Wijntje bij het toilet schoonmaken?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
aangeschoten is ook goed, ik word daar altijd wel hitsig van iig
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jij post/DM't ook al geen foto's - praatjesmakers
ik had een heeeeel mooie foto, maar die ben ik kwijtquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze komen eraan hoor, maar dan wil ik ook jouw borsten kunnen beoordelen
Zodat de alcoholkots direct in het toilet belandt, ze de restjes direct kan oppoetsen en jij als een echte heer de haren uit haar gezicht kan houden (trekken) terwijl je haar eens even flink achterlangs neemt?quote:
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.quote:
Echt niet? Dan gooi ik ze weer weg.quote:
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:55 schreef PeuRac het volgende:
En die op-babe vind ik zo lekker, die blijf fijntjes staan
Misschien ben ik gehacked ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?
Ik zet 'm alvast voor je klaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee dank je.
Ik wil wel een baileys ofzo, maar dan ná het poetsen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?
Waar blijven jouw foto's nu?quote:
owquote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jou
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.quote:
eh, nee, ik wil echt geen foto'squote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.
Nee zeggen om de ja die je eigenlijk wil te verkrijgen. Classic.
hoezo in het echt? hier niet danquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.
Gemis voor jou dat mijn billen jouw DMbox niet sierenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, nee, ik wil echt geen foto's
Ikkanniks met foto's, moet iemand live zien omte kunnen oordelen. Altijd.
Ook nooit foto van dates willen zien voor de eerste date als t online klikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |