quote:Op zondag 9 februari 2014 06:50 schreef Doler12 het volgende:
Kennelijk zijn erg geen kleedkamers in de trainingszaal, dus moeten de sporters lopen of in het geval van de goalies gereden worden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ditquote:
Volgens mij komt dit omdat je niet zo 1,2,3 ziet dat het om dames gaat en je hersenen dus ook niet niet die automatische connectie met baggerkwaliteit maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:06 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond het beter dan damesrugby of damesvoetbal
Het verschil is echt moordend hoor, juist in de manier van spelen zelf.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit omdat je niet zo 1,2,3 ziet dat het om dames gaat en je hersenen dus ook niet niet die automatische connectie met baggerkwaliteit maken.
Een voetbalwedstrijd duurt toch ook langer dan 90 minuten..quote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef Nober het volgende:
Zo'n wedstrijd duurt toch 3 keer 20 minuten, ik snap niet waarom die nog bezig is want begon om 14:00.
dweilpauzesquote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef Nober het volgende:
Zo'n wedstrijd duurt toch 3 keer 20 minuten, ik snap niet waarom die nog bezig is want begon om 14:00.
Dat ding rechtsonder van Finland ziet er wel chill uitquote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef Katth het volgende:
http://store.nike.com/gb/en_gb/pw/n/1j7?sl=iihf
85 Euro voor een jersey, dat is niet duur vergeleken met NHL jerseys.
Mannen of vrouwen?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:28 schreef Nibb-it het volgende:
Uitslagen van vandaag: USA - Zwitserland 9-0, Finland - Canada 0-3.
Crosby - Staal - Kunitz zou niet beter zijn geweest?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:39 schreef emokid het volgende:
Alle lijncombinaties zijn nu bekend. De meest 'zieke' frontlinie is toch wel van de Russen, met Ovi, Malkin en Semin. Bij Canada voorin Kunitz, Crosby en Carter, bij de VS Kessel, Pavelski, van Riemsdijk, bij Tsjechië Jagr en Plekanec, etc.
Staal is niet mee. Dan eerder Toews, maar hij speelt (geheel logisch) met Sharp. Vind je 'jouw' Carter op de 1st line niet mooi dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Crosby - Staal - Kunitz zou niet beter zijn geweest?
Toews met Crosby? Waarom zou je in godsnaam 2 van de beste ter wereld centers op dezelfde line gooien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Staal is niet mee. Dan eerder Toews, maar hij speelt (geheel logisch) met Sharp. Vind je 'jouw' Carter op de 1st line niet mooi dan?
Zou ik ook niet, maar de user die ik quotte ging uit van Crosby op LW. Dan ga je vanzelfsprekend naar de eerste beste center die erna komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:44 schreef Katth het volgende:
[..]
Toews met Crosby? Waarom zou je in godsnaam 2 van de beste ter wereld centers op dezelfde line gooien?
Tsja, je weet wie het zegt hčquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Zou ik ook niet, maar de user die ik quotte ging uit van Crosby op LW. Dan ga je vanzelfsprekend naar de eerste beste center die erna komt.
quote:@Real_ESPNLeBrun: Same lines as yesterday so far:
Kunitz-Crosby-Carter;
Sharp-Toews-Nash;
Marleau-Getzlaf-Perry;
Benn-Tavares-Bergeron;
St. Louis-Duchene
D-pairs also same:
Keith-Weber;
Bouwmeester-Pietrangelo;
Vlasic-Dougthy;
Hamhuis-Subban
4 jaar geleden was Crosby - Staal - Iginla de beste lijn. Kunitz moet de rol van Iginla goed kunnen invullen en dan heb je Carter vrijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Staal is niet mee. Dan eerder Toews, maar hij speelt (geheel logisch) met Sharp. Vind je 'jouw' Carter op de 1st line niet mooi dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |