Wat dat betreft is Afrika wel echt een soort van heaven. Prachtig man, al die oude zooi. Mooiste wat ik daar gezien heb waren de vrachtwagens.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ][?
De oude thema?
[..]
Subaru verliest gewoon de strijd van het Co2 knijpen wat de Duitsers en Fransen haarfijn doen.
Klopt, jammer wat het zijn heerlijke wagens. Ik heb ermee van Sydney naar Cairns gereden, een goeie 2500km, maar in ultiem comfort.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ][?
De oude thema?
[..]
Subaru verliest gewoon de strijd van het Co2 knijpen wat de Duitsers en Fransen haarfijn doen.
Daarom zie je ze hier zelden, omdat ze fors wat kosten en lease niet voordelig zijn.
Toch mooi, dat de manuren goedkoper zijn dan nieuwe onderdelenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Fiorano het volgende:
Wat dat betreft is Afrika wel echt een soort van heaven. Prachtig man, al die oude zooi. Mooiste wat ik daar gezien heb waren de vrachtwagens.
Daf Cabine, MAN Motor allemaal op een Mercedes Benz chassis
Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef BlackLining het volgende:
Klopt, jammer wat het zijn heerlijke wagens. Ik heb ermee van Sydney naar Cairns gereden, een goeie 2500km, maar in ultiem comfort.
Rijden in China valt ook wel mee. Ze houden zich absoluut niet aan de regels maar rijden volgens het principe van opletten een elkaar de ruimte geven. Gaat prima. Doen ze trouwens in Zuid Europa ook zo maar dat is een stuk rustiger.
Dat is ook de reden dat hij een chauffeur heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..
Verkeerde nr. aangetiktquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Toch mooi, dat de manuren goedkoper zijn dan nieuwe onderdelen...
Hoezo belde je me net trouwens ?
[..]
Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..
Neup, al kun je in theorie een Chinees rijbewijs aanvragen. In de praktijk echter onmogelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wist niet beter dan dat je als niet Chinees niet in China mag rijden. Is dat weer veranderd ofzo?
Vrijwel alle (goedkope) taxi's in China zijn VW Santana's. Afgelopen zomer talloze keren met 3 personen die zeiknat waren van het zweet achterin zo'n bak gezetenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef MuurStraat het volgende:
Maken nog wel meer modellen die we hier niet kennen
[ afbeelding ]
Santana Vista.
De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit
Best wel mooi ding, is zeker de luxe Passat daar?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef MuurStraat het volgende:
Maken nog wel meer modellen die we hier niet kennen
[ afbeelding ]
Santana Vista.
De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit
Wat is daar het praktisch nut van? Ik heb dat nog nooit begrepenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zou ook sowieso US running lights inbouwen. Dan blijven je knipperlichten altijd lichtjes branden zodra je je verlichting ingeschakeld.
Nee hoor, er rijden behoorlijk veel Passat's (zoals wij ze kennen) rond daarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Best wel mooi ding, is zeker de luxe Passat daar?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van? Ik heb dat nog nooit begrepen
Juist, vroeg me het af..quote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is het praktisch nut van lichtmetaal, van een verlagingsset, van een dikke uitlaat?
Gewoon optisch mooi
Heb je wel eens een lichtmetalen velg in handen gehad? Die zijn stukken zwaarder dan een simpele stalen velg met wieldop.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het nut van lichtmetaal ? Dat ze lichter zijn dan stalen en daardoor een lager onafgeveerd gewicht in
Idd, die heeft pap een paar maanden gehad ook, gewoon hetzelfde als hierquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nee hoor, er rijden behoorlijk veel Passat's (zoals wij ze kennen) rond daar
Dat ligt aan de constructie van die lichtmetalen velgquote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Heb je wel eens een lichtmetalen velg in handen gehad? Die zijn stukken zwaarder dan een simpele stalen velg met wieldop.
Meestal niet, getuige wat sjonnies er onder hangen. Het levert alleen wat op als je het van voor tot achter aanpakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dikke uitlaat is meestal wat pk winstNiet alles is optisch
![]()
Heel erg afhankelijk wat je eronder hangt. En of je auto een atmosfeer of een turbo is..quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Meestal niet, getuige wat sjonnies er onder hangen. Het levert alleen wat op als je het van voor tot achter aanpakt.
Nope, al beweert iedereen wel dat het zo veilig is omdat je dan beter zichtbaar van wordquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat in Nederland wel legaal dan, die US running lights?
Nee, maar ook de politie weet niet wat ze er mee aan moeten, dus laten ze het maar lopen. Voor de APK moet je even de stekker eruit trekken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat in Nederland wel legaal dan, die US running lights?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |