quote:Op maandag 6 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omgik heb koeiensloffen aan
In my defense, nee, ik heb die net zelfZit bij mijn vriendin thuis, maar ze is er niet dus ik heb haar sloffen even gejat
![]()
Dit, Stoelverwarming vind ik niks. Zal ook nooit bewust die optie aanvinken op het bestelformulier.. (I.t.t. panoramadak/sunroof.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal wel aan mij liggen danAirco is voldoende
Stoelverwarming op zich vind ik wel prima. In de winter als het koud is that is.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit, Stoelverwarming vind ik niks. Zal ook nooit bewust die optie aanvinken op het bestelformulier.. (I.t.t. panoramadak/sunroof.
Nah, Als het koud zou zijn zoals in Finland( -30 celcius tijdens het stappen) okay, maar hier in NL absoluut overbodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stoelverwarming op zich vind ik wel prima. In de winter als het koud is that is.
Aah die lijkt een beetje op een auto die ik is voor EW meehad. Heerlijke kleur idd!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef joppie_saus het volgende:
Mag ik nog heel even spammen trouwens?
Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto. Skoda Superb 1.4 TSI in Rosso Brunelli, KW Streetcomfort set op 18" Turbine's bekend van de Passat CC en Scirocco.
Ik zou de velgen één maatje groter doen en gaan voor een twee liter, liefst 3,6 V6 FSI. Maar ja, dat kost ook wat
[ afbeelding ]
Ik mis het niet als het er niet is, maar indien aanwezig gebruik ik het regelmatig 's winters.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nah, Als het koud zou zijn zoals in Finland( -30 celcius tijdens het stappen) okay, maar hier in NL absoluut overbodig.
Op dit moment wel ja, airco kan bijna weer aanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nah, Als het koud zou zijn zoals in Finland( -30 celcius tijdens het stappen) okay, maar hier in NL absoluut overbodig.
Goftedommequote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Aah die lijkt een beetje op een auto die ik is voor EW meehad. Heerlijke kleur idd!
[ afbeelding ]
Deze velgen vind ik ook al heel mooi.
Jup en je moet ook de rijtest halenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is net? Ik post hier al zeker 2 maanden mee man. Jij als harde kern houdt dat bij toch?
Tevens: lijdt
Ik dacht dat je voor hiker/pc minimaal hbo moest hebben.
Ik ook wel inderdaad. Dit was trouwens een 1.8TSI met dsg zie ik nu. Acceleratie was prima alleen bij het snel nemen van bochten merkte je wel dat hij dat echt niet fijn vond. Maarja, daar is het ook de auto niet voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
GoftedommeIk wil ik wil!!
Die velgen zijn inderdaad zo ongeveer de mooiste originele Skoda velgen die er zijn. Ik ben niet echt van aftermarket, maar die VW Turbina's kan ik wel waarderen onder de Sup!
Prachtige wagen, maar van die velgen krijg ik wel een hele slappe piemelquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, nog één keer dan.
Skoda Superb Combi met Range Rover Overfinch velgen
[ afbeelding ]
1)) Cruise Controlquote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn lijstje wat ik sowieso aan zou klikken, mocht het binnen het budget passen:
1. Cruise control
2. Airco, liefst climate control
3. Xenon
4. Panoramadak
5. Stoelverwarming
Je mist een middenarmsteun, dat vind ik echt een van de beste opties ooit.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1)) Cruise Control
2) Panoramadak
3) navigatie en goede soundsystem met stuurbediening
4) Airco
5) Xenon/LED
Mijn lijstje.
Juist! Ik heb er bij mijn ouders op aan gedrongen dat ze die namen, en ze zijn er nu zelf ook heel enthousiast over.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Je mist een middenarmsteun, dat vind ik echt een van de beste opties ooit.
1.8TSI is dikke prima met 160pk. Sportonderstel zou ik wel altijd bij de Superb nemen, kun je die bochtjes nét even lekkerder doorkomen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik ook wel inderdaad. Dit was trouwens een 1.8TSI met dsg zie ik nu. Acceleratie was prima alleen bij het snel nemen van bochten merkte je wel dat hij dat echt niet fijn vond. Maarja, daar is het ook de auto niet voor.
Hahaha die overfinch velgen staan wel gruwelijk.
Ach, het is wel lef hebbenquote:
Daar horen inderdaad nog navigatiesysteem met goed geluid bij en de middenarmsteun. Hoewel die laatste bij wat rijk uitgeruster pakketten standaard is.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn lijstje wat ik sowieso aan zou klikken, mocht het binnen het budget passen:
1. Cruise control
2. Airco, liefst climate control
3. Xenon
4. Panoramadak
5. Stoelverwarming
Neuh, heb ik in de Seat ook niet, is een Nice-to-have maar niets meer als dat.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Je mist een middenarmsteun, dat vind ik echt een van de beste opties ooit.
Stoelverwarming moet ik ook niks van hebben, doe mij maar stoelventilatie, dat is echt goddelijk in de zomer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |