Nopquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Is het nu ergens te volgen wat er eigenlijk aan de gang is?
teamgenoten op twitter volgen. (of en van de dwazen die alles retweet, zoals ikquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Is het nu ergens te volgen wat er eigenlijk aan de gang is?
WTFquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
bij Ullevalseter is zijn motorfiets gejat terwijl hij nog op de proef was ...
wtf motor gejat hoe dom wil die dief zijn zit bom vol gps. (niet dat ie naar behoren werkt maar toch)quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
Versluis zonder stroom in de duinen gestrand en bij Ullevalseter is zijn motorfiets gejat terwijl hij nog op de proef was ...
van Loon?quote:
Gordon was binnen op 1:13quote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van Loon?
En wat gebeurt er met Gordon dan? Die is gesleept toch?
ja, maar gesleept toch? Daar krijg je toch tijdstraf voor neem ik aan? Of was het alleen op de verbinding?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Impry heeft alweer ongewild anderhalve week vakantie
het is voor Ullevalseter te hopen dat het werkt. Tegen vijf man kon hij weinig beginnen, zo las ik uit tweetsquote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef theclansman het volgende:
[..]
wtf motor gejat hoe dom wil die dief zijn zit bom vol gps. (niet dat ie naar behoren werkt maar toch)
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Is nog niet online. Zal zo wel komen (maar of ik dan nog niet in bed lig kan ik niet beloven).
waarom van loon? En heeft hij dan al 5 uur verloren vandaag?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
Van Loon 2 uur tijdstraf, Gordon 26 minuten.
Waarom weet ik niet. Staat op trackingdakar.nlquote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom van loon? En heeft hij dan al 5 uur verloren vandaag?
helaas veel beelden van vorig jaar ertussen bij de vrachtwagens ...quote:
Als dat zo is dan zou hij tijd terug kunnen krijgenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
Gerard de Rooy zou Mardeev hebben rechtgetrokken en daarna verder zijn gegaan.
Omdat hij niet binnen 7 uur is gefinisht blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom van loon? En heeft hij dan al 5 uur verloren vandaag?
stomme regel eigenlijk, tijdstraf voor te veel tijdverliesquote:Op maandag 6 januari 2014 23:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij niet binnen 7 uur is gefinisht blijkbaar.
Op OB zeggen ze dat v Loon te licht zou zijn geweest, vandaar de tijdstrafquote:Op maandag 6 januari 2014 23:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij niet binnen 7 uur is gefinisht blijkbaar.
Ik had wel een twitterupdate erover verwacht, maar nee:quote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Op OB zeggen ze dat v Loon te licht zou zijn geweest, vandaar de tijdstraf
twitter:vanloonracing twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:12:37Van Loon: "Het gevoel is goed, maar de auto is niet betrouwbaar" #Dakar2014 reageer retweet
De omroep zelf zegt dit:quote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Op OB zeggen ze dat v Loon te licht zou zijn geweest, vandaar de tijdstraf
quote:Volgens hemzelf (=Van Loon) is het automatische straftijd.
Zie ik nu ook. Dat messageboard plaatst berichten van OB zelf tussen gebruikerscommentaren in. Als je bovenaan blijft lezen dan mis je dus blijkbaar dingen...quote:
motor van ullevalsetter gejatquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens ik ben net thuis van het werk/eten en wat lees ik in godsnaam allemaalNederlanders allemaal problemen en van Merksteijn uitgevallen??? Jeezus... Verder nog schokkend nieuws?
Is als antwoord op een bericht en staat er dus direct onder.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zie ik nu ook. Dat messageboard plaatst berichten van OB zelf tussen gebruikerscommentaren in. Als je bovenaan blijft lezen dan mis je dus blijkbaar dingen...
quote:"Het begon super, maar ineens hadden we geen achterrem meer en nauwelijks nog voorrem, de olie was eruit. Daarna hebben we ook nog een klapband gehad en toen we in de duinen kwamen klapte de multiriem eraf. Zo zijn we drie uur bezig geweest. Uiteindelijk krijgen we ook nog een tijdstraf omdat we niet binnen de zeven uur finishen, we verloren net drie minuten te veel. Het goede gevoel qua rijden is er zeker. Maar die auto… hij is mooi, hij is snel, maar hij is niet betrouwbaar. Dat is een gegeven. Werk aan aan de winkel. Er zit niks anders op, de top tien is buiten bereik. Dat is echt niet meer haalbaar."
ASOquote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wa voor onzin is dat joh, 2 uur straf omdat je 3 minuten te laat bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |