Ik vind dat hij nog even sterk moet zijn. Het duurt nog maar een paar maanden voor het zover is joh.quote:
Mooi man.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Ik heb zojuist mijn spruitjes schoongemaakt en aardappelen geschild. Deze zitten nu in een pannetje met kokend water te garen. Tevens heb ik mijn scholfiletjes met wat bloem, geklutst ei en paneermeel bekleed om ze zo dadelijk prachtig goudbruin te bakken en ze te garneren met wat peterselie en een schijfje citroen.
Uhu, from scratch misschien. Niet met dat kant en klare deeg en saus á 4 euro en dan heb je nog geen kaas, groenten en ham oid erbij.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens Jamie Oliver is een zelfgemaakte pizza 6x zo goedkoop dan een supermarktpizza.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nog even sterk moet zijn. Het duurt nog maar een paar maanden voor het zover is joh.
Klopt. Heb 24kitchen gekeken omdat ik daar hier weleens wat over lees.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uhu, from scratch misschien. Niet met dat kant en klare deeg en saus á 4 euro en dan heb je nog geen kaas, groenten en ham oid erbij.
Ik ga dat deze week eens doen. Bedankt voor het idee. Morgen de ingrediënten halen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt. Heb 24kitchen gekeken omdat ik daar hier weleens wat over lees.
Wel pics van het resultaat posten dan hequote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga dat deze week eens doen. Bedankt voor het idee. Morgen de ingrediënten halen.
Ja vooral doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel pics van het resultaat posten dan he
Wasda?quote:
Hey negerquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers en andere etnische minderheden.
Hoi Langequote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers en andere etnische minderheden.
Een Marokkaanse aardewerken stoofpot.quote:
Sinds ik Thijs volg op da twitters, krijg ik allemaal volgers. Kekke shit.quote:
Klinkt niet zo lekker.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een Marokkaanse aardewerken stoofpot.
Wel als je de film Ghost met Demi Moore hebt gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |