Ja ik ken inmiddels de plekken waar je relatief rustig zit ook wel en waar je moet gaan zitten voor een gezellige maar niet productieve dag.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kantoortuin![]()
Kamers zijn er niet meer, alleen de vergaderruimtes. Ech ik heb nu het horrorbeeld van een mix van alle slechte werkplekken van de afgelopen 15 jaar op mijn netvlies staan.
Kan dus alleen maar meevallen
quote:
Hahah, daarom volg ik dus geen series.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH @ The Walking Dead!
Zitten bijna net zulke momenten in als in Game of Thrones wat emotional rollercoaster betreft!
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Beter, we hebben geen vaste lijnen meer daar, en al gekonstateerd dat mobiel bellen in het gebouw zo goed als onmogelijk is
- Rust -
Anders werkt deze ook bijzonder efficiënt:quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ken inmiddels de plekken waar je relatief rustig zit ook wel en waar je moet gaan zitten voor een gezellige maar niet productieve dag.
Ja doe ik ook heel vaak.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders werkt deze ook bijzonder efficiënt:
[ afbeelding ]
Grappige is, bijv. de projectleiders hebben in het oude gebouw vanwege hun beloverlast JUIST een eigen kamer gekregen. Ze hebben te horen gekregen dat ze hun werkwijze maar moeten aanpassen aan het nieuwe gebouw. Een van de projectleiders: "OK, niet bellen, niet regelen, geen projecten meerquote:
Dat ben ik met je eens. Helaas gebruiken ze het jaar in jaar uit opnieuw.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10jr niet anders meegemaakt hoor, dus zo nieuw vind ik het niet.
Heerlijk altijd dat dwarse gedoe bij de aankondiging van veranderingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappige is, bijv. de projectleiders hebben in het oude gebouw vanwege hun beloverlast JUIST een eigen kamer gekregen. Ze hebben te horen gekregen dat ze hun werkwijze maar moeten aanpassen aan het nieuwe gebouw. Een van de projectleiders: "OK, niet bellen, niet regelen, geen projecten meer"
Noop, iedereen heeft een mobieltje gekregen (voor zover je die nog niet had), en je belt 10<toestelnummer> en je krijgt de ander. Moet er natuurlijk wel mobiel bereik zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
hebben jullie niet zo'n 088-nummer dat je via je computer kan bellen?
Dat moeten wij nu namelijk.
Dat wel en ideaal wordt het nooit...ik wacht op de trend dat ze over 10 jaar weer overal kamertjes gaan makenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Helaas gebruiken ze het jaar in jaar uit opnieuw.
Projectleiders die alles via de mail willen doen zijn meestal dan ook niet de effectiefste. Gewoon langsgaan of bellen werkt veelal toch echt het snelste en duidelijkste. Dus ik begrijp die persoon wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappige is, bijv. de projectleiders hebben in het oude gebouw vanwege hun beloverlast JUIST een eigen kamer gekregen. Ze hebben te horen gekregen dat ze hun werkwijze maar moeten aanpassen aan het nieuwe gebouw. Een van de projectleiders: "OK, niet bellen, niet regelen, geen projecten meer"
Oh dat is wel een disaster waiting to happenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, iedereen heeft een mobieltje gekregen (voor zover je die nog niet had), en je belt 10<toestelnummer> en je krijgt de ander. Moet er natuurlijk wel mobiel bereik zijn
Bedankt veur het draaien!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan de bovenkant bont, aan de onderkant stront.
Heeft niets met dwarsheid te maken. Toen we van ons grachtenpand verhuisden naar de lokatie waar we tot vorig jaar zaten werden ze ook in een kantoortuin geplemd. Binnen een jaar stond er voor hun een kamer.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heerlijk altijd dat dwarse gedoe bij de aankondiging van verandering
Lijkt me een prachtig gezicht om dat van buiten te aanschouwen, diverse medewerkers die uit de vensterbank hangenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel een disaster waiting to happen
Ik ben morgen weer in zo'n gebouw dat als je half uit de vensterbank hangt je wellicht iemand kan verstaan via je mobiel...maar die persoon jou absoluut niet.
De jaren 90 kamertjes komen idd ongetwijfeld weer een keer terug.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel en ideaal wordt het nooit...ik wacht op de trend dat ze over 10 jaar weer overal kamertjes gaan maken
Oh ja maar onze managers die eerst geen eigen kamer zouden krijgen hebben inmiddels ook allemaal een eigen kamer dan wel delen met 1 ander.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft niets met dwarsheid te maken. Toen we van ons grachtenpand verhuisden naar de lokatie waar we tot vorig jaar zaten werden ze ook in een kantoortuin geplemd. Binnen een jaar stond er voor hun een kamer.
Dus het is gewoon ook ervaring uit het verleden, wat nu weer even als dwarsliggend door het MT wordt weggeschoven
MT heeft ook makkelijk praten, die zijn maximaal 8 uur per week op de zaak
Ik had er eentje die 2 uur per 2 weken kwam vergaderen. Echt een gevalletje: wie is die man die zondag het vlees komt snijden?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
MT heeft ook makkelijk praten, die zijn maximaal 8 uur per week op de zaak
Eerste collega's zijn begin december al overgegaan. Vanwege het slechte bereik hebben ze allemaal een BT headset gekregen voor de foon.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel een disaster waiting to happen
Ik ben morgen weer in zo'n gebouw dat als je half uit de vensterbank hangt je wellicht iemand kan verstaan via je mobiel...maar die persoon jou absoluut niet.
Onze nieuwe directeur gaat ook flexwerkenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had er eentje die 2 uur per 2 weken kwam vergaderen. Echt een gevalletje: wie is die man die zondag het vlees komt snijden?Resultaat was ook dat zijn beslissingen bar weinig op de praktijk aansloten en de toko feitelijk door de medewerkers gerund werd.
Maar een headset helpt toch niets voor je bereikquote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste collega's zijn begin december al overgegaan. Vanwege het slechte bereik hebben ze allemaal een BT headset gekregen voor de foon.
Meesterlijk, nu klinkt het alsof de collega in een feestende menigte staat en ik aan de andere kamer sta en moeite moet doen om haar te verstaan
Gelukkig heb ik R49 en Spotify, dus gewoon oortjes in, verstand op nul, telefoon negeren
Extern ingehuurde IWABersquote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar een headset helpt toch niets voor je bereikwelke techn00b heeft dat bedacht
Bij ons klinkt het overigens alsof je gesprekspartner met zijn gasfles op het Great Barrier Reef zit.
Oh...dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk dat je mobiel aan de buitenkant van het raam geplakt wordt.
Herkenbaarquote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef ACT-F het volgende:
Zo'n geval hadden we ook, echt een zweefneef, maar dan zonder vakkennis![]()
http://www.expand.nl/hr-w(...)e-leg-ik-hem-dat-uit
Precies dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alle managementboeken die sinds de jaren '90 geschreven zijn, gaan alleen maar over korte show off resultaten voor het hogere management maar verslechteren de zaak (en nog vaak erger de vakkennis op de vloer) .
Ik ga maar eens een klimuitrusting aanschaffen...hang ik in elk geval gezekerd op de 14e etage.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HR++ glas houdt signalen nogal tegen, dus naar buiten met je mobiel
Ik kom op de 10e te zitten, heb goede klimuitrusting. Nadeel, de ramen kunnen niet openquote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een klimuitrusting aanschaffen...hang ik in elk geval gezekerd op de 14e etage.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Uccie het volgende:
En nu ga ik slapen, morgen op tijd weer op
quote:
Goeiemorgenquote:
Jij bent er vroeg bij!quote:Op maandag 6 januari 2014 07:00 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal goed geslapen? (lang is een ander verhaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |