Geeft niet, het is een begin, je bent nog jongquote:
Ik wel jaquote:Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet, het is een begin, je bent nog jong.
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarmingquote:
Uiteraard! En de reisverzekering is afgesloten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarming
Hij mag al niet meer komenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarming
I love it when you talk dirty to mequote:
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?quote:
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten die andere josti's hier nietquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?
Klopt, wonen alleen geen mensenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?
Heel verstandig, met al die fragiele diplomatieke betrekkingen. Één overwinning van Ajax en de grens gaat weer op slot. Zit je daar met je dure ticket en vaccinaties.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard! En de reisverzekering is afgesloten.
Mooi is dat he. Grote mond over Londen en Parijs, maar vergeten dat er meer landen zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten die andere josti's hier niet
quote:
Alleenstaande Minderjarige Asielzoekers?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent er achter dat ik niet door ben bij de AMA's?!
Loser. Zelfs 4 jaar terug toen mijn vriendin in Oostenrijk zat, had ik al op 1-1 seks. Is heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik op 1-1 geen seks heb gehad.quote:
You're life is empty and devoid of any meaning now.quote:
Eerst jezelf oprollen in foetushouding, en voor 7 dagen en nachten zonder eten jezelf iedere nacht in slaap huilen. Maar het is al 6 januari, dus bijna klaar nu.quote:
De derde maandag van de maand is toch pas depri dag?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Eerst jezelf oprollen in foetushouding, en voor 7 dagen en nachten zonder eten jezelf iedere nacht in slaap huilen. Maar het is al 6 januari, dus bijna klaar nu.
Ik word anders behoorlijk depri als ik nu naar buiten kijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De derde maandag van de maand is toch pas depri dag?
Zonnig en 14 graden, in decemberquote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word anders behoorlijk depri als ik nu naar buiten kijk.
Regen, somber en grijs.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonnig en 14 graden, in december.
Global warming.
Ik val niet op minderjarigquote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleenstaande Minderjarige Asielzoekers?
Dan is het nog maar 18 nachtjes slapen tot de wintersportquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De derde maandag van de maand is toch pas depri dag?
Te laat, nu zit ik al in een hoekje te huilen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
I was just messing with you bro *boks*.
Oh, das al vooruitgangquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat, nu zit ik al in een hoekje te huilen.
Ik doe mijn best hoor! Ik kan er niets aan doen dat mijn armen van extra gehard staal zijn en er geen kras op komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je meer krassen.. hij hoort rood te zijn
Is weer eens wat anders dan eelt op de zielquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hoor! Ik kan er niets aan doen dat mijn armen van extra gehard staal zijn en er geen kras op komt. [ afbeelding ]
1-1 = 0 is heul geen seks!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Loser. Zelfs 4 jaar terug toen mijn vriendin in Oostenrijk zat, had ik al op 1-1 seks. Is heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik op 1-1 geen seks heb gehad.
Na deze post ik maar F5-en en F5-en, maar zie ik een topic hierover van jouw hand verschijnen? Nee dusquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat, nu zit ik al in een hoekje te huilen.
Hou rekening met nog minstens 2 maand kou, vries, gladheid en prut op de weg, en je stelt jezelf het minst teleur.quote:
Het zijn vooral de korte dagen waar ik een hekel aan heb.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou rekening met nog minstens 2 maand kou, vries, gladheid en prut op de weg, en je stelt jezelf het minst teleur.
Een dag duurt nog steeds 24 uur hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zijn vooral de korte dagen waar ik een hekel aan heb.
Qua temp gaan we richting lente, maar ik verwacht ook nog wel een klapper straks ergensquote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou rekening met nog minstens 2 maand kou, vries, gladheid en prut op de weg, en je stelt jezelf het minst teleur.
Jij had toch een vriendin?quote:
Als we dan toch gaan muggenziften, feitelijk worden de dagen zelfs steeds langer, met een paar millisecondes per eeuw of zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dag duurt nog steeds 24 uur hoor.
Oftewel, nog een argument waarom je 'korte dagen' huilie gedoe nergens op slaat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we dan toch gaan muggenziften, feitelijk worden de dagen zelfs steeds langer, met een paar millisecondes per eeuw of zo.
Hij heeft pikstraf omdat ze zijn post history heeft gevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendin?
Of zit die in Canada?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Pikstraf klinkt alsof er een wasknijper op staat
Yep maar die is geblesseerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendin?
Of zit die in Canada?
Aan d'r kut? Nee. Dus neuken.quote:
Mooi toch die facebook heksenjachtenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Cue_ het volgende:
http://m.nos.nl/artikel/5(...)erk-in-anus-kat.html
echt.. beide katten geen vuurwerk..
Jonguh, ze worden niet snel genoeg langer, da's ammel heul subjectief dus ik mag gewoon huillie huillie doen!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, nog een argument waarom je 'korte dagen' huilie gedoe nergens op slaat.
Heerlijk iddquote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Mooi toch die facebook heksenjachten.
Digitale lynchmobs!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi toch die facebook heksenjachten.
Ik zie het probleem niet voor standje missionaris.quote:
Ik krijg geen stijve van mishandeling.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet voor standje missionaris.
Daar hebben ze rape-drugs voor uitgevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik krijg geen stijve van mishandeling.
Hij denkt wel veel in problemen ipv oplossingen he?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze rape-drugs voor uitgevonden.
Het plaatst al die verhalen van hem van hetero's die spontaan homo worden wel in een ander perspectief.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Hij denkt wel veel in problemen ipv oplossingen he?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plaatst al die verhalen van hem van hetero's die spontaan homo worden wel in een ander perspectief.
Dan leg je ze op hun buik en doe jij je ding. Niet dat je dat zelf al niet had verzonnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Dan krijgen ze 'm toch niet meer overeind?! Kan ik er op gaan zitten wat ik wil, maar blijft slappe hap denk ik
Je moet er wat instoppen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krijgen ze 'm toch niet meer overeind?! Kan ik er op gaan zitten wat ik wil, maar blijft slappe hap denk ik
Als homo heb je t voordeel dat beide dingen werkenquote:
Jij zit op FOK! je werkt helemaal nietquote:Op maandag 6 januari 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als homo heb je t voordeel dat beide dingen werken
Nu ja, maar volgende week gewoon weer nachtvorstquote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua temp gaan we richting lente, maar ik verwacht ook nog wel een klapper straks ergens
Zoals het hoort.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu ja, maar volgende week gewoon weer nachtvorst
Dat zou idd fijn zijn. Goedemorgen btwquote:
Gewoon over de speakers pompenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor de koptelefoon en de Top 40 Hardstyle van 2013.
Dan moet je minder bier drinkenquote:
Hendig sjiek!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
Lissabon geboekt! Dat boek ik zo even! Keihard! Lauw!
I wish. Feestdagen weer gehad en ben 2 kilo afgevallen.quote:
Hendig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
I wish. Feestdagen weer gehad en ben 2 kilo afgevallen.
Moet je een Mac nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, heb crap speakers in mijn laptop zitten.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit niet in de grafische industrie.
Ik ben er blij mee ja. Is geen droog brood meer in te verdienen. Uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Alleen de online kant en dat zijn hipstersquote:
Hipsters.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee ja. Is geen droog brood meer in te verdienen. Uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Alleen de online kant en dat zijn hipsters
En die zetten we tegen de muur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee ja. Is geen droog brood meer in te verdienen. Uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Alleen de online kant en dat zijn hipsters
Waar heb je geld voor nodig als je je apple-speelgoed toch van je baas krijgt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niemand wil horen over zwangerschappenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee! Zijn de foto's van mijn zwangerschapsshoot uitgelekt?
Je ziet er een stuk beter uit. Die pukkels zijn helemaal weg getrokken en je borsten zijn steviger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee! Zijn de foto's van mijn zwangerschapsshoot uitgelekt?
Denk je dat ik de kloon ben van HW?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waar heb je geld voor nodig als je je apple-speelgoed toch van je baas krijgt?
Komt door het eten van dozen vol chocolade per dagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet er een stuk beter uit. Die pukkels zijn helemaal weg getrokken en je borsten zijn steviger.
Stuk beter dan die van mn 4S en mn 4.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe is de batt van de 5s? Echt zo kut?
Behalve in OUD.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand wil horen over zwangerschappen
Omdat je wel al die accu-slurpende opties zoals background app refresh moet uitzetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom dan al die verhalen dat die kut is?
Want HeatWave (geen achternaam) is een echte naam?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Klonen zijn voor mensen die bang zijn om onder hun eigen naam te posten.
Beetje android toestel? Dat je eerst alles moet aanpassen voordat het goed is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat je wel al die accu-slurpende opties zoals background app refresh moet uitzetten.
Kut is alsnog beter dan volkomen kut.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je van de miljoenen verkochte iPhones alleen een paar slechte ervaringen hoort. Net zoals bij alle producten. Alleen bij de NS en de UPC horizonbox is het terechtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat je wel al die accu-slurpende opties zoals background app refresh moet uitzetten.
1 optie uitzetten. Net Android dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje android toestel? Dat je eerst alles moet aanpassen voordat het goed is?
Het is een begrip!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want HeatWave (geen achternaam) is een echte naam?
Right.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Klonen zijn voor mensen die bang zijn om onder hun eigen naam te posten.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want HeatWave (geen achternaam) is een echte naam?
Fixedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je van de miljoenen verkochte iPhones alleen een paar slechte ervaringen hoort. Net zoals bij alle producten. Alleen bij de NS ProRail en de UPC horizonbox is het terecht.
Juist daar is het populitisch mee praten. Tenminste de Horizon nu. Niet die van vorig jaar. Het was terecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Alleen bij de NS en de UPC horizonbox is het terecht
Nee, dat is inderdaad niet nodig. En als jij platjes hebt, vraag jij ook gewoon onder deze naam wat je daar aan kunt doen. Toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
Je snapt best wat ik bedoel, ik post alles onder 1 account, niet ff snel met een kloon omdat ik iets gemeens oid wil posten.
Ik ben het er ook niet mee eens, ik hoef helemaal niets uit te zetten en mijn accu doet het prima. iig een stuk beter dan die van mijn S3 die ik halverwege de dag op de lader moet leggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht...
Moet je zelf gaan klooien om hem goed werkend te krijgen? Was dat niet wat HW altijd als grootste minpunt zag aan Android. Dat Apple het gewoon out of the box goed deed...
Onzin, mijn Horizonbox is gisteren en vanochtend nog gewoon keihard vastgelopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Juist daar is het populitisch mee praten. Tenminste de Horizon nu. Niet die van vorig jaar. Het was terecht.
Het was echt niet het idee van prorail om met opgevoerde italiaanse spaghettitreinen te gaan (proberen te) rijden.quote:
Dat de leverancier zijn afspraken niet nakomt is niet per definitie een fout van degene die het hebben besteld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was echt niet het idee van prorail om met opgevoerde italiaanse spaghettitreinen te gaan (proberen te) rijden.
Ik moet toegeven dat ik ladingen crap toestellen heb gehad waar dat nodig bij was. Zowel HTC als Sony(Ericsson). Maar mijn Z1 ben ik heeeeeeeeeel tevreden over. Redelijk zware games, internetten, series kijken. En dat erg veel. 's Avonds rond de 45% aan de laderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens, ik hoef helemaal niets uit te zetten en mijn accu doet het prima. iig een stuk beter dan die van mijn S3 die ik halverwege de dag op de lader moet leggen.
Ja, erop, ik heb zo'n QI ding.
Of bij elke dreiging van een sneeuwvolk te stoppen met rijden, en daarover 0 informatie te geven. Of om toiletten uit de trein te slopen etc etc etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was echt niet het idee van prorail om met opgevoerde italiaanse spaghettitreinen te gaan (proberen te) rijden.
Als ik in een restaurant een biefstuk bestel, en die wordt aangebrand geserveerd, is het dan mijn fout?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Drukke baan zo te lezenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ladingen crap toestellen heb gehad waar dat nodig bij was. Zowel HTC als Sony(Ericsson). Maar mijn Z1 ben ik heeeeeeeeeel tevreden over. Redelijk zware games, internetten, series kijken. En dat erg veel. 's Avonds rond de 45% aan de lader
Heel fijn apparaat, ben er erg happy mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal nog eens gaan kijken wat de beste abos zijn dan voor mij
Wel als je andere restaurants hebt waar de biefstuk al jaren goed gebakken wordt en je er toch voor kiest dat ene nieuwe restaurant te proberen dat geen ervaring heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik in een restaurant een biefstuk bestel, en die wordt aangebrand geserveerd, is het dan mijn fout?
Z1 schijnt idd een prima ding te zijn. Ik ben wel teleurgesteld dat nu ik dan een keer een (ok 1 generatie ouder) topmodel Android heb en ik die weer niet had moeten nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ladingen crap toestellen heb gehad waar dat nodig bij was. Zowel HTC als Sony(Ericsson). Maar mijn Z1 ben ik heeeeeeeeeel tevreden over. Redelijk zware games, internetten, series kijken. En dat erg veel. 's Avonds rond de 45% aan de lader
Als je weet dat dat restaurant nog nooit een goed stuk vlees geleverd heeft? Ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik in een restaurant een biefstuk bestel, en die wordt aangebrand geserveerd, is het dan mijn fout?
McBiefstuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je andere restaurants hebt waar de biefstuk al jaren goed gebakken wordt en je er toch voor kiest dat ene nieuwe restaurant te proberen dat geen ervaring heeft.
De NS is de organisatie die mij veruit de meeste informatie verschaft. Omroep, sms, schermen op het station, servicemedewerkers, schermen in de trein, een superapp. Een automobilist zou willen dat hij zoveel informatie had. Probeer daar maar eens in 98% van de gevallen aan te geven binnen een marge van 2 minuten hoe laat je er zal zijn, een uur van te voren. Gaat je niet lukken. Je kunt de NS best wel wat dingen kwalijk nemen, maar te weinig informatie is onzin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of bij elke dreiging van een sneeuwvolk te stoppen met rijden, en daarover 0 informatie te geven. Of om toiletten uit de trein te slopen etc etc etc.
Ik heb geen eens een auto, al ruim 5 jaar niet meer en mis hem zelden. Als ik er eens eentje nodig heb staat er een GreenWheels om de hoek die ik tot 5 minuten van tevoren kan reserveren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Seikcid het volgende:
Blijft jammer dat het OV zelden een goed alternatief is. Van deur tot deur heb ik met het OV een reistijd van 1,5 uur. Met de auto 25 minuten, met de gangbare files een kwartier extra.
En automobilist kan realtime traffic updates krijgen en heeft de keuze voor een alternatieve routequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De NS is de organisatie die mij veruit de meeste informatie verschaft. Omroep, sms, schermen op het station, servicemedewerkers, schermen in de trein, een superapp. Een automobilist zou willen dat hij zoveel informatie had. Probeer daar maar eens in 98% van de gevallen aan te geven binnen een marge van 2 minuten hoe laat je er zal zijn, een uur van te voren. Gaat je niet lukken. Je kunt de NS best wel wat dingen kwalijk nemen, maar te weinig informatie is onzin.
De wat?quote:
Ik zou letterlijk duurder uit zijn met het OV. Ik heb met mijn vergoeding iedere maand een gratis volle tank.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een auto, al ruim 5 jaar niet meer en mis hem zelden. Als ik er eens eentje nodig heb staat er een GreenWheels om de hoek die ik tot 5 minuten van tevoren kan reserveren.
Scheelt klauwen vol geld.
Kan je met een app doen, doe ik meestal, kijken welke auto's in de buurt beschikbaar zijn voor de periode dat je ze nodig hebt, druk op de knop, gereserveerd, pasje voor het raam houden, instappen, wegrijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zou letterlijk duurder uit zijn met het OV. Ik heb met mijn vergoeding iedere maand een gratis volle tank.Hoe werkt dat reserveren dan?
Moest je daar niet standaard een 15 euro ofzo per maand voor betalen? Of is dat allemaal al weer anders / aantrekkelijker gemaakt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je met een app doen, doe ik meestal, kijken welke auto's in de buurt beschikbaar zijn voor de periode dat je ze nodig hebt, druk op de knop, gereserveerd, pasje voor het raam houden, instappen, wegrijden.
Bijna net zo makkelijk als een eigen auto hebben. Zonder het gezeur er bij. Behalve als je hem vaak nodig hebt. Maar voor incidenteel is het ideaal.
Nope. Ik als vaste NS-klant iig niet, anders is het volgens mij 5 euro per maand.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moest je daar niet standaard een 15 euro ofzo per maand voor betalen? Of is dat allemaal al weer anders / aantrekkelijker gemaakt?
Ik zag het net ja.. 5 euro per maand is enkel interessant als je hem dus ook maandelijks gebruikt. En dan kost het je oo knog eens 4 euro per uur. vind het allemaal best prijzigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Q. het volgende:
Nope. Ik als vaste NS-klant iig niet, anders is het volgens mij 5 euro per maand.
Het bezit van een auto die je weinig gebruikt is vele malen duurder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag het net ja.. 5 euro per maand is enkel interessant als je hem dus ook maandelijks gebruikt. En dan kost het je oo knog eens 4 euro per uur. vind het allemaal best prijzig
Geen ideequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Q. het volgende:
Het bezit van een auto die je weinig gebruikt is vele malen duurder.
Klinkt wel tof.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je met een app doen, doe ik meestal, kijken welke auto's in de buurt beschikbaar zijn voor de periode dat je ze nodig hebt, druk op de knop, gereserveerd, pasje voor het raam houden, instappen, wegrijden.
Bijna net zo makkelijk als een eigen auto hebben. Zonder het gezeur er bij. Behalve als je hem vaak nodig hebt. Maar voor incidenteel is het ideaal.
Toen ik zelf nog een auto had en die net zo vaak gebruikte tikte het een heel stuk harder en pijnlijker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar dit tikt gelijk zo hard in je portemonnee en zo duidelijk.
Is dat niet zo dan? Het is wel vooral interessant in Den Groten Stadt vanwege het aanbod.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:21 schreef Pheno het volgende:
Nou als ik mijn plaats invoer dan denkt greenwheels dat ik in hongarije zit, dus never mind
Er zijn genoeg car sharing websitesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou wel een auto willen voor in het weekend. Eigenlijk moet ik iemand in de buurt vinden die een auto voor door-de-weeks wil en dan samen wat kopen.
Ik weet 100% zeker dat mijn totale reistijd de afgelopen 13,5 jaar VEEL hoger lag, als ik met de auto was gegaan. En alternatieve route? Ik kan via Almere, via Hilversum en via Utrecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En automobilist kan realtime traffic updates krijgen en heeft de keuze voor een alternatieve route.
Nee, ik ben heel erg blij dat ik niet meer met de NS hoef, ik heb 9 maanden ergens gewerkt waardoor ik met de trein moest,wat een ellende. Met als hoogtepunt 3 uur vaststaan in een weiland bij 35+ graden in de zomer.
Maar ook regelmatig gewoon 1,5 te laat thuis etc. Kan er bij mij niet meer in dat het allemaal toevallig aan mij lag.
Want een tank benzine is de enige kostenpost...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zou letterlijk duurder uit zijn met het OV. Ik heb met mijn vergoeding iedere maand een gratis volle tank.Hoe werkt dat reserveren dan?
Gewoon huren bij een verhuurbedrijf is een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het bezit van een auto die je weinig gebruikt is vele malen duurder.
Veel mensen vergeten voor het gemak even de verzekering, belasting, onderhoud en afschrijving als ze het over hun oh zo goedkope auto hebben. En ja, daardoor is huur of greenwheels veelal goedkoper.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon huren bij een verhuurbedrijf is een stuk goedkoper.
Er zijn natuurlijk best routes die sneller zijn met het OV en er is ook echt wel iets te zeggen voor rustig kunnen gamen of een film kijken onderweg natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat mijn totale reistijd de afgelopen 13,5 jaar VEEL hoger lag, als ik met de auto was gegaan. En alternatieve route? Ik kan via Almere, via Hilversum en via Utrecht.
Jij woont en werkt in Amsterdam, dus jij zal sowieso niet zo gericht zijn op de NS OF de auto. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk best routes die sneller zijn met het OV en er is ook echt wel iets te zeggen voor rustig kunnen gamen of een film kijken onderweg natuurlijk.
Maar ik ga echt 20 keer nadenken voor ik een baan aan zou nemen waarbij ik met de NS zou moeten reizen.
Nee, dat klopt nu. Maar ik heb dus 9 maanden in Weesp gewerkt en dus met de NS gereisd, tot mijn enorme ergernis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij woont en werkt in Amsterdam, dus jij zal sowieso niet zo gericht zijn op de NS OF de auto. Lijkt mij.
Amsterdam!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij woont en werkt in Amsterdam, dus jij zal sowieso niet zo gericht zijn op de NS OF de auto. Lijkt mij.
Nooit meer een smoes om te laat te komen en altijd de lul als er iets, je woont toch om de hoekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:37 schreef Godtje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vanaf de 20e 5 minuten van mijn werk woon.![]()
Niks geen gezeik meer met vervoer. Sneeuw? Prima! Ongelukken? Prima! Storm? Prima!
Ik heb geen smoes nodig want ik ben nooit te laat. Ik heb ook geen vaste werktijden dus te laat komen zou ook knap zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit meer een smoes om te laat te komen en altijd de lul als er iets, je woont toch om de hoek.
Ik heb dat ook een tijd gehad, 5 minuten fietsen. Ik ben gaan lopen (20 minuten), want als ik thuis kwam, zat ik nog helemaal in de werkgedachte, die ik dan heel lastig kwijt raakte.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:37 schreef Godtje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vanaf de 20e 5 minuten van mijn werk woon.![]()
Niks geen gezeik meer met vervoer. Sneeuw? Prima! Ongelukken? Prima! Storm? Prima!
Heb je de zeikerd ook weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want een tank benzine is de enige kostenpost...
Wat loop je traag of fiets je hardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijd gehad, 5 minuten fietsen. Ik ben gaan lopen (20 minuten), want als ik thuis kwam, zat ik nog helemaal in de werkgedachte, die ik dan heel lastig kwijt raakte.
Nee ok, maar ik kan evt incidenteel nog wel eens een kwartiertje blijven liggen en het verkeer de schuld gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen smoes nodig want ik ben nooit te laat. Ik heb ook geen vaste werktijden dus te laat komen zou ook knap zijn.
En ik hoef dat dus niet. Als ik een kwartiertje wil blijven liggen dan blijf ik dat. En de lul om te komen ben ik toch wel met mijn functie. Onderdeel van het taken pakketquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik kan evt incidenteel nog wel eens een kwartiertje blijven liggen en het verkeer de schuld geven.
Ik heb weleens zitten kijken naar greenwheels maar dan is huren voor mij goedkoper.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel mensen vergeten voor het gemak even de verzekering, belasting, onderhoud en afschrijving als ze het over hun oh zo goedkope auto hebben. En ja, daardoor is huur of greenwheels veelal goedkoper.
Oh, omdat jij een groot deel van de kosten vergeet, daardoor je argument compleet naar de klote helpend, ben ik een zeikerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb je de zeikerd ook weer.Volgende keer zal ik de berekening met volledige afschrijving e.d. posten.
Ja dat blijkt. Jezus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, omdat jij een groot deel van de kosten vergeet, daardoor je argument compleet naar de klote helpend, ben ik een zeikerd?
Man ik heb helemaal geen zin in je gezeik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent niet zo heel erg slim, of wel?
Lul dan ook niet zo dom, dan hoef ik je ook niet op je fouten te wijzen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Man ik heb helemaal geen zin in je gezeik.
Als je je daar mee bezig wilt houden kan je beter ontslag nemen en dat je dagbesteding maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lul dan ook niet zo dom, dan hoef ik je ook niet op je fouten te wijzen.
Stel je voor dat je in een sc niet volledig bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lul dan ook niet zo dom, dan hoef ik je ook niet op je fouten te wijzen.
En een heel stuk inflexibeler. De meeste daarvan zitten aan de andere kant van de stad. Wat heb ik daar aan als ik even iets wil gaan halen bij de IKEA en de auto 1 a 2 uurtjes nodig heb? Of als ik een keer groot boodschappen wil doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon huren bij een verhuurbedrijf is een stuk goedkoper.
Als die maar lekker smaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon nog steeds lekker pannekoek zeggen. Fuck het groene boekje.
2 kratten bier?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Q. het volgende:
Of als ik een keer groot boodschappen wil doen?
Fulltime op FOK! discussieren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je je daar mee bezig wilt houden kan je beter ontslag nemen en dat je dagbesteding maken.
Wel als je een punt wil maken, en dat punt vervalt als je alles erbij haalt droppiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Stel je voor dat je in een sc niet volledig bent.Doodzonde!
Ik heb medelijden met je vriendin. Die moet gewoon dagelijks dealen met zo'n oude zeikerd. Mag ze je daarom anaal verwennen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je een punt wil maken, en dat punt vervalt als je alles erbij haalt droppie
Een (mislukte) persoonlijke aanval ipv een inhoudelijke reactie. Toppert!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je vriendin. Die moet gewoon dagelijks dealen met zo'n oude zeikerd. Mag ze je daarom anaal verwennen?
En wie begon daarmee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een (mislukte) persoonlijke aanval ipv een inhoudelijke reactie. Toppert!
De vraag of je dom was, klopte precies op je duffe opmerkingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En wie begon daarmee.Zoals ik zei, ik heb geen zin in je gezeik. Blijkbaar omdat ik dom ben, ofzo. So be it.
Zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Discussie? Het is geen 2005 meer. Het is nu 500000 meningen
Kloppen op? Wasda?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag of je dom was, klopte precies op je duffe opmerking
Nee je maakt spelfout na spelfout vriend, in een slowchat notabene!quote:
Leg uit, wat is er mis met de vervoeging van kloppen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee je maakt spelfout na spelfout vriend, in een slowchat notabene!
Zwarte Pieten kloppen op deuren. Opmerkingen niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leg uit, wat is er mis met de vervoeging van kloppen?
Dankjewel, ik dacht dat ik gek(ker) werdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, opmerkingen kunnen idd niet kloppen.
Dat laatste klopt als een bus natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankjewel, ik dacht dat ik gek(ker) werd
Niet als je zoiets doms roept als:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, opmerkingen kunnen idd niet kloppen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag of je dom was, klopte precies op je duffe opmerking
Je zou iets kunnen zeggen over de zinsbouw, maar dat is dan grammaticaal, niet spelling.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet als je zoiets doms roept als:
[..]
Het is in ieder geval erg grappig. Zeker als je zelf zo hoog van je torentje loopt te blazen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zou iets kunnen zeggen over de zinsbouw, maar dat is dan grammaticaal, niet spelling.
Ondertussen heb je nog niks gezegd over waar het daadwerkelijk om gaat: zeggen dat je auto oh zo goedkoop is, maar wel honderden euro's per maand vergeten mee te nemen in je berekening.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het is in ieder geval erg grappig. Zeker als je zelf zo hoog van je torentje loopt te blazen.
Honderden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen heb je nog niks gezegd over waar het daadwerkelijk om gaat: zeggen dat je auto oh zo goedkoop is, maar wel honderden euro's per maand vergeten mee te nemen in je berekening.
Ik?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben je nou een keer klaar jezelf voor schut te zetten Seikcid?
50e belastingquote:
Ik heb een auto uit 1997.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50e belasting
50e verzekering
50e onderhoud
75e afschrijving
En dan heb je het over een heel gemiddelde auto.
Dat was ik ook makkelijk kwijt en dat voor een kleine auto. En dan heb je nog geen meter gereden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50e belasting
50e verzekering
50e onderhoud
75e afschrijving
En dan heb je het over een heel gemiddelde auto.
Ja onderhoud. Dat ben je niet per maand kwijt. Maar als je een kapotte pomp hebt, ben je zo honderden euro's kwijt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Whut.
20 euro belasting en 40 verzekering hier, rijdt 1 op 22. Onderhoud? Eeh...
Bij een beetje oudere auto kan een beetje grote reparatie al zo richting de 1000 euro gaan. Dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja onderhoud. Dat ben je niet per maand kwijt. Maar als je een kapotte pomp hebt, ben je zo honderden euro's kwijt.
Daarom heb ik veel uitgegeven aan een nieuwere autoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij een beetje oudere auto kan een beetje grote reparatie al zo richting de 1000 euro gaan. Dan gaat het hard.
Ik blijf er bij, als je in een beetje stad woont met goed OV is een auto absoluut niet nodig. Dat zie ik ook in mijn vriendenkring, auto's zijn daar erg zeldzaam. Zelfs bij de mensen die stapels geld over hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Je betaalt gewoon voor het gemak, voor luiheid. En je moet zelf zien of je het ervoor over hebt. Ik vind het fijn dat ik niet meer hoef te rennen voor de laatste trein, dat ik ergens gewoon kan blijven zitten en niet als eerste weg hoef. Dat ik ook in andere steden naar de bios of op visite kan. Dat ik geen aansluitingen mis. Vooral die bus mis ik als kiespijn. En als het glad is fiets ik niet
Ja, als ik midden in Amsterdam of Utrecht zou wonen, zou ik er ook weinig aan hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, als je in een beetje stad woont met goed OV is een auto absoluut niet nodig. Dat zie ik ook in mijn vriendenkring, auto's zijn daar erg zeldzaam. Zelfs bij de mensen die stapels geld over hebben.
Tis maar net wat je fijn vindt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:38 schreef Q. het volgende:
Ik blijf er bij, als je in een beetje stad woont met goed OV is een auto absoluut niet nodig. Dat zie ik ook in mijn vriendenkring, auto's zijn daar erg zeldzaam. Zelfs bij de mensen die stapels geld over hebben.
Ik heb ook al die tijd zonder gedaan, het is gewoon een luxeproduct, al zal ik hem wel missen als ik hem de deur uit doe. Maar dan wordt de fiets ook weer eens gebruikt en raak ik eens wat vetjes kwijt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar net wat je fijn vindt.
Tot nu toe heb ik zelden een auto gemist in m'n leven. Alles is goed te doen met het OV. Vrienden zijn allemaal bereikbaar en zo komen ze mij ook vaak opzoeken, terwijl ze wel een auto hebben.
Minder CL.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook al die tijd zonder gedaan, het is gewoon een luxeproduct, al zal ik hem wel missen als ik hem de deur uit doe. Maar dan wordt de fiets ook weer eens gebruikt en raak ik eens wat vetjes kwijt.
Ik doe bijna alles op de fiets (behalve naar m'n werk toe), maar dat heeft echt geen invloed daarop hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan wordt de fiets ook weer eens gebruikt en raak ik eens wat vetjes kwijt.
Ik loop nu eigenlijk niet verder dan naar de supermarkt (100 meter) en de parkeerplaats (50 meter), dus alle beetjes zijn mooi meegenomenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe bijna alles op de fiets (behalve naar m'n werk toe), maar dat heeft echt geen invloed daarop hoor
Dat werkt pas als ik er ook mee naar m'n werk ga fietsen.
Heb jij nou al een nieuwe baan voor als je zometeen in Bijna-Nederland woont?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe bijna alles op de fiets (behalve naar m'n werk toe), maar dat heeft echt geen invloed daarop hoor
Dat werkt pas als ik er ook mee naar m'n werk ga fietsen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:45 schreef Q. het volgende:
Heb jij nou al een nieuwe baan voor als je zometeen in Bijna-Nederland woont?
Ik fietste het in de zomer ook elke dag, zo'n 15 km per dag, na een tijdje zet het gewoon geen zoden meer aan de dijk, je lichaam went gewoon aan zo'n kort stukje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Iedere dag naar het station fietsen is ook mijn voornaamste vorm van lichaamsbeweging. 2,8 kilometer.
Da's ook de bedoeling natuurlijk, dat je een bepaalde basisconditie onderhoudt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik fietste het in de zomer ook elke dag, zo'n 15 km per dag, na een tijdje zet het gewoon geen zoden meer aan de dijk, je lichaam went gewoon aan zo'n kort stukje.
ja maar dat doe je dus niet echt meer. Je gaat pas verbranden na 20 min, dus het is gewoon te kort om iets te doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling natuurlijk, dat je een bepaalde basisconditie onderhoudt.
Zal mijn tijd wel duren denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geniet er van, zo lang het duurt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal mijn tijd wel duren denk ik.
Sorry, egoistische lul zonder koters hier, na mij de zondvloed.
[..]
[..]
Ook al heb ik geen autoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is CL moeder?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het vooral dubieus dat er ook ouders zijn die dit roepen
LE komt hier toch nooit meer?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh man. Van die wiev'n met een OUD-abo, die af en toe hier populair komen doen.
Geen enkele auto is zó slecht voor het milieu als nageslacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tenzij je een hybride plugin kind hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen enkele auto is zó slecht voor het milieu als nageslacht.
Hij moet hem wel opladen hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn pa heeft sinds kort een diesel hybride auto, ding verbruikt gewoon meer dan zijn oude benzine-auto
Mijn man krijgt waarschijnlijk een electrische auto van de zaak waar hij net wel/net niet de heenweg (of terugweg) mee haaltquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn pa heeft sinds kort een diesel hybride auto, ding verbruikt gewoon meer dan zijn oude benzine-auto
Zo klein is het hier nu ook niet hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Op dat eiland van 2 km2 van jou heb je daar toch niets aan.
't is geen plug-in.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same. Mindere goden hebben haar plek ingenomen
En voor jezelfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen enkele auto is zó slecht voor het milieu als nageslacht.
Dat is wel een voordeel he, zwanger en hop OUD in, zonder ons er hier lastig mee te vallen. Waren er meer die dat dedenquote:
venco hebben we ook nooit meer teruggezien bijv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel he, zwanger en hop OUD in, zonder ons er hier lastig mee te vallen. Waren er meer die dat deden
Of Cynthia (maar die was hier ook niet zo lang)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
venco hebben we ook nooit meer teruggezien bijv.
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar idd het vervangingsmateriaal is niet altijd even hoogstaandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of Cynthia (maar die was hier ook niet zo lang)
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of Cynthia (maar die was hier ook niet zo lang)
quote:
Klopt ja, komt af en toe nog wel in andere topics.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |