Geen idee nogquote:Op maandag 6 januari 2014 02:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met de ONZ-verkiezingen?
opdrachten?quote:Op maandag 6 januari 2014 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
4 opdrachten klaar, nog 5 te gaan
Lekker op tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
4 opdrachten klaar, nog 5 te gaan
Tot eind januari toch? Omdat ONZ.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met de ONZ-verkiezingen?
Nogal moeilijk om hier een goede uitslag uit te halen, denk ik.quote:
Gewoon in ieder nieuw topic zo'n infobar neerplempen.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nogal moeilijk om hier een goede uitslag uit te halen, denk ik.
Mijn reclame heeft ook niets uitgehaald.
Volgend jaar moet er gewoon eerder een verkiezing komen. Of gewoon eens iets heel anders dan een verkiezing.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nogal moeilijk om hier een goede uitslag uit te halen, denk ik.
Mijn reclame heeft ook niets uitgehaald.
Beter adverteren? Iedereen die stemt, maakt kans op een kaartje voor het Dolfinarium, samen met Hork.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgend jaar moet er gewoon eerder een verkiezing komen. Of gewoon eens iets heel anders dan een verkiezing.
Dat zou wel baas zijn jaquote:Op maandag 6 januari 2014 02:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Beter adverteren? Iedereen die stemt, maakt kans op een kaartje voor het Dolfinarium, samen met Hork.
Er zijn minder "vaste" ONZ'ers, lijkt het wel. En ook minder activiteit.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
Ik snap trouwens niet waardoor mensen zich tegen laten houden. Als er een 'Wie is de x-ste user van FOK!'-topic wordt geopend is het binnen no-time vol.
Er zit heel veel verloop tussen users ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn minder "vaste" ONZ'ers, lijkt het wel. En ook minder activiteit.
Ook dat, ja. Hoewel dat in KLB anders lijkt te zijn. Maar ja, daar zitten dan ook weer heel andere users.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:14 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso ook omdat het overkomt alsof je een hele lijst moet invullen
Oh man, en ik dacht dat ik ernstig aan het uitstellen was.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Om 0830 hek een tentamen...ik weet nog steeds niet wanneer ik ga beginnen met leren
quote:Op maandag 6 januari 2014 02:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Om 0830 hek een tentamen...ik weet nog steeds niet wanneer ik ga beginnen met leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |