Toch verbeter je hem.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand. *besteld
Ik vind dat jij de laatste tijd nogal geforceerd stoer doet. Daarbij staat Bulgarije bekend als het minste pizzaland van Europa, na Polen.quote:
Stijn, mijn jongen, ga er maar gewoon vanuit dat als de d's en t's zo nadrukkelijk verkeerd staan het expres is. Da's zo'n 9 van de 10 keer.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig ja.
Ik ben van het pad af.Is er nog iets boeiends op tv vanavond of kan ik 'm voor de 9e achtereenvolgende dag gewoon uit laten staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Rambam over Astro TV boeit je waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends op tv vanavond of kan ik 'm voor de 9e achtereenvolgende dag gewoon uit laten staan?
je bent zelf een rambam over astra tvquote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Rambam over Astro TV boeit je waarschijnlijk ook niet.
GGMM en DonRaja hebben toch gelijk..quote:Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een rambam over astra tv
aghahahhahahaha
xd
nou nou nouquote:Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een rambam over astra tv
aghahahhahahaha
xd
Zou je dat kuliner ook niet verbeteren?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is hopeloos.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je dat kuliner ook niet verbeteren?
wat zeggen zequote:Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en DonRaja hebben toch gelijk..
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat GRTD een laag niveau brengt.
Oh ok, bedankt.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Jouw afwezighoud zal direct voor een hoger niveau zorgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Goeie.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw afwezighoud zal direct voor een hoger niveau zorgen.
- Caland, 2014
eczeemquote:Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb exceem op mijn hand en ik heb het kapot gekrabt.. dit vind ik best wel vervelend
Deze gebruiken ipv het origineelquote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bulgarije minste pizzaland?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de laatste tijd nogal geforceerd stoer doet. Daarbij staat Bulgarije bekend als het minste pizzaland van Europa, na Polen.
Lees het nog eens. Je mist de nuance.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije minste pizzaland?Ga weg joh. Amateur.
Filmpje kijken op de pathe thuisbioscoopquote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends op tv vanavond of kan ik 'm voor de 9e achtereenvolgende dag gewoon uit laten staan?
Als we beginnen over wat we hier allemaal missen dan zijn we hier nog wel een half uurtje zoetquote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees het nog eens. Je mist de nuance.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Door Dven heb ik nu zin in een pizza.
Ze schijnen de Pizza Inferno te hebben bij de Lidl. Zou de kans grijpen nu het nog kanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Die heb ik al op van de week.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze schijnen de Pizza Inferno te hebben bij de Lidl. Zou de kans grijpen nu het nog kan
Lekker een brandende ster oplopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze schijnen de Pizza Inferno te hebben bij de Lidl. Zou de kans grijpen nu het nog kan
Niet doen man, 2 pizza's in de week is een beetje te veel van het goede.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb laatst bij Vapiano's een net zo pittige pizza gegeten, zonder dat er bij vermeld stond dat er pepers op zaten. Kan me voorstellen dat daar nog wel wat mensen met de pizza zijn terug gelopen. Overigens is die Pizza Inferno helemaal niet lekker.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker een brandende ster oplopen.
God wat pittig
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ngen-samen-week.html
Daarom heb ik nu ook scholfiletjes uitgelegd. Straks even paneren en dan bakken in een koekepan.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen man, 2 pizza's in de week is een beetje te veel van het goede.
Dat klinkt beter dan pizza tbh.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu ook scholfiletjes uitgelegd. Straks even paneren en dan bakken in een koekepan.
Ik heb de Inferno nog nooit op. Weet alleen dat hij cult isquote:Op maandag 6 januari 2014 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij Vapiano's een net zo pittige pizza gegeten, zonder dat er bij vermeld stond dat er pepers op zaten. Kan me voorstellen dat daar nog wel wat mensen met de pizza zijn terug gelopen. Overigens is die Pizza Inferno helemaal niet lekker.
Pizza met zeevruchtenquote:
Zeker.quote:
Ik had van de week gebakken mosselen gegeten, niks mis mee. Van de leftovers toen een soepje gemaakt.quote:
Overdreven idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij Vapiano's een net zo pittige pizza gegeten, zonder dat er bij vermeld stond dat er pepers op zaten. Kan me voorstellen dat daar nog wel wat mensen met de pizza zijn terug gelopen. Overigens is die Pizza Inferno helemaal niet lekker.
Je bent net een huiswijf.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn was is klaar. Kutmoment altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |