Dit!quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gert het volgende:
Ben haast nog benieuwder naar de kijkcijfers morgen dan naar de uitzending vanavond.
Maar: toch leuk om te kijken wel sfeertje / beeld ze neerzetten.
Nee dit topic wordt het heeft pietje al geoppendquote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar gaan we met zijn allen Utopia meekijken? Als vast slowchatter van TV stel ik voor dat we hier verzamelen:
TV / [TV SC #1063] Supermarktpatsers
Ook newbies zijn welkom tussen de oude garde
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dit topic wordt het heeft pietje al geoppend
Is ook makelijker terug lezen alles in 1 topic over de tv uitzending. sorryquote:
True! Dan blijf ik ook hierquote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is ook makelijker terug lezen alles in 1 topic over de tv uitzending. sorry
Lijkt me ook handig ja. Het is dagelijks op TV dus zal een druk topic worden als het goed is.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef Mascleta het volgende:
Lijkt mij sowieso slim om naast de reeks van streamkijkers een reeks te maken voor de dagelijkse TV kijkers. Al kan dat natuurlijk ook vanaf dit topic, alleen moet er dan een OP komen en een iets andere TT
Vraag het even in de feedbackquote:Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef Mascleta het volgende:
Lijkt mij sowieso slim om naast de reeks van streamkijkers een reeks te maken voor de dagelijkse TV kijkers. Al kan dat natuurlijk ook vanaf dit topic, alleen moet er dan een OP komen en een iets andere TT
Dat was wel een succes toch.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef bdd8 het volgende:
Ik hoop dat het net zo gemonteerd wordt als DGK. Heel dramatisch en nep.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef pullup het volgende:
Ik.. zou..jou.. nooit...vergeten...mijn...allerbeste...papa
Jaartje toch.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Het hele opgroeien van je kinderen willen missen
Ingestudeerde shit bah... Leuke vrouw had Paulquote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef pullup het volgende:
Eerste wat ik dacht, ongelofelijk dat mensen dat doen. Vrouw net zo goed trouwens.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
WTF, je gaat je kleine kinderen toch geen jaar achterlaten?!
Eeejjjj, lekker ding.quote:
Ik als vriendin-van niet, treurig. Maar ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zou het als kind mijn vader nooit vergeven
Ik heb zo gevoel dat ik haar nog ergens van kenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Toverheks het volgende:
Oh Andrea wordt ff gezalfd voor dat ze naar binnen ging
Hoeveel papa's zou ie hebben?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef pullup het volgende:
Vrouwen vleugel en iets van door Europa reizen ook een prog.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo gevoel dat ik haar nog ergens van ken
Oh Oh Europaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo gevoel dat ik haar nog ergens van ken
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Melleyn het volgende:
Lijkt me heel goed dat deze mensen opgesloten worden.
Eerste wat ik dachtquote:
SBS hequote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Disana het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze brengen het spectaculair.
Die hippie gelijik aan de machtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef MilaNL het volgende:
Dictatorship for life. Kim Jong Untopia.
DE STEMquote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Disana het volgende:
Tsja, als je niet streamt ziet het er gelikt uit. Dat zei jij al.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Disana het volgende:
quote:
Ze bestellen bij de plus supermarkt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef MilaNL het volgende:
En hoe gaan ze dat geld uitgeven als er zogenaamd geen winkel is?
Ik laat me lekker een uurtje voor de gek houden. Genieten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als je niet streamt ziet het er gelikt uit. Dat zei jij al.
Spoil sportquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze bestellen bij de plus supermarkt.
was Spapaars al achter gekomenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Huh? Die loods is nieuw gebouwd voor Utopia. Dat is nieuwbouw. Hebben ze een raam ingegooid om het vervallen te laten lijken?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Gas! Dat werd ook niet genoemd bij de intro
Ze BeGinNuH mEt HeUuULeMOaAaL NiKsSquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Gas! Dat werd ook niet genoemd bij de intro
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef beequeen het volgende:
Die 30 minuten om de kist te vullen is ook een farce. Er werd verteld dat ze gewoon nog mochten winkelen. O.a bij Kruidvat enzo.
Mja 1 kist vol. En daar past veel in, dat zal je straks wel zienquote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh, ze mogen dus van thuis spullen meenemen?
Alleen wat in die kist pastquote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh, ze mogen dus van thuis spullen meenemen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
Wel handig dat ze nog even de naam in beeld laten verschijnen voor de mensen die nog niks gezien hebben
he jij hier??? waarom zie je niet centraal?!?!?quote:
Bitchslap!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Melleyn het volgende:
Ik had dat wijf die CENTRAAL roept al een klap verkocht. Geen wetten, olé.
Dan nogquote:
Dat is serieus jammer, wel een bijlquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef MilaNL het volgende:
En niemand heeft geweren en pistolen thuis?
Zou apar zijn als ze geen namen neerzetten. Er zitten best veel deelnemers in joh, kan je het overzicht ook een beetje kwijtraken.quote:
Ja he? Beetje meteen de moreelridder uithangenquote:
Welneequote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die ene praat als die goorlap van boer zoekt vrouw die had staan zoenen achter de kassen.
Huh? Kijk jij naar hetzelfde programma?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Clank het volgende:
De discussie is toch wat ze in de kist stoppen.. daar gaan ze helemaal aan voorbij..
bebloede tampons gooien ze zo naast hun neer de torrebakken echtquote:
Mja... maar het wordt een beetje een ding de komende dagenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Laura.b het volgende:
De persoon die centraal roept is misschien de voorzitter?
Wisten we alquote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef iBenny het volgende:
Peter heeft een huisgenootje. Dat jullie het ff weten
Ja want dat is wel meteen noodzakelijk inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Rienk
Geen drank
Ik zou zeggen: HOUD JE BEK
Mol producties = RTL niveauquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
De montage en productie is nu al ver ver VER boven standaard SBS 6 niveau trouwens. Dat merk je meteen
Dat weten zij nog niet...quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
'De deelnemers mogen voor de eerste en laatste keer het terrein verlaten' ... Dus... Ze gaan daar dood?
Yup Talpa power..quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
De montage en productie is nu al ver ver VER boven standaard SBS 6 niveau trouwens. Dat merk je meteen
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Dementor het volgende:
huub past ook in de kist, dat zou ik doen.
Wel duidelijk wie de sponsors zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat ze die auto niet mogen houden
Ze zat achter een deurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Wicky15 het volgende:
Een van die vrouwen heeft ook gespeeld in een aflevering van achter gesloten deuren
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Vraag me af waar Rienk naar toe gaat, die heeft toch geen huis?
Yup, vaker gebeurd.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Laura.b het volgende:
Hoe komen ze ooit aan een zwerver? Is dat wel echt?
Das een goeie welquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Als er nog plek over is in je kist, waarom niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat is wel meteen noodzakelijk inderdaad
Voedselbankquote:
Die heeft vast ergens zijn spullen liggenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Onder de brug pijler 5quote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |