quote:
da's gay !quote:
ga ik binnenkort ook maar weer eens proberenquote:Op maandag 6 januari 2014 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lekker een kopje thee op de vroege morgen. Heb een beker waar een halve liter in kan.
Eindelijk de vakantie voorbij.we hebben de hele binnenboel gesaust en geschilderd. Dus nu ff rust.
Of nou ja, ik moet nog even veel tuttemerul wegdoen. Overbodige shit enzo. Marktplaatsen.
geen hoodies in maat 164 zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:36 schreef snoopy het volgende:
Oh, ik moet ook nodig marktplaatsen maar zo geen zin in. Kinderfietsen, autostoel, allemaal in-de-weg-sta-meuk.
nou ja, aangezien een een kindertjes die jaren jonger zijn L. al een tijdje voorbij gegroeid zijn, dacht ik dat ik het best zou kunnen proberenquote:
heerlijk! Ik heb een halve liter glas.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lekker een kopje thee op de vroege morgen. Heb een beker waar een halve liter in kan.
wat stel je voor?quote:
Kinderfiets? Welke maat?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:36 schreef snoopy het volgende:
Oh, ik moet ook nodig marktplaatsen maar zo geen zin in. Kinderfietsen, autostoel, allemaal in-de-weg-sta-meuk.
op zich niks. Maar als de meeste stemmen voor wat anders zijn...quote:
dat past niet binnen mijn goede voornemens.quote:
wat gaat dat snel achteruit hè? Maar fijn dat je ff lekker hebt kunnen luchten. Heb je al zicht op een operatiedatum?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:01 schreef YPPY het volgende:
Wat een leuk idee Moonah! Daar wil ik heen. Wie gaat er mee?
Gisteren gingen we naar het eiland Tiengemeten voor een wandeling. Mijn conditie is duidelijk beroerd, erg beroerd,maar wel heerlijk om er tussenuit te zijn.
brrrr, slagroom. *dalusiknie*quote:Op maandag 6 januari 2014 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ChocomelkMet slagroom
Ik heb gisteren nog op na het schaatsen
Maar ik val nu weer zo rap af dat het wel mocht van mezelf
Nee, nog geen idee wanneer ik 'mag'. Morgen bloed prikken om te kijken of de ontsteking weg is of verminderd en dan woensdag naar de arts. Ik hoop dan een datum te horen, dan weet ik wanneer ik ervan af ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat gaat dat snel achteruit hè? Maar fijn dat je ff lekker hebt kunnen luchten. Heb je al zicht op een operatiedatum?
ja, dat wachten lijkt me echt stom. Hopelijk heb je gauw een datum.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee wanneer ik 'mag'. Morgen bloed prikken om te kijken of de ontsteking weg is of verminderd en dan woensdag naar de arts. Ik hoop dan een datum te horen, dan weet ik wanneer ik ervan af ben.
Zelfs H&M heeft niks leuks in 164, Cas vult ze wel overigens, die begint wat spekjes te krijgen en dus een beweeg-dieetquote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoodies in maat 164 is echt een ramp hè. Tenminste, als je wat leuks wil. Het is nu trouwens wel dikke sale.
Ik vond er een bij Batavia. Lastig vind ik voor die spijkers. Ze moeten echt volwassen maten in de lengte maar vullen de breedte totaal niet op.
Ik met m'n winterbandjesquote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Moet je hier komen wonen! 13 graden jonguh. Ik had me de horror van de horrorwinter anders voorgesteld.
en die slijten nu natuurlijk ook nog extra hard.quote:
Uhuh.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en die slijten nu natuurlijk ook nog extra hard.
Komt nog wel johquote:
alles boven de 7 graden is kut J!quote:
mwoah, volgens mij kwakkelen we gewoon op deze manier het jaar door.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef Luigi het volgende:
Ohja bah, zomer. Dat is natuurlijk dit jaar ook weer.
Volgens mij ook. Hoewel er na die 13 graden van twee jaar terug ook die -23 volgde later in januari. Je weet nooit. Maar wie er van 't zomer zon nodig heeft is van harte welkom bij ons hoor. Huizen ruilen?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
mwoah, volgens mij kwakkelen we gewoon op deze manier het jaar door.
Jippie, een heel jaar herfstlente.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, volgens mij kwakkelen we gewoon op deze manier het jaar door.
nou, ik liep al een jaar 'te zeuren' kan het helaas niet meer alleen. Hus had voor het eerst sinds jaren geen werk te doen in de vakantie (wat op zich ook best zorgelijk isquote:Op maandag 6 januari 2014 11:11 schreef trui het volgende:
ik geef de laatste tijd veel spullen weg. scheelt een boel marktplaats energie en is nog leuk om te doen ook.
wat goed zeg buuv, de hele binnenboel geverfd. daar had ik in de vakantie echt geen tijd voor.
oeh! Moment, ga ik even mijn tuinbroek aandoen en een schilderijtje ophangen.quote:
Daar krijg je verbazingwekkend veel verschillende tinten op, als je het googled. Maar warm, in ieder geval.quote:
ja, handig he, zo'n standaard. Het is zeker een tint lichter dan we hadden maar het hele huis is er van opgefrist. Wonderlijk wat een zo'n zweempje doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daar krijg je verbazingwekkend veel verschillende tinten op, als je het googled. Maar warm, in ieder geval.
Ik heb gisteren toevallig onze huisbaas ontmoet, en nu durf ik het ook wel een beetje aan om te gaan schilderen (huiseigenaren zien op het moment nogal dollartekens en het komt bijzonder vaak voor dat mensen na een jaar huren zoveel huurverhoging krijgen dat ze moeten verhuizen). Bijna een vreselijke blunder trouwens: er staan midden op de dag twee onbekende mannen voor de deur. Meestal betekent dat dat ze iets willen verkopen, en daar had ik even helemaal geen geduld voor. Hij begon zich heel langzaam voor te stellen ik was hem bíjna in de rede gevallen met een "Nee, sorry, ik wil niets kopen". Maar het bleken aardige mensen, en ze hebben hier jaren geleden zelf gewoon gewoond. Ik denk dat we wel even kunnen blijven zitten.
Leuk!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:38 schreef Luigi het volgende:
Ik ben echt helemaal *bounce* van de city trip naar Londen die we voornemens zijn te doen in de meivakantie. Lekker een midweekje ook! Zo'n geweldige stad en leuk om dat nu met z'n 3tjes te kunnen doen. Uk heeft er ook helemaal zin in, we hebben van het weekend een Youtube filmpje over de aanleg van het kanaal zitten kijken en daarna heeft ze zelf ademloos een (engelse!) docu over Londen zitten kijken van drie kwartier. Af en toe kwam er van de bank af 'cool!' en 'wow!'
.
Doe maar gelijk 2 banen want ik had me een beetje vergist in de verblijfskosten aldaarquote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh leuk Luigi. Dat is echt tof ja. Hopelijk kan ik eens een baan landen. Kunnen we ook dat soort leuke dingen doen.
de twee jongens gaan mee (de kleine meid nog maar niet, met net 4 jaar al door zo'n stad sjouwen...neuh)quote:Op maandag 6 januari 2014 12:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Londen ook? Grappig! Met de/een kleine?
Ah, wij gaan met z'n 2-en en de uk van bijna 8 jaar dus. Gezien d'r interesses komt dat hopelijk wel goedquote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef lily het volgende:
[..]
de twee jongens gaan mee (de kleine meid nog maar niet, met net 4 jaar al door zo'n stad sjouwen...neuh)
oeh! Ik zag tijdens de voorlichting voor werkweken een supergoei jeugdherbergachtig ding. Vlakbij metrostation enzo. En niet duur. Heb alleen de naam zo ff niet paraat. Heb ik wel ergens opgeschreven denk ik. Leek me een goeie optie voor niet duurquote:Op maandag 6 januari 2014 12:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Doe maar gelijk 2 banen want ik had me een beetje vergist in de verblijfskosten aldaar.
We zijn nu op airbnb aan het rondneuzen, da's een plek waar particulieren hun appartement, studio, flat, etc verhuren en dat is al een stuk beter te doen. Maar als je de 2 sterren hotelletjes in het centrum wilt ontwijken zit je al snel op 200-250 euro de nacht dus heb ik gemerktquote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh! Ik zag tijdens de voorlichting voor werkweken een supergoei jeugdherbergachtig ding. Vlakbij metrostation enzo. En niet duur. Heb alleen de naam zo ff niet paraat. Heb ik wel ergens opgeschreven denk ik. Leek me een goeie optie voor niet duur
Ga ik nu weer even aan ongewassen kinderhoofden zitten.
Wimdu is net zoiets ja. Alleen vond ik het aanbod via airbnb 'leuker' (en een wat prettigere site).quote:Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef lily het volgende:
Wij hadden vorig jaar in Parijs een appartement via Wimdu
Ik weet niet hoe erg je in het centrum wilt zitten, maar ik heb in Parijs ooit in een heel fijn ibis hotel gezeten, dat was niet zo duur en alles was relatief nieuw en heel netjes schoon. Geen ontbijt, maar dat heb je natuurlijk zo ergens anders gehaald, en dichtbij een metrohalte: http://www.booking.com/ho(...)heque-de-france.html.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
We zijn nu op airbnb aan het rondneuzen, da's een plek waar particulieren hun appartement, studio, flat, etc verhuren en dat is al een stuk beter te doen. Maar als je de 2 sterren hotelletjes in het centrum wilt ontwijken zit je al snel op 200-250 euro de nacht dus heb ik gemerkt.
Ik zei gisteren nog, zal ik voor de gein eens vergelijken met een tripje NYquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Clubsoda het volgende:
London is duur ja! Ik heb de afgelopen jaren al twee keer een weekendtrip erheen op de planning gehad, maar beide keren gecanceldNu ben ik me aan het verdiepen in een paar dagen New York
Ook niet het toppunt van goedkoop....
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef -Spring het volgende:
Mogge.![]()
Ik dacht vanmorgen om negen uur mn koffie nog even in bed te drinken. En toen was het ineens twee uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |