Dat zal in mijn geval waarschijnlijk wel zo zijn, ben meestal als een van de eersten op kantoor en vrijwel elke dag. Maar ik heb ook collega's die door kinderen wegbrengen i.d. pas rond 10:00 uur binnen komen, en dan maar moeten hopen dat ze nog ergens kunnen werken. 15 werkplekken voor 28 man vind ik echt weinig.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken het, 0,4 werkplek per persoon.
Maar het stabiliseert snel genoeg en dan zit iedereen gewoon elke dag op dezelfde plek
Ik wel. Ik ga maar gelijk zo slapen.quote:
In de VS gewerkt, en daar was het met de flex plekken goed geregeldquote:Op zondag 5 januari 2014 23:11 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Bummer... Amerikaanse werk omstandigheden....
auw auw auw.... Waarom kunnen spieren zo pijn doen....
Spier in mn rechter schouder doet gewoon moeilijk en auw. Ik kan er amper door bewegen atm...![]()
![]()
Ik ben blij dat ik een warmte "schouder en nek" deken (of hoe je het ook noemt) heb.
Maar zijn jullie ook altijd allemaal tegelijk binnen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zal in mijn geval waarschijnlijk wel zo zijn, ben meestal als een van de eersten op kantoor en vrijwel elke dag. Maar ik heb ook collega's die door kinderen wegbrengen i.d. pas rond 10:00 uur binnen komen, en dan maar moeten hopen dat ze nog ergens kunnen werken. 15 werkplekken voor 28 man vind ik echt weinig.
Graag gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ga maar gelijk zo slapen.![]()
Bedankt voor de muziek in ieder geval.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:11 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Bummer... Amerikaanse werk omstandigheden....
auw auw auw.... Waarom kunnen spieren zo pijn doen....
Spier in mn rechter schouder doet gewoon moeilijk en auw. Ik kan er amper door bewegen atm...![]()
![]()
Ik ben blij dat ik een warmte "schouder en nek" deken (of hoe je het ook noemt) heb.
Dat snap ik. Ze zijn het hier alleen opnieuw aan het uitvinden en komen over een paar jaar terecht op wat toen in de VS normaal was.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de VS gewerkt, en daar was het met de flex plekken goed geregeld
Het is gewoon een verkapte bezuiniging op huisvestingskosten, maar dat durven ze zo niet te noemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ze zijn het hier alleen opnieuw aan het uitvinden en komen over een paar jaar terecht op wat toen in de VS normaal was.
Ik heb de afgelopen 10jr niet anders meegemaakt hoor, dus zo nieuw vind ik het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ze zijn het hier alleen opnieuw aan het uitvinden en komen over een paar jaar terecht op wat toen in de VS normaal was.
Joah, we ademen nog hoor!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Das idd een lange tijd geleden.
Alles goed?
Liever bezuinigen op huisvesting dan op salarisquote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte bezuiniging op huisvestingskosten, maar dat durven ze zo niet te noemen.
Achja, werk is werk uiteindelijk..quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte bezuiniging op huisvestingskosten, maar dat durven ze zo niet te noemen.
Hebben jullie nog wel kamers, wij hebben inmiddels een kantoortuinquote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The horror, zeker als er figuren tussen zitten die niet stil kunnen zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wel kamers, wij hebben inmiddels een kantoortuindat is wel echt vreselijk.
OK, maar géén kerstpakket gehad want daar was geen geld voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Liever bezuinigen op huisvesting dan op salaris
Bellen op speakerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
The horror, zeker als er figuren tussen zitten die niet stil kunnen zijn
Dat ook ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kantoortuinquote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wel kamers, wij hebben inmiddels een kantoortuindat is wel echt vreselijk.
Aan de bovenkant bont, aan de onderkant stront.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, maar géén kerstpakket gehad want daar was geen geld voor.
Terwijl de hoge heren voor hun relaties wel weer een peperduur diner konden bekostigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |