel verschil in zit.
Nu helemaal niks, dus er zit sowieso heel veel verschil in :P. Vorige werk 2350 of 2450 bruto. Kan daar nu nog deeltijd dingen doen voor hetzelfde salaris maar dat wil niet echt, dus iets anders is nodig!

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Holy shit, zoveel? _O-

Maar even serieus, zet in op Easyway of Autoreset, dat zijn veruit de grootste bedrijven, dus tenzij je een contract van andere aard hebt denk ik dat je daar de meeste kans op werk hebt.
AR heeft me al afgewezen op grond van sollicitatiegegevens (motivatie niet eens nodig, blijkbaar te oud of ze vonden mn CV niks)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:38:46 #269
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135212810
Ik geloof niet dat AR je CV daadwerkelijk leest eigenlijk, zal wel gewoon je leeftijd zijn geweest :P
pi_135212888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Nu helemaal niks, dus er zit sowieso heel veel verschil in :P. Vorige werk 2350 of 2450 bruto. Kan daar nu nog deeltijd dingen doen voor hetzelfde salaris maar dat wil niet echt, dus iets anders is nodig!

[..]

AR heeft me al afgewezen op grond van sollicitatiegegevens (motivatie niet eens nodig, blijkbaar te oud of ze vonden mn CV niks)
Ah nee, met taxiwerk ga je max op zo'n 2400,- zittene xcl toeslagen en fooien. (wat ook makkelijk 100,- per maand kan zijn, hoewel men tegenwoordig steeds gieriger is.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135213172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik geloof niet dat AR je CV daadwerkelijk leest eigenlijk, zal wel gewoon je leeftijd zijn geweest :P
Dit. Dat boeit ze echt geen hol. _O-

Na die rijtest vond hij het nodig om nog even te vragen of we niks ernstigs op onze kerfstok hadden vanwege een VoG. Indien nodig moesten we die kunnen overleggen. Nu heb ik toen ik 14 was wel een misdrijf gepleegd (althans, zo staat het in de boeken), maar toen ik daarover begon interesseerde het hem ineens niks meer. _O-
pi_135213882
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap het sowieso niet helemaal waarom je daar hard zou rijden, 10 minuutjes lopen naar Walt Disney-plantsoen en daar komt elke 5 minuten de 6 naar Almere Centrum _O-
pi_135213956
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik snap het sowieso niet helemaal waarom je daar hard zou rijden, 10 minuutjes lopen naar Walt Disney-plantsoen en daar komt elke 5 minuten de 6 naar Almere Centrum _O-
Ik kom er nooit, geen idee dus. We rijden wel voor A., maar ik ben er nog niet geweest.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:56:01 #274
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135214141
Wielspin met een bus? Wtf is dat voor model geweest dan?
pi_135214161
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom er nooit, geen idee dus. We rijden wel voor A., maar ik ben er nog niet geweest.
Almere is wat dat betreft een prima locatie. Een formulier zonder schadenotatie en op 10 minuutjes lopen een halte waar elke 5 minuten een bus komt (en om de hoek ook nog een halte, maar daar komen andere bussen en veel minder vaak, dus daar ga ik zo goed als nooit heen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')