quote:
da's gay !quote:
ga ik binnenkort ook maar weer eens proberenquote:Op maandag 6 januari 2014 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lekker een kopje thee op de vroege morgen. Heb een beker waar een halve liter in kan.
Eindelijk de vakantie voorbij.we hebben de hele binnenboel gesaust en geschilderd. Dus nu ff rust.
Of nou ja, ik moet nog even veel tuttemerul wegdoen. Overbodige shit enzo. Marktplaatsen.
geen hoodies in maat 164 zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:36 schreef snoopy het volgende:
Oh, ik moet ook nodig marktplaatsen maar zo geen zin in. Kinderfietsen, autostoel, allemaal in-de-weg-sta-meuk.
nou ja, aangezien een een kindertjes die jaren jonger zijn L. al een tijdje voorbij gegroeid zijn, dacht ik dat ik het best zou kunnen proberenquote:
heerlijk! Ik heb een halve liter glas.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lekker een kopje thee op de vroege morgen. Heb een beker waar een halve liter in kan.
wat stel je voor?quote:
Kinderfiets? Welke maat?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:36 schreef snoopy het volgende:
Oh, ik moet ook nodig marktplaatsen maar zo geen zin in. Kinderfietsen, autostoel, allemaal in-de-weg-sta-meuk.
op zich niks. Maar als de meeste stemmen voor wat anders zijn...quote:
dat past niet binnen mijn goede voornemens.quote:
wat gaat dat snel achteruit hè? Maar fijn dat je ff lekker hebt kunnen luchten. Heb je al zicht op een operatiedatum?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:01 schreef YPPY het volgende:
Wat een leuk idee Moonah! Daar wil ik heen. Wie gaat er mee?
Gisteren gingen we naar het eiland Tiengemeten voor een wandeling. Mijn conditie is duidelijk beroerd, erg beroerd,maar wel heerlijk om er tussenuit te zijn.
brrrr, slagroom. *dalusiknie*quote:Op maandag 6 januari 2014 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ChocomelkMet slagroom
Ik heb gisteren nog op na het schaatsen
Maar ik val nu weer zo rap af dat het wel mocht van mezelf
Nee, nog geen idee wanneer ik 'mag'. Morgen bloed prikken om te kijken of de ontsteking weg is of verminderd en dan woensdag naar de arts. Ik hoop dan een datum te horen, dan weet ik wanneer ik ervan af ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat gaat dat snel achteruit hè? Maar fijn dat je ff lekker hebt kunnen luchten. Heb je al zicht op een operatiedatum?
ja, dat wachten lijkt me echt stom. Hopelijk heb je gauw een datum.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee wanneer ik 'mag'. Morgen bloed prikken om te kijken of de ontsteking weg is of verminderd en dan woensdag naar de arts. Ik hoop dan een datum te horen, dan weet ik wanneer ik ervan af ben.
Zelfs H&M heeft niks leuks in 164, Cas vult ze wel overigens, die begint wat spekjes te krijgen en dus een beweeg-dieetquote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoodies in maat 164 is echt een ramp hè. Tenminste, als je wat leuks wil. Het is nu trouwens wel dikke sale.
Ik vond er een bij Batavia. Lastig vind ik voor die spijkers. Ze moeten echt volwassen maten in de lengte maar vullen de breedte totaal niet op.
Ik met m'n winterbandjesquote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Moet je hier komen wonen! 13 graden jonguh. Ik had me de horror van de horrorwinter anders voorgesteld.
en die slijten nu natuurlijk ook nog extra hard.quote:
Uhuh.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en die slijten nu natuurlijk ook nog extra hard.
Komt nog wel johquote:
alles boven de 7 graden is kut J!quote:
mwoah, volgens mij kwakkelen we gewoon op deze manier het jaar door.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef Luigi het volgende:
Ohja bah, zomer. Dat is natuurlijk dit jaar ook weer.
Volgens mij ook. Hoewel er na die 13 graden van twee jaar terug ook die -23 volgde later in januari. Je weet nooit. Maar wie er van 't zomer zon nodig heeft is van harte welkom bij ons hoor. Huizen ruilen?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
mwoah, volgens mij kwakkelen we gewoon op deze manier het jaar door.
Jippie, een heel jaar herfstlente.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, volgens mij kwakkelen we gewoon op deze manier het jaar door.
nou, ik liep al een jaar 'te zeuren' kan het helaas niet meer alleen. Hus had voor het eerst sinds jaren geen werk te doen in de vakantie (wat op zich ook best zorgelijk isquote:Op maandag 6 januari 2014 11:11 schreef trui het volgende:
ik geef de laatste tijd veel spullen weg. scheelt een boel marktplaats energie en is nog leuk om te doen ook.
wat goed zeg buuv, de hele binnenboel geverfd. daar had ik in de vakantie echt geen tijd voor.
oeh! Moment, ga ik even mijn tuinbroek aandoen en een schilderijtje ophangen.quote:
Daar krijg je verbazingwekkend veel verschillende tinten op, als je het googled. Maar warm, in ieder geval.quote:
ja, handig he, zo'n standaard. Het is zeker een tint lichter dan we hadden maar het hele huis is er van opgefrist. Wonderlijk wat een zo'n zweempje doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daar krijg je verbazingwekkend veel verschillende tinten op, als je het googled. Maar warm, in ieder geval.
Ik heb gisteren toevallig onze huisbaas ontmoet, en nu durf ik het ook wel een beetje aan om te gaan schilderen (huiseigenaren zien op het moment nogal dollartekens en het komt bijzonder vaak voor dat mensen na een jaar huren zoveel huurverhoging krijgen dat ze moeten verhuizen). Bijna een vreselijke blunder trouwens: er staan midden op de dag twee onbekende mannen voor de deur. Meestal betekent dat dat ze iets willen verkopen, en daar had ik even helemaal geen geduld voor. Hij begon zich heel langzaam voor te stellen ik was hem bíjna in de rede gevallen met een "Nee, sorry, ik wil niets kopen". Maar het bleken aardige mensen, en ze hebben hier jaren geleden zelf gewoon gewoond. Ik denk dat we wel even kunnen blijven zitten.
Leuk!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:38 schreef Luigi het volgende:
Ik ben echt helemaal *bounce* van de city trip naar Londen die we voornemens zijn te doen in de meivakantie. Lekker een midweekje ook! Zo'n geweldige stad en leuk om dat nu met z'n 3tjes te kunnen doen. Uk heeft er ook helemaal zin in, we hebben van het weekend een Youtube filmpje over de aanleg van het kanaal zitten kijken en daarna heeft ze zelf ademloos een (engelse!) docu over Londen zitten kijken van drie kwartier. Af en toe kwam er van de bank af 'cool!' en 'wow!'
.
Doe maar gelijk 2 banen want ik had me een beetje vergist in de verblijfskosten aldaarquote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh leuk Luigi. Dat is echt tof ja. Hopelijk kan ik eens een baan landen. Kunnen we ook dat soort leuke dingen doen.
de twee jongens gaan mee (de kleine meid nog maar niet, met net 4 jaar al door zo'n stad sjouwen...neuh)quote:Op maandag 6 januari 2014 12:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Londen ook? Grappig! Met de/een kleine?
Ah, wij gaan met z'n 2-en en de uk van bijna 8 jaar dus. Gezien d'r interesses komt dat hopelijk wel goedquote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef lily het volgende:
[..]
de twee jongens gaan mee (de kleine meid nog maar niet, met net 4 jaar al door zo'n stad sjouwen...neuh)
oeh! Ik zag tijdens de voorlichting voor werkweken een supergoei jeugdherbergachtig ding. Vlakbij metrostation enzo. En niet duur. Heb alleen de naam zo ff niet paraat. Heb ik wel ergens opgeschreven denk ik. Leek me een goeie optie voor niet duurquote:Op maandag 6 januari 2014 12:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Doe maar gelijk 2 banen want ik had me een beetje vergist in de verblijfskosten aldaar.
We zijn nu op airbnb aan het rondneuzen, da's een plek waar particulieren hun appartement, studio, flat, etc verhuren en dat is al een stuk beter te doen. Maar als je de 2 sterren hotelletjes in het centrum wilt ontwijken zit je al snel op 200-250 euro de nacht dus heb ik gemerktquote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh! Ik zag tijdens de voorlichting voor werkweken een supergoei jeugdherbergachtig ding. Vlakbij metrostation enzo. En niet duur. Heb alleen de naam zo ff niet paraat. Heb ik wel ergens opgeschreven denk ik. Leek me een goeie optie voor niet duur
Ga ik nu weer even aan ongewassen kinderhoofden zitten.
Wimdu is net zoiets ja. Alleen vond ik het aanbod via airbnb 'leuker' (en een wat prettigere site).quote:Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef lily het volgende:
Wij hadden vorig jaar in Parijs een appartement via Wimdu
Ik weet niet hoe erg je in het centrum wilt zitten, maar ik heb in Parijs ooit in een heel fijn ibis hotel gezeten, dat was niet zo duur en alles was relatief nieuw en heel netjes schoon. Geen ontbijt, maar dat heb je natuurlijk zo ergens anders gehaald, en dichtbij een metrohalte: http://www.booking.com/ho(...)heque-de-france.html.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
We zijn nu op airbnb aan het rondneuzen, da's een plek waar particulieren hun appartement, studio, flat, etc verhuren en dat is al een stuk beter te doen. Maar als je de 2 sterren hotelletjes in het centrum wilt ontwijken zit je al snel op 200-250 euro de nacht dus heb ik gemerkt.
Ik zei gisteren nog, zal ik voor de gein eens vergelijken met een tripje NYquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Clubsoda het volgende:
London is duur ja! Ik heb de afgelopen jaren al twee keer een weekendtrip erheen op de planning gehad, maar beide keren gecanceldNu ben ik me aan het verdiepen in een paar dagen New York
Ook niet het toppunt van goedkoop....
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef -Spring het volgende:
Mogge.![]()
Ik dacht vanmorgen om negen uur mn koffie nog even in bed te drinken. En toen was het ineens twee uur.
klinkt goed!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
rudolphs wrb's bakery in vol bedrijf
er staat een mascarpone appeltaart in de oven
en vanmiddag had ik al een tiramonchoucake gemaakt, maar die is nu mee naar de kluskelder voor de vrienden van de brommerclub
die appeltaart is ook erg goed.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Volgende maand gewoon even hotelletje boeken… En de maand daarna zitten we verdomme alweer in centerparcs..
Gefeliciteerd met je eerste eigen auto! En een goede keus: zowel mijn eerste auto, als die van mijn man was een Opel Corsaquote:Op maandag 6 januari 2014 11:57 schreef mrien het volgende:
Marktplaats, bijna mijn hele inrichting van dit huis komt via Marktplaats. Mooi spul bij elkaar weten te scharrelen.
Nu nog een autostoel voor L. Ze kan ook wel op een verhoger maar mijn auto heeft een wat lage achterbank dus wat nek/rugsteun is toch wel fijn denk ik.
Heb van de week een auto gekocht, een opel corsa. Mijn eerste eigen autogeeft mij zoveel vrijheid voor mijn gevoel. Het is een oud ding, maar dat maakt me niet uit
O is hij een professionele schilder?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn L. zijn kamer aan het opknappen en nu zit er een nieuw gipsplatenplafond in en het is zo mooi wit
dan is het wel handig een professionele schilder in huis te hebben die niks te doen heeft
maar eerlijk gezegd heb ik m liever aan het werk. (gewoon omdat het door de crisis naadje is in zijn vakgebied)
echt?! Toen ik vorig voorjaar om een schilder ging zoeken kon ik er amper 1 krijgen voor de zomer, of idioot duurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn L. zijn kamer aan het opknappen en nu zit er een nieuw gipsplatenplafond in en het is zo mooi wit
dan is het wel handig een professionele schilder in huis te hebben die niks te doen heeft
maar eerlijk gezegd heb ik m liever aan het werk. (gewoon omdat het door de crisis naadje is in zijn vakgebied)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu al medelijden met je ***. Straks is het daar een soort van ProjectXquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef PureEvil het volgende:
Ik wil jullie ff wat voorleggen...
en graag jullie mening wat jullie hiervan vinden:
Niet quoten ajb.
het is nu warmer dan toen de schilder er was in het voorjaar twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Vlindur het volgende:
Volgens mij willen mensen ook pas in het voorjaar alles mooi verzorgd hebben. Ik zou het nu ook sneu vinden voor de schilder om hem buiten aan het werk te zetten
quote:
volgens mij kán dat niet eens, in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef PureEvil het volgende:
Niet quoten ajb.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef PureEvil het volgende:
Niet quoten ajb.Gewoon massaal delen.. Hop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nou, dit inderdaad. Ik zou eerst even overleggen voor ik het belachelijk zou gaan zitten vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef snoopy het volgende:
Wanneer gaan we?!!
Maar even zonder gekheid, je kan haar toch vragen of het verpleeghuis dit weet en of ze die uitnodiging prive wil maken op FB? Of er sowieso van afziet.
Nou dat project X zal wel meevallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:15 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel heel erg dom van je schoonzus PE....
Al even afgezien van het feit dat ze het wellicht helemaal niet kan handelen de hele dag bezoek te krijgen van mensen die ze niet (meer) kent, zal het verpleegtehuis daar ook niet op zitten te wachten, om het risico van een project X nog maar even niet te noemen
Nou zij zet toch openbaar dat erop. dan mag ik toch openbaar reageren? zodat iedereen het kan lezen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Pvoesss het volgende:
hoezo reageren op dr FB.?
Wees dan zo netjes om het ook prive te doen als je er zo mee zit dat de "sufkut" alles openbaar zet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:19 schreef PureEvil het volgende:
En we hebben reactie.
Jij vond jouw reactie oprecht netjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
geen idee....zal ik ze ff bellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef moussy het volgende:
wat een lief mensch
maar, zit het verpleeghuis hier op te wachten?
Het zou wel prettig zijn lijkt me, ze moeten er maar net de ruimte voor hebbenquote:
ja maar ik krijg er dus geen hoogte van hoeveel personen er komen, ik vermoed niet dat het er veel zullen zijn, want zoveel hechte familie heeft ze niet meer zegmaar. (we neven/nichten/zussen die ze bijna nooit spreekt etc.)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Het zou wel prettig zijn lijkt me, ze moeten er maar net de ruimte voor hebben
Nou ja, dátquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij vond jouw reactie oprecht netjes?
Grapjasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:21 schreef Leandra het volgende:
God, wat is ze dom..... zet dan neer dat je privé benaderd kunt worden voor het adres
Linkje in DM graag, dan gaan we bij e schoonmoeder op verjaardagsvisite (of sturen een kaartje).
In een verpleeghuis is 2 soms al veelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ja maar ik krijg er dus geen hoogte van hoeveel personen er komen, ik vermoed niet dat het er veel zullen zijn, want zoveel hechte familie heeft ze niet meer zegmaar. (we neven/nichten/zussen die ze bijna nooit spreekt etc.)
Als je al weet dat je niet zo goed bij je schoonzus ligt had je het wellicht anders kunnen formuleren. Maargoed, kan me ook voorstellen dat je daar juist geen zin in hebt omdat je haar toch niet ligtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Grapjas
@Taartjesfee, nee nu ik het terug lees misschien niet zo subtiel. Maar he, dat ben ik![]()
Ik hou er niet van om erom heen te draaien. En ze heeft zowiezo een bloedhekel aan me volgens mij, vooral sinds de discussie gisteren![]()
Oh en ik heb dr tafelkleedjes weggegooit![]()
Want die had het verpleeghuis nodig *NOT*
Als ik het aan je schoonzus gevraagd had dan had ze het linkje gewoon hier neergezetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Grapjas
@Taartjesfee, nee nu ik het terug lees misschien niet zo subtiel. Maar he, dat ben ik![]()
Ik hou er niet van om erom heen te draaien. En ze heeft zowiezo een bloedhekel aan me volgens mij, vooral sinds de discussie gisteren![]()
Oh en ik heb dr tafelkleedjes weggegooit![]()
Want die had het verpleeghuis nodig *NOT*
Ze vroeg toch gewoon of het prive gezet of verwijderd kon worden omdat ze het niet normaal vindt dat het adres open en bloot op FB staat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je al weet dat je niet zo goed bij je schoonzus ligt had je het wellicht anders kunnen formuleren. Maargoed, kan me ook voorstellen dat je daar juist geen zin in hebt omdat je haar toch niet ligt
Nou ja, ik ging ff uit van mijn familie. Daar moeten dingen zo enorm zwaar gesugarcoat worden dat het lachwekkend wordt. Maar ze zijn niet overal zo, gelukkigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vroeg toch gewoon of het prive gezet of verwijderd kon worden omdat ze het niet normaal vindt dat het adres open en bloot op FB staat?
Daar zie ik nog weinig verkeerds aan.
nee het is zwaar kut. en werkspot is helemaal ergquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O is hij een professionele schilder?
Het gaat echt niet goed he, in die sector? Ik heb vanochtend een opdracht op werkspot geplaatst en ik heb nu al 9 reacties van zzp'ers/bedrijven met goede recensies en ook van ver weg.
Nou, niet gewoon, ik vind de toon al wel gezet, hoor. Dat had echt wel op een normalere, vriendelijkere manier gevraagd kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vroeg toch gewoon of het prive gezet of verwijderd kon worden omdat ze het niet normaal vindt dat het adres open en bloot op FB staat?
Daar zie ik nog weinig verkeerds aan.
Hoezo is werkspot erg?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee het is zwaar kut. en werkspot is helemaal erg
ja duh, in de zomer is het een stuk makkelijker om aan werk te komen. buitenwerk gaat een stuk makkelijker dan binnenwerk zeker nu in de wintertijd is het janken met de lamp aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:30 schreef moussy het volgende:
[..]
echt?! Toen ik vorig voorjaar om een schilder ging zoeken kon ik er amper 1 krijgen voor de zomer, of idioot duur
Gezien de geweldige band die PE met haar schoonzus heeft, denk ik niet dat een sugarcoating uitgemaakt had, al deed ze de hele CSM erbij cadeau.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging ff uit van mijn familie. Daar moeten dingen zo enorm zwaar gesugarcoat worden dat het lachwekkend wordt. Maar ze zijn niet overal zo, gelukkig
er wordt gewoon geschilderd in de winterperiode. dat kan tegenwoordig tot aan de vorst en als het droog is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Vlindur het volgende:
Volgens mij willen mensen ook pas in het voorjaar alles mooi verzorgd hebben. Ik zou het nu ook sneu vinden voor de schilder om hem buiten aan het werk te zetten
werkspot zelfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo is werkspot erg?
Ik heb inmiddels al 13 reactiesIk ben in shock.
Waarom? Ik weet kennelijk niet hoe het werkt. Ik hoef werkspot toch niet te betalen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
werkspot zelf
die zijn de lachende derde (of moet ik zeggen 14de?)
Ja, aan de ene kant heb je gelijk. Maar aan de andere kant.....Ik wil gewoon niet dat het zo gaat. Zij heeft het niet alleen voor het zeggen....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
p.e. waar maak je je druk om? als je schoonzus het zo wil. laat haar lekker.
het verpleeghuis zal er niet blij mee zijn, maar zullen je schoonmoeder echt wel beschermen tegen een eventuele invasie van bezoek en het afhandelen met je schoonzus.
jij niet, maar al die mensen die jou een bod sturen wel. die hebben allemaal voor die bieding betaald. hoe meer er bieden, hoe harder ze bij werkspot lachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet kennelijk niet hoe het werkt. Ik hoef werkspot toch niet te betalen?
O, dat wist ik helemaal niet. Dan zijn er echt wel veel die dus de opdracht graag willen, als ze die extra kosten ervoor over hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij niet, maar al die mensen die jou een bod sturen wel. die hebben allemaal voor die bieding betaald. hoe meer er bieden, hoe harder ze bij werkspot lachen.
mensen/bedrijven die aangesloten zijn bij werkspot betalen 600 euro per jaar aan lidmaatschap en voor iedere reaktie die ze geven (ook een simpele email) kost ze 5 euro daar bovenop.
kan je nagaan hoe hoog de nood is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat wist ik helemaal niet. Dan zijn er echt wel veel die dus de opdracht graag willen, als ze die extra kosten ervoor over hebben.
haha, echt waar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet anders ook nog wel een hele goede schilder, miss
Het is niet per se de goedkoopste waar ik naar op zoek ben, hoor. Dat maak jij er vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben er wel eens 2 weggestuurd van huis. Nog voor de tijd van werkspot maar we hadden een stukadoor gevonden voor een muurtje bij ons, planning was redelijk strak, dus er stond druk op. Mannen kwamen aan, geen woord mee te wisselen (op zich mag je van mij best Pools of Bulgaars zijn maar met elkaar kunnen praten is wel handig), ze hadden géén spullen bij zich (uiteindelijk begrepen we dat ze wilden weten waar de lokale bouwmarkt was) en de kosten waren ook opeens verdubbelt. Ja dikke doei
.
Uiteindelijk stukadoor in het dorp gevonden die het muurtje wel ff tussendoor wilde komen doen. Ik doe dat niet meer, dat gejaag naar de goedkoopste via internet. Gewoon goede vaklui uit de omgeving, heb je veel meer aan.
ik heb er hier ook 1 thuiszitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet anders ook nog wel een hele goede schilder, miss
Nee, dat probeer ik er helemaal niet van te maken, wat jij zoektquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet per se de goedkoopste waar ik naar op zoek ben, hoor. Dat maak jij er van![]()
Wij hadden een tijdje terug een loodgieter nodig voor vervanging van een radiator en wc, gewoon 1 of 2 in de omgeving gebeld en een beetje mensenkennis erop los laten eigenlijk. Heb er 1 langs laten komen voor een offerte, oude baas met meetlat en notitieblokje, ik denk, dat moét vakwerk opleverenquote:Hoe kom jij aan die "goede vaklui uit de omgeving"?
yep, hij werkt veel in amsterdam.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Vrees alleen dat het meer dan 1 dag werk is hé? Aangezien Amsterdam - Kampen nogal een rit is..
Een goede schilder is wat waard hoor, maar misschien is de man/vriend van lady meer in de buurt?
Ik woon in Amsterdam, he. Heb je enig idee hoeveel aannemers/schilders/stuccadoors hier in de regio werken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik er helemaal niet van te maken, wat jij zoekt. Ik gaf slechts aan dat wij dat vroeger deden en nu niet meer dus. That's all.
[..]
Wij hadden een tijdje terug een loodgieter nodig voor vervanging van een radiator en wc, gewoon 1 of 2 in de omgeving gebeld en een beetje mensenkennis erop los laten eigenlijk. Heb er 1 langs laten komen voor een offerte, oude baas met meetlat en notitieblokje, ik denk, dat moét vakwerk opleveren. Heel erg beleefd en secuur, hou ik van.
Nou dat dus, dat gelul idd er om heen. Wij moesten een nieuwe stoppenkast, want brand er in gehad. Een hoop gelul van betweters er om heen die allemaal een mannetje wisten. Ik heb gewoon een bedrijf gebeld, die kwamen, hebben alles dezelfde dag nog gemaakt, extra groepen aangelegd en je weet meteen dat het goed is (of zou moeten zijn danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef Luigi het volgende:
Uiteindelijk stukadoor in het dorp gevonden die het muurtje wel ff tussendoor wilde komen doen. Ik doe dat niet meer, dat gejaag naar de goedkoopste via internet. Gewoon goede vaklui uit de omgeving, heb je veel meer aan.
het zijn er vreselijk veel ja en er zijn ook vreselijk veel buitenlanders bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, he. Heb je enig idee hoeveel aannemers/schilders/stuccadoors hier in de regio werken?
Vlakbij de bso van S zit een aparte Poolse supermarktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het zijn er vreselijk veel ja en er zijn ook vreselijk veel buitenlanders bij
wij hebben hier in het dorp een compleet polenhotel (tegenover de aldi) en bij de bouwgroothandel ben je verplicht pools te leren.
staat de opleveringsdatum al vast dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vlakbij de bso van S zit een aparte Poolse supermarkt
Ik heb op zich niets tegen buitenlandse aannemers, maar ik wil wel iemand die goede referenties kan opgeven en waar ik mee kan communiceren. Verder is het een flinke opdracht en hebben we niet echt de ruimte om na oplevering van de woning nog maanden te wachten, dus het moet ook wel een beetje vlot gebeuren.
Voorlopig is ons verteld week 9, dus de laatste week van februari.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
staat de opleveringsdatum al vast dan?
Ok, dat kan enigzins tegen je werken iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, he. Heb je enig idee hoeveel aannemers/schilders/stuccadoors hier in de regio werken?
Mijn opdracht staat inmiddels al op werkspot, dus we houden het voor nu maar gewoon zo. Ik laat er een paar langskomen om de woning te bekijken en dan een offerte uit te brengen. Uit het contact kijk ik dan wel wie ons het beste gevoel geeft dat het wel goed gaat komenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok, dat kan enigzins tegen je werken idd.
Maar ik heb altijd een voorkeur voor traditionele bedrijven. Misschien eens de Gouden Gids erop naslaan en er een paar bellen in een half uurtje?
Je zit toch niet meer in groep 2?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef PureEvil het volgende:
Nou zij zet toch openbaar dat erop. dan mag ik toch openbaar reageren? zodat iedereen het kan lezen?
wij hebben een vochtvreetmachine geleend na het stuken. anders duurt het helemaal tot in de eeuwigheid. Vanuit stuck werk komt echt heel veel vocht. scheelt echt een hoop. en ik schrok me rot hoe vaak we die bak moesten legen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voorlopig is ons verteld week 9, dus de laatste week van februari.
We moeten dan stuken en schilderen, keuken laten plaatsen en vloeren leggen. Stuken en schilderen moet natuurlijk een tijdje drogen, evenals een geverfde vloer of trap. Het idee is dus om in april te verhuizen. Dus in maart-tot half april zouden de werkzaamheden moeten plaatsvinden.
maar niet te snel drogen want dan dondert je stukwerk weer van de muur. Of scheuren. maar vocht eruit is wel heel belangrijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Vocht, een groot probleem in nieuwbouw inderdaad. Ik zal inderdaad ook een vochtvreter of bouwverwarming regelen om goed en snel te drogen. Anders gaan we dit jaar nog niet verhuizen, denk ik
Niet zelf doen he ouwe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef Joene het volgende:
Goed dat in hier lees! Heb de elektricien nog ff nodig om een lampschakelaar om te bouwen naar een schakelaar en stopcontact
Morgen ff bellen!
nee ! Moet een extra "voedingskabel"quote:
ja ik weet wat er moet , en ik zou het inprincipe zelf nog kunnen ook denk ik maar de vakman is in uurtje klaar en ik ben halve dag aan het martelen met alle ellende van dienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Tally het volgende:
Dr gaat nu een schakeldraad (zwart) en nuldraad (blauw) naar de schakelaar. Er moet vanaf de lamp nog een plusdraad (bruin) getrokken worden.
Halve dag?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ja ik weet wat er moet , en ik zou het inprincipe zelf nog kunnen ook denk ik maar de vakman is in uurtje klaar en ik ben halve dag aan het martelen met alle ellende van dien
ja joh die oude schakelaar van de muur , aan de blauwe schakeldraad , de bruine vastknopen en een nieuwe schakeldraad , draden door die buistrekken , lasdoppen gelul ,mantels verwijderen. Nieuwe ding installeren . Nee laat de vakman het maar doenquote:
huis is prima op temperatuur behalve de plee en de zolderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef _Bar_ het volgende:
Wil je een beetje warmte van dit huis hebben? Verwarming staat op 18 en het is hier echt warm.
ik ben ondertussen aan het bedenken hoe ik de wanden hebben wil vanaf 1m40 daaronder zit witte polestering.
wat kouder of zo koud dat je niet wilt gaan zitten is wel verschilletjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef _Bar_ het volgende:
Hèhè ik heb graag een wat kouder toilet.
ben benieuwd of ze goed werken enzo.
ben je gelijk goed wakkerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
wat kouder of zo koud dat je niet wilt gaan zitten is wel verschilletje
call me stupid maar wat is polestering? (In mijn verdediging: Google wist het ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef _Bar_ het volgende:
Hèhè op dit moment zijn ze hier bezig om het stopcontact te verleggen.van beneden naar hoog op de muur.
wand optrekken,en verstevingsbalk voor een hangstoel. En alles op de juiste hoogte zagen voor de polestering. Deurposten e.d
Fijn dat jij het vraagt!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
call me stupid maar wat is polestering? (In mijn verdediging: Google wist het ook niet.)
de simpele uitleg dunne zachte wandbekleding en volgens peter heet het bepolstering http://www.google.nl/imag(...)X17MUryzIeaHyQPIloAwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
call me stupid maar wat is polestering? (In mijn verdediging: Google wist het ook niet.)
Waarom noem je het dan polstering ipv BEpolstering?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de simpele uitleg dunne zachte wandbekleding en volgens peter heet het bepolstering http://www.google.nl/imag(...)X17MUryzIeaHyQPIloAw
http://www.google.nl/imag(...)Q&start=20&sa=N#i=17 ik krijg via mobiel het plaatje hier niet,maar bij de laatste link dan het laatste plaatje met die witte wanden. Zo word het bij ons ook.
Bescherming tegen Roy denk ik eerderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, bescherming tegen de muur. Dat is langdurig? Of net als behang dat je het zo nu en dan over moet doen?
ik las poles tering. Of iets met paal. Ik kon het niet helemaal plaatsen iig. (Klonk als polyester tegen de muur ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan polstering ipv BEpolstering?
Pols-teringdat lees ik dan weer
ja dat is langdurig. Voor Roy het word zijn uitraasplek. Kan hij tegen de muren schoppen,bonken en spullen gooien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, bescherming tegen de muur. Dat is langdurig? Of net als behang dat je het zo nu en dan over moet doen?
Nu las ik Polen-string.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ja dat is langdurig.
sorry vlindur ik noem het altijd polestering. Peter kwam niet meer bij en riep nee het is bepolstering.
ik okay.
hahaha nu ben ik echt onschuldig hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nu las ik Polen-string.
Volgens mij is het bedtijd![]()
het is in feite ook bekleding. Je bevestigd het tegen wanden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht dat het bekleding wasmaar waarom ik dat denk, weet ik eigenlijk niet
eindelijk warm poepen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:45 schreef Joene het volgende:
Electricien gebeld stopcontact gaan ze maken, EconoHeat besteld dus goed bezig.!
Kan ik hem eindelijk weer vindenquote:
Nee, totaal niet herkenbaar!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_MTM_ME5_176347/
ik zag deze jurk bij miss etamen het was liefde op het eerste gezicht
ik heb alleen nog een schop nodig om hem te kopen, want ik koop zelden iets voor mezelf
herkenbaar voor iemand?
voor het geld hoef je het niet te laten!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb alleen nog een schop nodig om hem te kopen, want ik koop zelden iets voor mezelf
herkenbaar voor iemand?
ja, herkenbaar voor mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
herkenbaar voor iemand?
evengoed als je de verz. kosten er bij telt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:00 schreef lady-wrb het volgende:
dat had ik nou net nodigik ga vanmiddag meteen even passen. maar waarom die jurk bij wehkamp goedkoper is dan in de winkel snap ik niet
ik vond hem net bij miss etam zelf op hun sitequote:Op woensdag 8 januari 2014 13:05 schreef moussy het volgende:
[..]
evengoed als je de verz. kosten er bij telt?
alleen is wehkamp met verzenden zo traag als dikke stront in een nauwe trechterquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:05 schreef Pvoesss het volgende:
Wehkamp heeft zijn eigen korting actie's.
Is vaak met kleding van de WE ook. en veel kinderkleding, ik kijk altijd eerst bij de wehkamp.
jeetje saffierquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef Saffier het volgende:
Lekker kopen Lady!
Kennen jullie mijn kaakchirurgenverhaal nog?
Dat wat zo'n anderhalf jaar geleden begon? Dat wat nu nog steeds niet klaar is????
Ik was net bij de tandarts.... Conclusie: ontsteking is terug (joh, die fistel verraadde al wel iets bij mij) op de foto duidelijk zichtbaar en groter dan ooit ( ja idd. Die fistel dus ook!!) 2 opties: de ene is een ab-kuur en de andere is kies trekken. Ab-kuur is eigenlijk gewoon uitstel van executie.... Morgen bellen om de afspraak in te plannen om 'm te trekken, kan ik het plannen in de vakantie van m'n werkgeefster....
Mag ik even gillen?
Mijn bestelling was meteen 1 dag erna netjes gebrachtquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
alleen is wehkamp met verzenden zo traag als dikke stront in een nauwe trechter
bij mij duurde het meer dan een weekquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mijn bestelling was meteen 1 dag erna netjes gebracht(Ma besteld, di in huis)
Da's wel heeeeel lang! Ik ben eigenlijk niet anders gewend dat dat het de volgende dag komt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij duurde het meer dan een week
Maar als hij z'n geld had gebruikt om een nieuwe Volvo te kopen was het geen probleem geweest?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef -mandy- het volgende:
Sterkte saffier ...
Aan de tandarts heb ik ook een gloeiende hekel, Mijn vorige tandarts in groningen kon vreselijk dure rekeningen uitschrijven, later hoorde ik waarom. Naast een hele dure ligging in de stad ging de tandarts met vriend, en diens familie een week naar Marokko, op kosten van tandarts. Tandarts en vriend, gaven oa overnachting weg euromast in rotterdam ed.
Kan toch? hoef je geen tandarts voor te zijn. Reken maar dat ze bijzonder veel controle van de boeken hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef -mandy- het volgende:
Sterkte saffier ...
Aan de tandarts heb ik ook een gloeiende hekel, Mijn vorige tandarts in groningen kon vreselijk dure rekeningen uitschrijven, later hoorde ik waarom. Naast een hele dure ligging in de stad ging de tandarts met vriend, en diens familie een week naar Marokko, op kosten van tandarts. Tandarts en vriend, gaven oa overnachting weg euromast in rotterdam ed.
ik zie het verband ook niet zo. tandartsen verdienen nou eenmaal een flinke bult geld, da's waar. maar wat ze ermee doen moeten ze toch zelf weten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als hij z'n geld had gebruikt om een nieuwe Volvo te kopen was het geen probleem geweest?
Wat een quatsch.
Het is nogal een vreselijk vak ook!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:16 schreef Joene het volgende:
Een Tandartsenopleiding , plus aankoop van een praktijk etc is ook niet echt goedkoop.
Daar kiezen (haha) ze zelf voorquote:
quote:
Ja dan heb je nog een leuke schuld staan . Maar wacht een paar jaar en dan rijdt die terecht ook een mooie auto.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:19 schreef moussy het volgende:
Mijn tandarts, Tim, rijdt in een klein mottig autootjeMaar die heeft vast nog een zooi aan studieschuld, tis een jonkie
ik vind dat alles behalve gek. Bovendien werken ze gewoon hard voor hun centen dus prima als je het dan ook goed hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is waar natuurlijk. Maar tis nie gek dat ze er goed van kunnen leven toch?
Er zijn ook van die goedkope buitenlandse neptandartsen als je ze het geld niet gunt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind dat alles behalve gek. Bovendien werken ze gewoon hard voor hun centen dus prima als je het dan ook goed hebt.
De tandarts van mijn man is terug gekomen op haar vrije dag omdat mijn man kiespijn had en alleen maar bij haar durftquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind dat alles behalve gek. Bovendien werken ze gewoon hard voor hun centen dus prima als je het dan ook goed hebt.
Idd, van mij mag ie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dan heb je nog een leuke schuld staan . Maar wacht een paar jaar en dan rijdt die terecht ook een mooie auto.
het staat je toch vrij om een andere tandarts te kiezen als je deze niet vertrouwd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef -mandy- het volgende:
ik heb bij deze tandartsmet regelmaat het idee gehad dat ik zijn allernieuwste en allerbeste appratuur moetst financieren. laserbehandeling, ... etc. heeft me met tandartsverzekering heel veel pijn en euros gekost
heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het staat je toch vrij om een andere tandarts te kiezen als je deze niet vertrouwd?
Ik ga 4x per jaar. Minimaal. En voor het kaakchirurgenverhaal was ik ook niet bang voor de tandarts.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:20 schreef Vicky het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet bang ben voor de tandarts. Ga netjes 2x pj.
vorige keer moest er een vulling uit. Wilde eerstmet verdoving maar hij zei dat ie maar 10 min bezig was.. dus toen maar zonder verdoving gedaan
Gewoon die het fijnste aan voelen..quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:16 schreef _Bar_ het volgende:
Saffier wat een gedoe zeg! Ik hoop voor je dat het nu echt de laatste keer is dat je moet!
Simmu gecondoleerd.
Wat zouden jullie doen,de luiers worden vergoed,en nu liggen er hier 2luiers voor me beide ook getest enzo en daar tevreden over. De een een normale zeg maar de andere een nature en milieu vriendelijk enzo.
hoe maak je dan een fijne keuze?
Roy verdraagt ze beide goed.
gaan we voor normaal, of de natuur helpen en is iets stugger.
Wat sneuquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, ook lastig dan..
Oh trouwens...voor de geinteresseerde...Mn schoonmoeder had gister 18 man op visite. (ofdat nou incl kids was weet ik niet)
Ze zat volgens mn man te trillen op dr stoel. Leuk joh. verjaardag.
![]()
---
Simmu en familie, gecondoleerd
Mwoah, net ff gebeld, maar verpleging zei er niks van. Ze zaten ook in een aparte ruimte, voor die verjaardagquote:
Ik snap dat je je schoonzus niet zo moet en dat je met het initiatief wat moeite had, maar is het dan niet gewoon mogelijk dat ze het echt leuk heeft gehad? Ook al was het uiteraard erg vermoeiend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Mwoah, net ff gebeld, maar verpleging zei er niks van. Ze zaten ook in een aparte ruimte, voor die verjaardag![]()
Maar ze heeft goed geslapen, ze was heel erg moe. ging om 20.30 naar bed.
En ze is niet van 't padje af zegmaarGelukkig! Want daar was ik wel een beetje bang voor na zo'n drukke dag
![]()
Verpleging zei net dat ze het heel leuk heeft gehad gister (ja dat zal dan wel? ik was er niet bij)
Ben blij dat ik ff heb gebeld
Ja, ze zal het allicht wel leuk hebben gehad, spreek ik verder ook niet tegen....Maar ondanks dat het leuk is, kan het nog wel té druk zijn, en té vermoeiend...quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap dat je je schoonzus niet zo moet en dat je met het initiatief wat moeite had, maar is het dan niet gewoon mogelijk dat ze het echt leuk heeft gehad? Ook al was het uiteraard erg vermoeiend.
Als ze er van genoten heeft, zou ik daar alleen maar blij om zijn. Zelfs al was het erg druk en vermoeiend. Ze kan nu toch prima uitrusten? En wie weet hoe fijn ze het vond om iedereen weer eens tegelijk te zien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja, ze zal het allicht wel leuk hebben gehad, spreek ik verder ook niet tegen....Maar ondanks dat het leuk is, kan het nog wel té druk zijn, en té vermoeiend...
Vind het gewoon zielig dat ik dan moet aanhoren van mn man dat ze daar zit te trillen van de zenuwen omdat het haar teveel wordt, en dat al die visite er dan nog zit, en die zien dat niet weet je.....
Oh en dat ze haar verjaardag viert vind ik ook helemaal leuk en prima, maar er kwam gister familie, die je anders ook nooit ziet op haar verjaardag.... Die komen dan wel (toen ze nog zelfstandig woonde) , maar dan apart zegmaar...(is rustiger...en huisje was ook niet zo groot)
Daar moet je idd vooral op letten, of ze zoveel cent (ja heus, het gaat soms om centen) per dag vergoeden, of dat ze aantallen vergoed en dan gewoon diegene die het beste zittenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:28 schreef _Bar_ het volgende:
Ik moet ze toch telefonisch bestellen dan kan ik het gelijk navragen hoe het zit qua vergoeding.
we weten namelijk alleen dat het vergoed word en tot hoelang. Geen aantal luiers of budget gehoord nog.
Hier moet ze een jaar op teren?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, ook lastig dan..
Oh trouwens...voor de geinteresseerde...Mn schoonmoeder had gister 18 man op visite. (ofdat nou incl kids was weet ik niet)
Ze zat volgens mn man te trillen op dr stoel. Leuk joh. verjaardag.
![]()
---
Simmu en familie, gecondoleerd
Neuh, er komt tussendoor ook nog genoeg visite....quote:
monteur komt morgen al langsquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef -mandy- het volgende:
Balen _bar_. Hopelijk komt er snel een monteur langs en krijgen jullie een vergoeding.
Is overstappen geen optie of hebben jullie nog voldoende vertrouwen in jullie provider?
goed nieuws! hopelijk kan hij het probleem oplossen en hebben jullie morgen weer normale digitale tv en internet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
monteur komt morgen al langsik zie nog geen reden waarom we zouden moeten overstappen. Het is vervelend maar het vertrouwen is zeker niet weg.
alles bij zeelandnet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:06 schreef -mandy- het volgende:
[..]
goed nieuws! hopelijk kan hij het probleem oplossen en hebben jullie morgen weer normale digitale tv en internet.
Uit nieuwsgierigheid, welke provider hebben jullie?
en wedden dat ze het vandaag weer vergeten is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ze er van genoten heeft, zou ik daar alleen maar blij om zijn. Zelfs al was het erg druk en vermoeiend. Ze kan nu toch prima uitrusten? En wie weet hoe fijn ze het vond om iedereen weer eens tegelijk te zien?
Ik zal het eens testen als we bij dr zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en wedden dat ze het vandaag weer vergeten is?
"hoe was uw verjaardag?"quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:01 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik zal het eens testen als we bij dr zijn
Was ik jarig dan…quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef moussy het volgende:
[..]
"hoe was uw verjaardag?"
"Jaaa toen ik 19 werd, het was zó leuk, kind!"
Dat kan. Dus maar geen leuke dingen meer doen waar ze op het moment zelf van geniet, omdat ze het toch vergeet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en wedden dat ze het vandaag weer vergeten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |