Geeft niet, het is een begin, je bent nog jongquote:
Ik wel jaquote:Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet, het is een begin, je bent nog jong.
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarmingquote:
Uiteraard! En de reisverzekering is afgesloten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarming
Hij mag al niet meer komenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarming
I love it when you talk dirty to mequote:
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?quote:
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten die andere josti's hier nietquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?
Klopt, wonen alleen geen mensenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?
Heel verstandig, met al die fragiele diplomatieke betrekkingen. Één overwinning van Ajax en de grens gaat weer op slot. Zit je daar met je dure ticket en vaccinaties.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard! En de reisverzekering is afgesloten.
Mooi is dat he. Grote mond over Londen en Parijs, maar vergeten dat er meer landen zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten die andere josti's hier niet
quote:
Alleenstaande Minderjarige Asielzoekers?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent er achter dat ik niet door ben bij de AMA's?!
Loser. Zelfs 4 jaar terug toen mijn vriendin in Oostenrijk zat, had ik al op 1-1 seks. Is heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik op 1-1 geen seks heb gehad.quote:
You're life is empty and devoid of any meaning now.quote:
Eerst jezelf oprollen in foetushouding, en voor 7 dagen en nachten zonder eten jezelf iedere nacht in slaap huilen. Maar het is al 6 januari, dus bijna klaar nu.quote:
De derde maandag van de maand is toch pas depri dag?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Eerst jezelf oprollen in foetushouding, en voor 7 dagen en nachten zonder eten jezelf iedere nacht in slaap huilen. Maar het is al 6 januari, dus bijna klaar nu.
Ik word anders behoorlijk depri als ik nu naar buiten kijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De derde maandag van de maand is toch pas depri dag?
Zonnig en 14 graden, in decemberquote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word anders behoorlijk depri als ik nu naar buiten kijk.
Regen, somber en grijs.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonnig en 14 graden, in december.
Global warming.
Ik val niet op minderjarigquote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleenstaande Minderjarige Asielzoekers?
Dan is het nog maar 18 nachtjes slapen tot de wintersportquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De derde maandag van de maand is toch pas depri dag?
Te laat, nu zit ik al in een hoekje te huilen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
I was just messing with you bro *boks*.
Oh, das al vooruitgangquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat, nu zit ik al in een hoekje te huilen.
Ik doe mijn best hoor! Ik kan er niets aan doen dat mijn armen van extra gehard staal zijn en er geen kras op komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je meer krassen.. hij hoort rood te zijn
Is weer eens wat anders dan eelt op de zielquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hoor! Ik kan er niets aan doen dat mijn armen van extra gehard staal zijn en er geen kras op komt. [ afbeelding ]
1-1 = 0 is heul geen seks!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Loser. Zelfs 4 jaar terug toen mijn vriendin in Oostenrijk zat, had ik al op 1-1 seks. Is heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik op 1-1 geen seks heb gehad.
Na deze post ik maar F5-en en F5-en, maar zie ik een topic hierover van jouw hand verschijnen? Nee dusquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat, nu zit ik al in een hoekje te huilen.
Hou rekening met nog minstens 2 maand kou, vries, gladheid en prut op de weg, en je stelt jezelf het minst teleur.quote:
Het zijn vooral de korte dagen waar ik een hekel aan heb.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou rekening met nog minstens 2 maand kou, vries, gladheid en prut op de weg, en je stelt jezelf het minst teleur.
Een dag duurt nog steeds 24 uur hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zijn vooral de korte dagen waar ik een hekel aan heb.
Qua temp gaan we richting lente, maar ik verwacht ook nog wel een klapper straks ergensquote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou rekening met nog minstens 2 maand kou, vries, gladheid en prut op de weg, en je stelt jezelf het minst teleur.
Jij had toch een vriendin?quote:
Als we dan toch gaan muggenziften, feitelijk worden de dagen zelfs steeds langer, met een paar millisecondes per eeuw of zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dag duurt nog steeds 24 uur hoor.
Oftewel, nog een argument waarom je 'korte dagen' huilie gedoe nergens op slaat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we dan toch gaan muggenziften, feitelijk worden de dagen zelfs steeds langer, met een paar millisecondes per eeuw of zo.
Hij heeft pikstraf omdat ze zijn post history heeft gevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendin?
Of zit die in Canada?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Pikstraf klinkt alsof er een wasknijper op staat
Yep maar die is geblesseerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendin?
Of zit die in Canada?
Aan d'r kut? Nee. Dus neuken.quote:
Mooi toch die facebook heksenjachtenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Cue_ het volgende:
http://m.nos.nl/artikel/5(...)erk-in-anus-kat.html
echt.. beide katten geen vuurwerk..
Jonguh, ze worden niet snel genoeg langer, da's ammel heul subjectief dus ik mag gewoon huillie huillie doen!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, nog een argument waarom je 'korte dagen' huilie gedoe nergens op slaat.
Heerlijk iddquote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Mooi toch die facebook heksenjachten.
Digitale lynchmobs!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi toch die facebook heksenjachten.
Ik zie het probleem niet voor standje missionaris.quote:
Ik krijg geen stijve van mishandeling.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet voor standje missionaris.
Daar hebben ze rape-drugs voor uitgevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik krijg geen stijve van mishandeling.
Hij denkt wel veel in problemen ipv oplossingen he?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze rape-drugs voor uitgevonden.
Het plaatst al die verhalen van hem van hetero's die spontaan homo worden wel in een ander perspectief.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Hij denkt wel veel in problemen ipv oplossingen he?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plaatst al die verhalen van hem van hetero's die spontaan homo worden wel in een ander perspectief.
Dan leg je ze op hun buik en doe jij je ding. Niet dat je dat zelf al niet had verzonnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Dan krijgen ze 'm toch niet meer overeind?! Kan ik er op gaan zitten wat ik wil, maar blijft slappe hap denk ik
Je moet er wat instoppen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krijgen ze 'm toch niet meer overeind?! Kan ik er op gaan zitten wat ik wil, maar blijft slappe hap denk ik
Als homo heb je t voordeel dat beide dingen werkenquote:
Jij zit op FOK! je werkt helemaal nietquote:Op maandag 6 januari 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als homo heb je t voordeel dat beide dingen werken
Nu ja, maar volgende week gewoon weer nachtvorstquote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua temp gaan we richting lente, maar ik verwacht ook nog wel een klapper straks ergens
Zoals het hoort.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu ja, maar volgende week gewoon weer nachtvorst
Dat zou idd fijn zijn. Goedemorgen btwquote:
Gewoon over de speakers pompenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor de koptelefoon en de Top 40 Hardstyle van 2013.
Dan moet je minder bier drinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |