Nopquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Is het nu ergens te volgen wat er eigenlijk aan de gang is?
teamgenoten op twitter volgen. (of en van de dwazen die alles retweet, zoals ikquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Is het nu ergens te volgen wat er eigenlijk aan de gang is?
WTFquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
bij Ullevalseter is zijn motorfiets gejat terwijl hij nog op de proef was ...
wtf motor gejat hoe dom wil die dief zijn zit bom vol gps. (niet dat ie naar behoren werkt maar toch)quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
Versluis zonder stroom in de duinen gestrand en bij Ullevalseter is zijn motorfiets gejat terwijl hij nog op de proef was ...
van Loon?quote:
Gordon was binnen op 1:13quote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van Loon?
En wat gebeurt er met Gordon dan? Die is gesleept toch?
ja, maar gesleept toch? Daar krijg je toch tijdstraf voor neem ik aan? Of was het alleen op de verbinding?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Impry heeft alweer ongewild anderhalve week vakantie
het is voor Ullevalseter te hopen dat het werkt. Tegen vijf man kon hij weinig beginnen, zo las ik uit tweetsquote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef theclansman het volgende:
[..]
wtf motor gejat hoe dom wil die dief zijn zit bom vol gps. (niet dat ie naar behoren werkt maar toch)
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Is nog niet online. Zal zo wel komen (maar of ik dan nog niet in bed lig kan ik niet beloven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |