Dit. Dat boeit ze echt geen hol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik geloof niet dat AR je CV daadwerkelijk leest eigenlijk, zal wel gewoon je leeftijd zijn geweest
Ik snap het sowieso niet helemaal waarom je daar hard zou rijden, 10 minuutjes lopen naar Walt Disney-plantsoen en daar komt elke 5 minuten de 6 naar Almere Centrumquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het een beetje kinderachtig van Almere. Het is natuurlijk niet handig, maar om nou gelijk te zeggen jij rijdt niet meer voor ons..
Ik kom er nooit, geen idee dus. We rijden wel voor A., maar ik ben er nog niet geweest.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet helemaal waarom je daar hard zou rijden, 10 minuutjes lopen naar Walt Disney-plantsoen en daar komt elke 5 minuten de 6 naar Almere Centrum
Almere is wat dat betreft een prima locatie. Een formulier zonder schadenotatie en op 10 minuutjes lopen een halte waar elke 5 minuten een bus komt (en om de hoek ook nog een halte, maar daar komen andere bussen en veel minder vaak, dus daar ga ik zo goed als nooit heen).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, geen idee dus. We rijden wel voor A., maar ik ben er nog niet geweest.
Ik neem aan dat er piepende banden wordt bedoeld door (te) hard door de bocht gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef QuiCk01 het volgende:
Wielspin met een bus? Wtf is dat voor model geweest dan?
Klinkt inderdaad als dikke prima. Alhoewel ik schadenotatie nu eigenlijk niet meer zo erg vind als je het een paar keer gedaan hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Almere is wat dat betreft een prima locatie. Een formulier zonder schadenotatie en op 10 minuutjes lopen een halte waar elke 5 minuten een bus komt (en om de hoek ook nog een halte, maar daar komen andere bussen en veel minder vaak, dus daar ga ik zo goed als nooit heen).
Ohja stom, had even beter kunnen lezen. Heeft hij toch aardig z'n best gedaan. Ik rij weinig bussen, maar bij het overhellen van die bussen bij laag tempo geloof ik het al. Ik heb weinig trek om dan nog te gaan pushen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er piepende banden wordt bedoeld door (te) hard door de bocht gaan.
Bij busjes is het echt niet lastig om de bandjes te laten piepen, vooral als ze een iets potentere dieselmotor hebben is dat zo gebeurt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ohja stom, had even beter kunnen lezen. Heeft hij toch aardig z'n best gedaan. Ik rij weinig bussen, maar bij het overhellen van die bussen bij laag tempo geloof ik het al. Ik heb weinig trek om dan nog te gaan pushen.
Vrijdag hele dag verhuizen met een Iveco Daily bakwagen. Toch is proberen dan!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Bij busjes is het echt niet lastig om de bandjes te laten piepen, vooral als ze een iets potentere dieselmotor hebben is dat zo gebeurt.
Ik neem tegenwoordig vaak de bus vanaf locatie direct naar Hilversum, is sneller dan de trein en scheelt me overstappen op Almere en lopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet helemaal waarom je daar hard zou rijden, 10 minuutjes lopen naar Walt Disney-plantsoen en daar komt elke 5 minuten de 6 naar Almere Centrum
DM, die formulieren van de polo's van Cen.... Zijn inderdaad vaag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Schaafkaas het volgende:
Moet morgen een auto ophalen (niet de BMW) bij een dealer en afleveren bij de grote uit Almere, maar dan de vestiging in Nieuwegein.(). Het innameformulier dat ik hiervoor moet gebruiken is nogal anders dan de meeste, ik moet de naam + telefoonnr. hebben van de berijder en een handtekening van zowel de CP als de berijder. Iemand hier ervaring mee? Ik moet de auto dus ophalen bij een dealer...
En met berijder wordt niet de chauffeur bedoelt btw.
Als die gegevens niet bekend zijn laat je die gewoon lekker leeg, wel vaker zo dat je vage formulieren mee krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Schaafkaas het volgende:
Dank je, maar niet wat ik bedoeldeGaat om een innameformulier van st**k
Oooooo, dan hoeft het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef Schaafkaas het volgende:
(opvallend genoeg geen uitroepteken)
Ah, dat klinkt wel handiger dan jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig vaak de bus vanaf locatie direct naar Hilversum, is sneller dan de trein en scheelt me overstappen op Almere en lopen.
Ik merk ook dat ik nu na 4 jaartjes EW ook een stuk oppervlakkiger de schade noteer dan in mijn eerste ritten ja. Toen stond standaard mijn formulier vol kruisjes, nu is dat stukken minder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als dikke prima. Alhoewel ik schadenotatie nu eigenlijk niet meer zo erg vind als je het een paar keer gedaan hebt.
Doe m'n bestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:
SRS, zoek een stage!Jouw discipline hoef ik niet.
Jaja.quote:
Dat valt me eigenlijk nog niet tegen, wat ik las lag allemaal een stuk lager.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah nee, met taxiwerk ga je max op zo'n 2400,- zittene xcl toeslagen en fooien. (wat ook makkelijk 100,- per maand kan zijn, hoewel men tegenwoordig steeds gieriger is.)
Daar hoef ik geen moeite voor te doen met een Trafic. Is niet heel moeilijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef QuiCk01 het volgende:
Wielspin met een bus? Wtf is dat voor model geweest dan?
Hoe oud ben je? Verwacht geen wonderen van hiker of privéchauffeur qua salarisquote:Op woensdag 8 januari 2014 06:54 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk nog niet tegen, wat ik las lag allemaal een stuk lager.
Waar heb je die info vandaan?
Voor die 2400/mnd ofwel 15 euro per uur wil ik nog best taxiën. Voor 8 per uur al minder graag.
Werk nu voor een kleine 13,- per uur op de taxi, heb "slechts" 2-3 jaar ervaring erin(wel langer, maar toen min. jeugdloon, ben nu 25) dus beetje logic toegepast.quote:Op woensdag 8 januari 2014 06:54 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk nog niet tegen, wat ik las lag allemaal een stuk lager.
Waar heb je die info vandaan?
Voor die 2400/mnd ofwel 15 euro per uur wil ik nog best taxiën. Voor 8 per uur al minder graag.
Precies, zelfde met een Transit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen moeite voor te doen met een Trafic. Is niet heel moeilijk.
25. Verwacht ook geen wonderen, dikwijls rond de 10e per uur van wat ik lees. Prima hoor, als ik maar veel en flexibel kan werkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:45 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Verwacht geen wonderen van hiker of privéchauffeur qua salaris
quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Werk nu voor een kleine 13,- per uur op de taxi, heb "slechts" 2-3 jaar ervaring erin(wel langer, maar toen min. jeugdloon, ben nu 25) dus beetje logic toegepast.![]()
Edit: http://www.sociaalfondsta(...)per-januari-2013.pdf
2250 euro dus.. my bad.
Oh best prima.... ga ik ook eens naar kijken dan :-)quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Werk nu voor een kleine 13,- per uur op de taxi, heb "slechts" 2-3 jaar ervaring erin(wel langer, maar toen min. jeugdloon, ben nu 25) dus beetje logic toegepast.![]()
Edit: http://www.sociaalfondsta(...)per-januari-2013.pdf
2250 euro dus.. my bad.
Hm, je bent wel vrij oud voor de studentenfuncties, hoop voor je dat dat geen belemmering is!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
25. Verwacht ook geen wonderen, dikwijls rond de 10e per uur van wat ik lees. Prima hoor, als ik maar veel en flexibel kan werken
[..]
[..]
Oh best prima.... ga ik ook eens naar kijken dan :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |