abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135469699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo te zien heb je mijn geplaatste documentaire uitvoerig bekeken. ;)

Nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135469738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zal het even simpel samen vatten voor je :)
Nee dankje.
Ik vind die bs samenvattingen van zogenaamde wetenschappers lachwekkend genoeg.
Geloof jij echt dat er gaan mensen wonen op Mars rond 2025?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:35:18 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135469861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
weet ik was ook sarcastisch ;)
De kans dat jij daadwerkelijk ff iets bekeken zou hebben is 0.01%
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:38:06 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135469922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee dankje.
Ik vind die bs samenvattingen van zogenaamde wetenschappers lachwekkend genoeg.
Geloof jij echt dat er gaan mensen wonen op Mars rond 2025?
Ik zou het je nog niet kunnen vertellen.
Het project kost heel veel geld, plus er zijn nog een aantal zeer grote obstakels wat opgelost moeten worden voor we er heen kunnen.
Zie de zoals eerder aangegeven documantaire :)

Ik vind jou reacties zo bs als je niet de moeite doet om je te verdiepen in de materie waarover je zelf een topic opend.

En je stelt een vraag ik geef je een keurig netjes antwoord.
waarom moet je nou weer zo reageren.
pi_135470035
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind jou reacties zo bs als je niet de moeite doet om je te verdiepen in de materie waarover je zelf een topic opend.

Oh- zo ik zou verdiepen in zulke zaakje die is al duidelijk 'n scam?
Waarom moet ik tijd verspillen op zulke onzin als 'wonen op Mars'.
Maar ja - het zegt heel veel over jou zelf als jij gelooft dat in 2025 dat gaat gebeuren.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:51:14 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135470202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh- zo ik zou verdiepen in zulke zaakje die is al duidelijk 'n scam?
Waarom moet ik tijd verspillen op zulke onzin als 'wonen op Mars'.
Maar ja - het zegt heel veel over jou zelf als jij gelooft dat in 2025 dat gaat gebeuren.
Nee dat maak jij er van.
Jij maakt dit topic toch aan? ik niet?

Wie zegt dat het 100% zeker is dat het door gaat? ik niet, ik zeg alleen dat het kan maar wel extreem lastig zal zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door theguyver op 14-01-2014 10:00:28 ]
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 09:36:31 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_140562760
Kickje want

Een enkele reis naar Mars is voor een paar honderd mensen sinds gisteren weer een stapje dichterbij. Het Nederlandse bedrijf Mars One, de organisatie die in 2024 een kolonie op de Rode Planeet wil vestigen, heeft bekendgemaakt welke 705 kandidaten een kans maken om mee te doen aan de prestigieuze missie. .

Onder de kandidaten zijn drie Nederlanders: de 21-jarige Wim Dijkshoorn uit Schiedam, de 41-jarige Nancy Keijzer uit Amersfoort en de 19-jarige Merlijn Fuhrhop, die momenteel in Nieuw-Zeeland studeert.

http://www.volkskrant.nl/(...)Mars-te-reizen.dhtml
pi_140562949
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
Kickje want

Een enkele reis naar Mars is voor een paar honderd mensen sinds gisteren weer een stapje dichterbij. Het Nederlandse bedrijf Mars One, de organisatie die in 2024 een kolonie op de Rode Planeet wil vestigen, heeft bekendgemaakt welke 705 kandidaten een kans maken om mee te doen aan de prestigieuze missie. .

Onder de kandidaten zijn drie Nederlanders: de 21-jarige Wim Dijkshoorn uit Schiedam, de 41-jarige Nancy Keijzer uit Amersfoort en de 19-jarige Merlijn Fuhrhop, die momenteel in Nieuw-Zeeland studeert.

http://www.volkskrant.nl/(...)Mars-te-reizen.dhtml
Dit heldere licht gaat op Mars schijnen:

Self Introduction
Wim (21):

Throughout my life I have made a lot of decisions and choices, which could be seen as quite the opposite. But friends and family have always seen a person who makes these questions based on good thinking, my interests and his known character. After my visits to India (2010) and Sierra Leone (2011) I decided to study Cultural Anthropology and Development Studies in the City of Nijmegen. But I have always kept an interest in all aspects of life and all forms of science.

Interests
I like things in which I can put my enthusiasm and passion. In Nijmegen, I am in the board of my students association as commissioner external relations and I also participate in rowing. I like to read books, news articles and magazines. But i also like new forms of music and good stories

_O-

Geen woord over astronomie/geologie. En ookal geen supersurvivalatleet. Lijkt me een goeie kandidaat. :')

Kijk deze dan:

Self Introduction
Nancy (41)

I have a Bachelor Degree in electrical engineering and like robotics and PLCs.
I worked as a maintenace engineer all around over the world. If I will be on mars i like to maintain the robotic and electronics devices. I like adventure and i am eager to learn, technical, creative, analytic, problem-solving ability.
Interests

I have an interest in sci fi, programmable logic controller, electronics and star trek.

Dit kan niet echt zijn. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 09:58:11 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_140562991
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit heldere licht gaat op Mars schijnen:

Self Introduction
Wim (21):

Throughout my life I have made a lot of decisions and choices, which could be seen as quite the opposite. But friends and family have always seen a person who makes these questions based on good thinking, my interests and his known character. After my visits to India (2010) and Sierra Leone (2011) I decided to study Cultural Anthropology and Development Studies in the City of Nijmegen. But I have always kept an interest in all aspects of life and all forms of science.

Interests
I like things in which I can put my enthusiasm and passion. In Nijmegen, I am in the board of my students association as commissioner external relations and I also participate in rowing. I like to read books, news articles and magazines. But i also like new forms of music and good stories

_O-

Geen woord over astronomie/geologie. En ookal geen supersurvivalatleet. Lijkt me een goeie kandidaat. :')

Kijk deze dan:

Self Introduction
Nancy (41)

I have a Bachelor Degree in electrical engineering and like robotics and PLCs.
I worked as a maintenace engineer all around over the world. If I will be on mars i like to maintain the robotic and electronics devices. I like adventure and i am eager to learn, technical, creative, analytic, problem-solving ability.
Interests

I have an interest in sci fi, programmable logic controller, electronics and star trek.

Dit kan niet echt zijn. :o
Wim kan nog 10 jaar astronomie/geologie studeren. Ze gaan toch pas 2024 op reis.
pi_140563001
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wim kan nog 10 jaar astronomie/geologie studeren. Ze gaan toch pas 2024 op reis.
Ja, leuk dat ie antropologie doet, ook dat is nuttig als start-up community, maar kijk die presentatieberichten... Dat kan je toch niet menen? _O-

Self Introduction

Hello, my name is Merlin and I am currently studying for a Bachelor of Science in New Zealand. I was born in The Netherlands, and when I was 10, my family bought a 15 meter long sailing yacht and we went on a journey to New Zealand. I lived on that boat for 3 years, and the longest continuous trip took 33 days, so I have some sense of the confinement of a small vessel.
Interests

I am studying Physics, but Im also really enjoying the maths courses Im taking, as well as Computer Science. Apart from studies I like video games and I like watching TV shows and movies. I also enjoy playing soccer, and playing the piano.

Een fysicus, prima. Maareh, waar is je motivatie jongen? Je gaat naar Mars!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 10:01:24 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_140563020
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, leuk dat ie antropologie doet, ook dat is nuttig als start-up community, maar kijk die presentatieberichten... Dat kan je toch niet menen? _O-
Ik heb ze niet geselecteerd hoor :6
pi_140563043
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb ze niet geselecteerd hoor :6
Nee, dat snap ik, maar wat vind jij ervan dan?

Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 10:05:47 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_140563070
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik, maar wat vind jij ervan dan?
Ik vind het echt heel dapper van ze want bij het idee alleen word ik al claustrofobisch.
pi_140563098
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel dapper van ze want bij het idee alleen word ik al claustrofobisch.
Ja, ik ook, maar na die profielen gelezen te hebben? Die mensen stellen zich voor om Mars te gaan koloniseren, mogelijk, als ze uitgekozen worden. Dit zijn werkelijk de beste mensen die Nederland in huis had?? Ik geloof dat er een FOK!ker meedeed (het is dat ik het niet wist, anders had ik ook wel mee willen doen, mits het een echte landing zou worden en geen studioproductie).

Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 10:22:45 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_140563262
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik ook, maar na die profielen gelezen te hebben? Die mensen stellen zich voor om Mars te gaan koloniseren, mogelijk, als ze uitgekozen worden. Dit zijn werkelijk de beste mensen die Nederland in huis had?? Ik geloof dat er een FOK!ker meedeed (het is dat ik het niet wist, anders had ik ook wel mee willen doen, mits het een echte landing zou worden en geen studioproductie).
Ik alleen als ik zeker wist dat het een studioproduktie zou worden :D
pi_140563290
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik alleen als ik zeker wist dat het een studioproduktie zou worden :D
Ik denk dat je veilig met Nancy, Merlijn en Wim ergens bij Endemol mag zitten.

Die mensen zitten niet over 10 jaar op Mars. Echt niet.

Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 10:33:54 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_140563460
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat je veilig met Nancy, Merlijn en Wim ergens bij Endemol mag zitten.

Die mensen zitten niet over 10 jaar op Mars. Echt niet.
Dan liever de lucht in om met van Speijk te spreken :X
pi_140563461
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ze hebben het over jaren he, niet over weken en maanden, maare zullen we dit even verder bespreken in het mars topic..
Ja, maar toch. Je hoort hier marges bij te zetten, zeker als het over de grootste gebeurtenis uit de geschiedenis van de mensheid...

Alfonso Cuarón is al gevraagd voor de regie. :+

pi_140563589
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja?
Veldwerk op Mars. Dat moet fantastisch zijn. _O_

zaterdag 31 mei 2014 @ 10:50:59 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140563810
pi_140669483
mars one = $$$$$

het is nog honderd jaar te vroeg voor een mars missie, die mensen zijn gestoord
pi_140669771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:15 schreef .Masturbatron. het volgende:
mars one = $$$$$

het is nog honderd jaar te vroeg voor een mars missie, die mensen zijn gestoord
Ik geloof ook niet dat een SF schrijver zoiets had kunnen bedenken..
De eerste menselijke kolonie als reality soap. En kennelijk is er geen maatschappelijke discussie over het feit of het wel ethisch is dat deze mensen nooit meer terug kunnen en zich in feite in hun grafkist laten filmen als vermaak.
pi_140673874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat een SF schrijver zoiets had kunnen bedenken..
De eerste menselijke kolonie als reality soap. En kennelijk is er geen maatschappelijke discussie over het feit of het wel ethisch is dat deze mensen nooit meer terug kunnen en zich in feite in hun grafkist laten filmen als vermaak.
ja wat een kolonie zal dat worden. zucht ik ben veel te pessimistisch merk ik maar ik kan het niet helpen. maar het zal gebeuren. de mens wil nu eenmaal verkennen, al wacht de dood je bij de bestemming op of niet. maar dit is niet zoals reizen naar de new world oid.

ik ben gwn boos dat wij deze prachtige planeet waar wij op leven aan het verpesten zijn en onze ogen moeten richten naar een kolonie op een dode saaie planeet als mars. je kunt je je net zo goed in een doos stoppen
pi_140673959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En kennelijk is er geen maatschappelijke discussie over het feit of het wel ethisch is dat deze mensen nooit meer terug kunnen en zich in feite in hun grafkist laten filmen als vermaak.
Wat is daar "onethisch" aan?

pi_140675380
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is daar "onethisch" aan?
Mensen in een doos stoppen waar ze nooit meer uit kunnen en daarnaar gaan kijken als vermaak.
Zouden de kijkcijfers omhoog schieten als er iets misgaat met de voedselvoorziening en ze elkaar gaan opvreten? Of als ze gek worden van heimwee?
Ik vind die bigbrotherachtige programma's altijd wel wat dubieus, maar dat de eerste kolonie elders een soap moet worden.. Het eerste gevolg lijkt al te zijn dat dat project om commerciele redenen bespoedigd wordt en dat mensen die gek genoeg zijn wordt gestimuleerd om zoiets te gaan doen. En wat is de zin van koloniseren in een te vroeg stadium? Het zou op levenslang zonder luchten neerkomen, zonder voorzieningen op kans op een kwalitef goed bestaan, zonder kans om naar huis te gaan?
Ok, dat is een persoonlijke mening en ook een misselijk gevoel dat ik bij dat hele project heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')