Deze SC.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Er zit heel veel verloop tussen users ja.
Nu met deze SC lijkt het wat te stabiliseren.
Zonder te leren haal je 'm niet. En als je het zonder te leren wel haalt is het fucking zonde van je potentiële negen.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Privaatrecht tentamen 1gewoon basic shitdizzle toch.
Moet lukken
Nja het is heel laagdrempelig waardoor mensen het als vuilnisbelt gaan zienquote:Op maandag 6 januari 2014 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Deze SC.
ONZ moet toch eens van dat baggerimago af, vind ik. Zo veel bagger is er al lang niet meer.
Veel kwaliteittopics anders ook niet meer..quote:Op maandag 6 januari 2014 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Deze SC.
ONZ moet toch eens van dat baggerimago af, vind ik. Zo veel bagger is er al lang niet meer.
Eitje toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 02:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Privaatrecht tentamen 1gewoon basic shitdizzle toch.
Moet lukken
Mwaaah in principe vorig jaar al introductie privaatrecht gehad en daar stond ik gemiddeld een 9,6 voor. Ik vond dit weinig vernieuwend, dus ik ga er ook niet van uit dat ik ineens onvoldoende zou scoren. Maar mijn inzet is wel beneden alle peilquote:Op maandag 6 januari 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder te leren haal je 'm niet. En als je het zonder te leren wel haalt is het fucking zonde van je potentiële negen.
Sowieso niet veel topics meer. Dat is wel jammer, maar er zou ook iets aan te doen moeten zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Veel kwaliteittopics anders ook niet meer..
Precies. Voor jouw tentamen gewoon alle formules uit je hoofd leren en allemaal opschrijven, dan heb je altijd een tien.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:20 schreef Rezania het volgende:
Gewoon je wetboek overschrijven, geef je sowieso het goede antwoord.
ONZ / ONZ-TopTopic van de maand overzichtquote:Op maandag 6 januari 2014 02:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Veel kwaliteittopics anders ook niet meer..
Leren.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Voor jouw tentamen gewoon alle formules uit je hoofd leren en allemaal opschrijven, dan heb je altijd een tien.
Klopt, maar zo veel bagger is er niet meer, wel? Vergeleken met KLB bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nja het is heel laagdrempelig waardoor mensen het als vuilnisbelt gaan zien
Mwahquote:Op maandag 6 januari 2014 02:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, maar zo veel bagger is er niet meer, wel? Vergeleken met KLB bijvoorbeeld.
Altijd nog beter als een cursus, zoals rechten.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval is onvoldoendes halen onmogelijk. Pretstudie
Oh er worden nog steeds pareltjes gemaakt. Dat ga ik ook absoluut niet ontkennen. Maar de hoeveelheid kwaliteittopics is verminderd.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
ONZ / ONZ-TopTopic van de maand overzicht
Wut? Natuurkunde en rechten leveren een diploma van dezelfde graad op sherlock dus als de een een cursus is is de andere het ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Altijd nog beter als een cursus, zoals rechten.
Komt doordat ONZ weinig actief is, KLB is veel drukker om maar wat te noemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh er worden nog steeds pareltjes gemaakt. Dat ga ik ook absoluut niet ontkennen. Maar de hoeveelheid kwaliteittopics is verminderd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Natuurkunde en rechten leveren een diploma van dezelfde graad op sherlock dus als de een een cursus is is de andere het ook.
Nee joh. ONZ heeft meer users, meer topics, meer posts en meer mods.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt doordat ONZ weinig actief is, KLB is veel drukker om maar wat te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |