Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo te zien heb je mijn geplaatste documentaire uitvoerig bekeken.![]()
Nee dankje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zal het even simpel samen vatten voor je
weet ik was ook sarcastischquote:
Ik zou het je nog niet kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee dankje.
Ik vind die bs samenvattingen van zogenaamde wetenschappers lachwekkend genoeg.
Geloof jij echt dat er gaan mensen wonen op Mars rond 2025?
Oh- zo ik zou verdiepen in zulke zaakje die is al duidelijk 'n scam?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind jou reacties zo bs als je niet de moeite doet om je te verdiepen in de materie waarover je zelf een topic opend.
Nee dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh- zo ik zou verdiepen in zulke zaakje die is al duidelijk 'n scam?
Waarom moet ik tijd verspillen op zulke onzin als 'wonen op Mars'.
Maar ja - het zegt heel veel over jou zelf als jij gelooft dat in 2025 dat gaat gebeuren.
Dit heldere licht gaat op Mars schijnen:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
Kickje want
Een enkele reis naar Mars is voor een paar honderd mensen sinds gisteren weer een stapje dichterbij. Het Nederlandse bedrijf Mars One, de organisatie die in 2024 een kolonie op de Rode Planeet wil vestigen, heeft bekendgemaakt welke 705 kandidaten een kans maken om mee te doen aan de prestigieuze missie. .
Onder de kandidaten zijn drie Nederlanders: de 21-jarige Wim Dijkshoorn uit Schiedam, de 41-jarige Nancy Keijzer uit Amersfoort en de 19-jarige Merlijn Fuhrhop, die momenteel in Nieuw-Zeeland studeert.
http://www.volkskrant.nl/(...)Mars-te-reizen.dhtml
Wim kan nog 10 jaar astronomie/geologie studeren. Ze gaan toch pas 2024 op reis.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit heldere licht gaat op Mars schijnen:
Self Introduction
Wim (21):
Throughout my life I have made a lot of decisions and choices, which could be seen as quite the opposite. But friends and family have always seen a person who makes these questions based on good thinking, my interests and his known character. After my visits to India (2010) and Sierra Leone (2011) I decided to study Cultural Anthropology and Development Studies in the City of Nijmegen. But I have always kept an interest in all aspects of life and all forms of science.
Interests
I like things in which I can put my enthusiasm and passion. In Nijmegen, I am in the board of my students association as commissioner external relations and I also participate in rowing. I like to read books, news articles and magazines. But i also like new forms of music and good stories
Geen woord over astronomie/geologie. En ookal geen supersurvivalatleet. Lijkt me een goeie kandidaat.
Kijk deze dan:
Self Introduction
Nancy (41)
I have a Bachelor Degree in electrical engineering and like robotics and PLCs.
I worked as a maintenace engineer all around over the world. If I will be on mars i like to maintain the robotic and electronics devices. I like adventure and i am eager to learn, technical, creative, analytic, problem-solving ability.
Interests
I have an interest in sci fi, programmable logic controller, electronics and star trek.
Dit kan niet echt zijn.
Ja, leuk dat ie antropologie doet, ook dat is nuttig als start-up community, maar kijk die presentatieberichten... Dat kan je toch niet menen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wim kan nog 10 jaar astronomie/geologie studeren. Ze gaan toch pas 2024 op reis.
Ik heb ze niet geselecteerd hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, leuk dat ie antropologie doet, ook dat is nuttig als start-up community, maar kijk die presentatieberichten... Dat kan je toch niet menen?
Nee, dat snap ik, maar wat vind jij ervan dan?quote:
Ik vind het echt heel dapper van ze want bij het idee alleen word ik al claustrofobisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar wat vind jij ervan dan?
Ja, ik ook, maar na die profielen gelezen te hebben? Die mensen stellen zich voor om Mars te gaan koloniseren, mogelijk, als ze uitgekozen worden. Dit zijn werkelijk de beste mensen die Nederland in huis had?? Ik geloof dat er een FOK!ker meedeed (het is dat ik het niet wist, anders had ik ook wel mee willen doen, mits het een echte landing zou worden en geen studioproductie).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel dapper van ze want bij het idee alleen word ik al claustrofobisch.
Ik alleen als ik zeker wist dat het een studioproduktie zou wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar na die profielen gelezen te hebben? Die mensen stellen zich voor om Mars te gaan koloniseren, mogelijk, als ze uitgekozen worden. Dit zijn werkelijk de beste mensen die Nederland in huis had?? Ik geloof dat er een FOK!ker meedeed (het is dat ik het niet wist, anders had ik ook wel mee willen doen, mits het een echte landing zou worden en geen studioproductie).
Ik denk dat je veilig met Nancy, Merlijn en Wim ergens bij Endemol mag zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik alleen als ik zeker wist dat het een studioproduktie zou worden
Dan liever de lucht in om met van Speijk te sprekenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat je veilig met Nancy, Merlijn en Wim ergens bij Endemol mag zitten.
Die mensen zitten niet over 10 jaar op Mars. Echt niet.
Ja, maar toch. Je hoort hier marges bij te zetten, zeker als het over de grootste gebeurtenis uit de geschiedenis van de mensheid...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze hebben het over jaren he, niet over weken en maanden, maare zullen we dit even verder bespreken in het mars topic..
Veldwerk op Mars. Dat moet fantastisch zijn.quote:
Ik geloof ook niet dat een SF schrijver zoiets had kunnen bedenken..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:15 schreef .Masturbatron. het volgende:
mars one = $$$$$
het is nog honderd jaar te vroeg voor een mars missie, die mensen zijn gestoord
ja wat een kolonie zal dat worden. zucht ik ben veel te pessimistisch merk ik maar ik kan het niet helpen. maar het zal gebeuren. de mens wil nu eenmaal verkennen, al wacht de dood je bij de bestemming op of niet. maar dit is niet zoals reizen naar de new world oid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat een SF schrijver zoiets had kunnen bedenken..
De eerste menselijke kolonie als reality soap. En kennelijk is er geen maatschappelijke discussie over het feit of het wel ethisch is dat deze mensen nooit meer terug kunnen en zich in feite in hun grafkist laten filmen als vermaak.
Wat is daar "onethisch" aan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En kennelijk is er geen maatschappelijke discussie over het feit of het wel ethisch is dat deze mensen nooit meer terug kunnen en zich in feite in hun grafkist laten filmen als vermaak.
Mensen in een doos stoppen waar ze nooit meer uit kunnen en daarnaar gaan kijken als vermaak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |