abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136795305
quote:
LOL
Ik ben benieuwd of dat het goed gaat werken voor een niet al te hoge prijs. In theorie kan het natuurlijk wel doordat gedetecteerd kan worden wanneer er meer vermogen nodig is om de veter strakker te trekken. Maar ja, zie het maar eens goedkoop uit te voeren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_136795601
Marketing is nu eenmaal ongeveer even eerzaam als de hoer spelen, maar men wil nu eenmaal verkopen.

Doe je weinig aan, tot het besef doordringt dat we zuiniger moeten zijn met grondstoffen.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_136796236
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef Phlogi2013 het volgende:
Marketing is nu eenmaal ongeveer even eerzaam als de hoer spelen, maar men wil nu eenmaal verkopen.

Heeft er weinig mee te maken. Het gaat er om dat fabrikanten veranderingen aan producten aanbrengen zodat ze hoge winstmarges kunnen rechtvaardigen. Nu zijn sportartikelen niet helemaal goede voorbeelden geef ik toe. Maar ik merk gewoon wel een panische tendens onder CEOs dat ze bang zijn tot discount merk uit te groeien. Terwijl dat juist wel de kracht van onze economie is: Dat uitgeevolueerde producten stukken goedkoper waren dan ze bij hun introductie waren. Dat is welvaartsgroei.
pi_136796906
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef LogiteX het volgende:

[..]

Heeft er weinig mee te maken. Het gaat er om dat fabrikanten veranderingen aan producten aanbrengen zodat ze hoge winstmarges kunnen rechtvaardigen.
Dat is inderdaad les 1 van een marketingcursus: hoe meer een product bewerkt is hoe meer winst je maakt. Met als voorbeeld bijv. de koffiebonen, de koffie zelf en de Starbucks.
#NoDAPL
pi_136797037
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is inderdaad les 1 van een marketingcursus: hoe meer een product bewerkt is hoe meer winst je maakt. Met als voorbeeld bijv. de koffiebonen, de koffie zelf en de Starbucks.
Ja ik merk het inderdaad. Goed voorbeeld verder. Dan wil ik meteen de koffiepads en die nespresso cupjes er bij betrekken. Ongelooflijk dat mensen er massaal geld aan uitgeven. :N
pi_136797135
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef LogiteX het volgende:

[..]

Ja ik merk het inderdaad. Goed voorbeeld verder. Dan wil ik meteen de koffiepads en die nespresso cupjes er bij betrekken.
Ik wist dat ik die stap had weggelaten maar dat is omdat ik zelf geen koffie drink en ik dus geen idee heb hoe al die onzin heet. ;)
Ik begrijp het ook niet waarom mensen er steeds weer in trappen.

Ik vind het trouwens al bij de rijst merkwaardig. Je kan zakken met X kg. kopen voor iets meer dan 1 Euro per kilogram of doosjes met 4*125 gram onhandig verpakte rijst (zie het maar eens open te maken zonder je vingers te verbranden en al dat klevende rijst van het plastic te halen) waarvoor je minstens 2 keer zoveel betaalt. Ik heb snel gekozen, ik heb maar een keer een grote pot met een deksel en een keukenweegschaal gekocht, dat werkt prima en het bespaart een hoop geld.
#NoDAPL
pi_136797583
Heeft de TS ook nog een oplossing voor dit probleem?
pi_136797604
quote:
5s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef Kaas- het volgende:
Heeft de TS ook nog een oplossing voor dit probleem?
Ja :Y , dit soort topics plaatsen zodat mensen zich er bewust van worden.
  maandag 17 februari 2014 @ 01:01:37 #135
224960 highender
Travellin' Light
pi_136799902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Synthercell het volgende:
Denk aan nano-condensator als duurzame accu, de chemische accu wordt volop geproduceert, de nano-condensator accu tegengewerkt (zelfs als een uitvinder er een octrooi en prijs mee heeft gewonnen)
Dat heb ik al een tijdje niet meer gevolgd, weet je of er al een proof of concept is?
pi_136802166
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:01 schreef highender het volgende:

[..]

Dat heb ik al een tijdje niet meer gevolgd, weet je of er al een proof of concept is?
Zover ik weet niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_136802344
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:01 schreef highender het volgende:

[..]

Genoeg onderzoek naar accu's op basis van nanomaterialen, maar dat zit nog lang niet in een serieuze productiefase.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 februari 2014 @ 09:40:47 #138
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_136802533
quote:
je snapt niet dat deze innovatie ook voor heel andere doeleinden een goede toepassing kan hebben?
Het wordt nu gemarket door Nike maar kan natuurlijk net zo goed voor iets anders nuttig zijn.

Je ontwijkt de vraag, maar nogmaals: op grond waarvan kun jíj bepalen of een innovatie nuttig is of niet?
Welke toetsbare en objectieve maat gebruik je daarvoor?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_136802607
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:40 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

je snapt niet dat deze innovatie ook voor heel andere doeleinden een goede toepassing kan hebben?
Het wordt nu gemarket door Nike maar kan natuurlijk net zo goed voor iets anders nuttig zijn.

Je ontwijkt de vraag, maar nogmaals: op grond waarvan kun jíj bepalen of een innovatie nuttig is of niet?
Volgens mij is dat zijn gevoel in zijn buik.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_136833786
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:40 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Je moet wel dit topic een beetje goed bijhouden. Ik ben namelijk van mening verandert. Innovatie is zeker nuttig. Veranderingen die geen innovatie zijn daarentegen zijn juist niet nuttig :)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:54:00 #141
238326 Worteltjestaart
pi_136837295
Je gebruikt zelf het voorbeeld van zelfstrikkende veters om je punt te maken.
Is dat een 'verandering'?

Maar goed, draai vooral om je eigen woorden heen hoor.
Mij heb je er niet mee.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
pi_136837317
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef LogiteX het volgende:

[..]

Je moet wel dit topic een beetje goed bijhouden. Ik ben namelijk van mening verandert. Innovatie is zeker nuttig. Veranderingen die geen innovatie zijn daarentegen zijn juist niet nuttig :)
Je praatte dus poep, bent op je nummer gezet en nu kom je tot inzicht. Heel goed.
pi_136839709
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je praatte dus poep, bent op je nummer gezet en nu kom je tot inzicht. Heel goed.
Absoluut niet. Innovaties die niks toevoegen (voor zover van Dale dit toelaat) komen natuurlijk overeen met veranderingen die niks toevoegen.

Maar goed, ik heb geen zin in allemaal flauwe taalspelletjes. Het lijkt me vrij duidelijk wat ik bedoel.
pi_136839754
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef LogiteX het volgende:

[..]
Het lijkt me vrij duidelijk wat ik bedoel.
De rest van de wereld is het niet met je eens.
pi_136840218
Windows 8 t.o.v. 7 was niet bepaald innovatie te noemen voor de desktop, maar goed.. ieder bedrijf wil vooruit en het is altijd de gok of iets een korte hype of een nieuwe trend wordt.
pi_136840476
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De rest van de wereld is het niet met je eens.
Aldus een representatieve steekproef op fok. :')
pi_136840643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef Beathoven het volgende:
Windows 8 t.o.v. 7 was niet bepaald innovatie te noemen voor de desktop
Dat is een mooie manier om te zeggen dat het een enorm kut OS is voor alle PC's en in het bijzonder die zonder touchscreen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_136840663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is een mooie manier om te zeggen dat het een enorm kut OS is voor alle PC's en in het bijzonder die zonder touchscreen.
Steve Balmer's visie..
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:46:10 #149
238326 Worteltjestaart
pi_136840724
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef LogiteX het volgende:
Maar goed, ik heb geen zin in allemaal flauwe taalspelletjes. Het lijkt me vrij duidelijk wat ik bedoel.
Ach, ben je op je teentjes getrapt?

Het enige wat ik vraag is uitleg op grond waarvan jíj meent een innovatie wel of niet nuttig te mogen noemen. Niets meer, niets minder. Met daarbij de opmerking mijnerzijds dat de wijze waarop een innovatie plaatsvindt helemaal niets hoeft te zeggen over het uiteindelijke toepassingsveld.
pi_136840753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:43 schreef Beathoven het volgende:

Steve Balmer's visie..
Dan heeft hij stront in zijn ogen.

Gewoon een idiote beslissing. Had wat kunnen zijn als je aan had kunnen geven bij de installatie of je die flauwekulversie wil of een meer op Windows 7 gelijkende variant, maar nee... verplicht je pc laten doen alsof het een tablet is. Als ik een tablet wil, koop ik een tablet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')