quote:
da's gay !quote:
ga ik binnenkort ook maar weer eens proberenquote:Op maandag 6 januari 2014 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lekker een kopje thee op de vroege morgen. Heb een beker waar een halve liter in kan.
Eindelijk de vakantie voorbij.we hebben de hele binnenboel gesaust en geschilderd. Dus nu ff rust.
Of nou ja, ik moet nog even veel tuttemerul wegdoen. Overbodige shit enzo. Marktplaatsen.
geen hoodies in maat 164 zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:36 schreef snoopy het volgende:
Oh, ik moet ook nodig marktplaatsen maar zo geen zin in. Kinderfietsen, autostoel, allemaal in-de-weg-sta-meuk.
nou ja, aangezien een een kindertjes die jaren jonger zijn L. al een tijdje voorbij gegroeid zijn, dacht ik dat ik het best zou kunnen proberenquote:
heerlijk! Ik heb een halve liter glas.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lekker een kopje thee op de vroege morgen. Heb een beker waar een halve liter in kan.
wat stel je voor?quote:
Kinderfiets? Welke maat?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:36 schreef snoopy het volgende:
Oh, ik moet ook nodig marktplaatsen maar zo geen zin in. Kinderfietsen, autostoel, allemaal in-de-weg-sta-meuk.
op zich niks. Maar als de meeste stemmen voor wat anders zijn...quote:
dat past niet binnen mijn goede voornemens.quote:
wat gaat dat snel achteruit hè? Maar fijn dat je ff lekker hebt kunnen luchten. Heb je al zicht op een operatiedatum?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:01 schreef YPPY het volgende:
Wat een leuk idee Moonah! Daar wil ik heen. Wie gaat er mee?
Gisteren gingen we naar het eiland Tiengemeten voor een wandeling. Mijn conditie is duidelijk beroerd, erg beroerd,maar wel heerlijk om er tussenuit te zijn.
brrrr, slagroom. *dalusiknie*quote:Op maandag 6 januari 2014 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ChocomelkMet slagroom
Ik heb gisteren nog op na het schaatsen
Maar ik val nu weer zo rap af dat het wel mocht van mezelf
Nee, nog geen idee wanneer ik 'mag'. Morgen bloed prikken om te kijken of de ontsteking weg is of verminderd en dan woensdag naar de arts. Ik hoop dan een datum te horen, dan weet ik wanneer ik ervan af ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat gaat dat snel achteruit hè? Maar fijn dat je ff lekker hebt kunnen luchten. Heb je al zicht op een operatiedatum?
ja, dat wachten lijkt me echt stom. Hopelijk heb je gauw een datum.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee wanneer ik 'mag'. Morgen bloed prikken om te kijken of de ontsteking weg is of verminderd en dan woensdag naar de arts. Ik hoop dan een datum te horen, dan weet ik wanneer ik ervan af ben.
Zelfs H&M heeft niks leuks in 164, Cas vult ze wel overigens, die begint wat spekjes te krijgen en dus een beweeg-dieetquote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoodies in maat 164 is echt een ramp hè. Tenminste, als je wat leuks wil. Het is nu trouwens wel dikke sale.
Ik vond er een bij Batavia. Lastig vind ik voor die spijkers. Ze moeten echt volwassen maten in de lengte maar vullen de breedte totaal niet op.
Ik met m'n winterbandjesquote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Moet je hier komen wonen! 13 graden jonguh. Ik had me de horror van de horrorwinter anders voorgesteld.
en die slijten nu natuurlijk ook nog extra hard.quote:
Uhuh.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en die slijten nu natuurlijk ook nog extra hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |