Klopt mijn lijst is alleen beschikbaar in het land waar je je account geregistreerd hebtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:32 schreef FredVleespet het volgende:
Meer mensen die een Amerikaans account hebben? Wel kut dat je dan geen Mijn Lijst hebtals je hem in NL gebruikt.
quote:Netflix picks up Marco Polo action-adventure series
Netflix's next original series is headed to 13th-century China. Premiering late this year, the new series is based on the explorer Marco Polo and is described as having elements of action, adventure, politics, and war. It's being created by John Fusco, the writer behind Hidalgo, and will have episodes directed by Dan Minahan, who has directed several Game of Thrones episodes, and directors Joachim Ronning and Espen Sandberg, whose 2012 film Kon-Tiki was nominated as best foreign language film at the following year's Oscars. The series — which is still unnamed — was originally planned for Starz, but Netflix picked it up after development there was ended.
"John Fusco and his team have created a timeless tale of power, adventure, betrayal and lust that combines deft storytelling and cinematic ambition," Ted Sarandos, Netflix's chief content officer, says in a statement. The Weinstein Company is producing the new series, which will consist of nine episodes. Netflix has a number of other series planned for this year too, including a second season of House of Cards, a third season of Lilyhammer, and the Wachowskis' Sense8. It's also been making a big play to acquire documentaries lately, several of which will be premiering soon — meaning there should be plenty of exclusives to watch on Netflix throughout the year.
Oh dat klinkt wel heel goed , wel lekker dat ze hun eigen series maken want ik zoals Orange is the new black , Lilyhammer en House of Cards rulen best wel .quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
n daarna de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt. Twee fans van het eendagspopsterretje Tiffany worden gevolgd, waarvan er een zwaar autistisch is en de ander een "interseks" (een hermafrodiet). Beiden vinden dat zij een hele persoonlijke vriendschap met haar hebben, en ze streven ernaar om op een dag een relatie met haar te krijgen. De autist, Jeff Turner, is bekend vanwege zijn hardnekkige stalkgedrag en is hiervoor al meerdere malen veroordeeld. Maar Jeff ziet zichzelf helemaal niet als een stalker. Hij begrijpt ook niet dat de politie er aan te pas moest komen toen hij haar een Japans samoerai-zawaard met 5 chrysanten wou aanbieden, een grote eer volgens Japanse traditie! Hij kan dan wel een ongevaarlijke man zijn -en zwaar gestoord-, maar man, wat moet zoiets bedreigend zijn voor de celebrity in kwestie! De interseks heeft me vooral ontroerd. Het gaat om een heel erg eenzaam persoon die nooit liefde heeft gekend in zijn/haar leven. Na uit een coma te zijn ontwaakt, was het eerste dat hij zag een foto van Tiffany. Sindsdien is hij geobsedeerd door haar. De docu is zo triest dat eht bijna grappig is. Wat me boven alles verbaast is: waarom Tiffany? Ze was twee weken bekend in 1987 ofzo.
Als zij al zulke engerds achter zich aan krijgt, hoe moet dat dan wel niet met artiesten zoals Britney en Beyoncé?!
link verwijdert omdat ik niet wist of die link uniek was per accountquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, heel veel aan gehad
Genietenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Aan de serie Suits begonnen. Erg fijne serie! Suits (TV Series 2011– ) - IMDb
Dat was een van de eerste dingen die ik op Netflix keek, leuke docu inderdaad. Ook mooi om te zien hoe die cult following steeds groter werd enquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Ik kan iedereen hier ook van harte de docu "The best worst movie" aanraden. Over Troll2, die ooit de slechts gewaardeerde film op IMDB was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was een van de eerste dingen die ik op Netflix keek, leuke docu inderdaad. Ook mooi om te zien hoe die cult following steeds groter werd enJa dat laatste was echt too much cringe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kende 'm al een tijdje en was blij hem weer te kunnen kijken op netflix. De film Troll2 is ook leuk om na het bekijken van de docu te zien maar volgens mij staat die niet op netflix.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch zijn er op de Nederlandse Netflix best al leuke series. Niet verwacht, al met al best die 8 euro per maand waard
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van het TV / FOK! Serie Top 100 (2013). Daarbij zijn meer stemmen natuurlijk hartstikke welkom. Ja, ja. Ik weet het wat een irritante spam. Maar het leek me dat veel users in dit topic wel geïnteresseerd zijn in het insturen van een lijstje.
Stemmen dus!! (als je dat nog niet had gedaan)
Ik heb drie nog niet gezien, maar dat is slecht nieuwsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Muah, seizoen 1 en 2 zijn awesome. Bij 3 gaat het al heel snel bergafwaarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |