Ik loop me vanavond zo duchtig te bouten. De laatste keer dat ik dat had was ook van chili con carne.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:58 schreef Caland het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik een aardige chili con carne maak.
1 keer pot chicken tonight gekocht, verder altijd proberen zo min mogelijk kant en klaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb maar een maand of 3 volgehouden met die pakjes van Knorr. Puur uit luiheid eigenlijk. Zou 't nu nooit meer kopen.
ondertussen ook genoeg mee gevarieerdquote:Op maandag 6 januari 2014 01:58 schreef Caland het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik een aardige chili con carne maak.
Je hebt toch ook die wijven die dan van die spuitkaas hebben en die dingen daarmee volspuiten?quote:
Het smaakt ook super flauw. Ik kruid bijvoorbeeld ook niks uit zakjes. Enige wat ik 'kant en klaar' gebruik zijn die bakjes boemboe van conimex.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:02 schreef Adames het volgende:
[..]
1 keer pot chicken tonight gekocht, verder altijd proberen zo min mogelijk kant en klaar.
vooral uit principe en ook om het direct goed te leren
die ook niet, wel eerst een briljante pot groene curry, maar die verkopen ze hier niet meerquote:Op maandag 6 januari 2014 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het smaakt ook superflauw. Ik kruid bijvoorbeeld ook niks uit zakjes. Enige wat ik 'kant en klaar' gebruik zijn die bakjes boemboe van conimex.
ja en die zijn over het algemeen erg dikquote:Op maandag 6 januari 2014 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt toch ook die wijven die dan van die spuitkaas hebben en die dingen daarmee volspuiten?
Zelfde type chicks die op de middelbare school zo'n punt brie kocht om die helemaal op te eten op toastjes en dan zichzelf snijden omdat ze zo dik zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en die zijn over het algemeen erg dik
Uh, dat zou kunnen.Dat doe ik in ieder geval nietquote:Op maandag 6 januari 2014 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt toch ook die wijven die dan van die spuitkaas hebben en die dingen daarmee volspuiten?
ja die ja, zijn dezelfdequote:Op maandag 6 januari 2014 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfde type chicks die op de middelbare school zo'n punt brie kocht om die helemaal op te eten op toastjes en dan zichzelf snijden omdat ze zo dik zijn.
je hebt er in ieder geval speciale kaastubes voorquote:Op maandag 6 januari 2014 02:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uh, dat zou kunnen.Dat doe ik in ieder geval niet
serieus op wat voor middelbare school zat jijquote:Op maandag 6 januari 2014 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfde type chicks die op de middelbare school zo'n punt brie kocht om die helemaal op te eten op toastjes en dan zichzelf snijden omdat ze zo dik zijn.
Ik begin al te kokken als ik die tube zelf zie.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:09 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval speciale kaastubes voor
[ afbeelding ]
op sommige gevallen moet je gewoon niet in gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze chick ook. Man man man.
GC / Is het raar als je steeds van foto verandert op linkedin?
Een bijzonder leuke moet ik eerlijk zeggen. 3x per dag in een breuk liggen. Heerlijk man.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
serieus op wat voor middelbare school zat jij
wat een leuk topic, eens even lezenquote:Op maandag 6 januari 2014 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze chick ook. Man man man.
GC / Is het raar als je steeds van foto verandert op linkedin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |