Als het één iemand is met heel veel codes zou ik ook wat voorzichtig zijn; als het iemand is die maar één code aanbiedt lijkt het het me inderdaad al plausibelerquote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.
Och och och.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik snap die hele doctor who hype niet.
Inderdaad.quote:
Zolang het gewoon een code is die je op je eigen account kunt koppelen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.
Niet waar trouwens, die code kan ook gekocht zijn met een gestolen creditcard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zolang het gewoon een code is die je op je eigen account kunt koppelen is er niks aan de hand.
Je moet wel oppassen met accounts ( dus inlog en wachtwoord ). Dat zijn malafide praktijken.
Teigetjes filmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:03 schreef HalfGod het volgende:
Nog een goeie recommendation? Het liefst op Netflix NL maar ik gebruik ook US.
Ik heb ook een code gekocht, een jaarabonnement voor $49,90. Het gaat om een Amerikaanse code en de verkoper stelt dat deze is in te wisselen op elk account wereldwijd. Bij het invoeren van de code krijg ik echter de volgende foutmelding:quote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor code, ik heb laatst via ebay een gift card gekocht voor 20 euro, daarmee kreeg ik een jaar lang netflix
-edit-
zo een card dus:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)tem2a361b70eb&_uhb=1
vaak wel, vooral de hele oude, de nostalgiequote:
Big Trouble in Little Chinaquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vaak wel, vooral de hele oude, de nostalgieik heb t helemaal naar mn zin met jumanji, power rangers en de reddertjes in kangoeroeland
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?quote:
Meeste comedy series die 2-4 seizoenen lopen zitten rond dat aantal stemmen, dus dat maakt niet uit. Veel mensen vinden de serie gewoon goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?
"It's all in the reflexes"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDB..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?
quote:Netflix will produce all original shows in 4K
If 4K televisions were one of the big stories of CES last year, the availability of 4K content is shaping up to be a big story this time around. Netflix CEO Reed Hastings just took the stage at Sony's press conference to announce that all new Netflix original programming will be shot and finished in 4K — a perfect fit for the company's push for 4K streaming.
Sony is promoting its new 4K televisions, and despite the company's downloadable solution partners like Netflix will be integral to the success of 4K in the home. Hastings said that Netflix has been working on making 4K a viable option for streaming — not everyone has FiOS, after all — and that the Netflix Ultra HD service will work at bitrates under 15 Mbps. Netflix joins Amazon, which announced last year that it would be shooting all of its 2014 shows in 4K before upping the ante today with a list of 4K partnerships with Samsung, Warner Bros., and Lionsgate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |