quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:54 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
_____________! @ "Voordat je reageert".
Boven het schermpje waarin je je berichtje kunt typen staat een linkje naar en pagina waar je op users van Fok kunt stemmen.quote:
Ik heb op jou gestemdquote:
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Verslaafde.
Is het nog geen schooltijd dan?
Sommige categorieën heb ik gewoon weggelaten. Ik wens niemand genitale wratten toe, ik weet niet wie er allemaal ex-mod is, en als er hier gays in dit topic zitten dan heb ik ze nog niet ontdekt. Mijn gaydar heeft nooit gewerktquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sommige categorieën heb ik gewoon weggelaten. Ik wens niemand genitale wratten toe, ik weet niet wie er allemaal ex-mod is, en als er hier gays in dit topic zitten dan heb ik ze nog niet ontdekt. Mijn gaydar heeft nooit gewerkt
Rezaniaquote:Op maandag 6 januari 2014 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]Van Reznia weet je het toch wel?
Okee die is in geen eeuwen meer hier geweest, maar toch!
Ik kwam gisteren of eergisteren ff uit de kast toen ik iets over dat beeldige handtasje zei i,p.v. de ongelooflijke uiers van die blondine met de duckface op een foto die hier gepost werd!quote:Op maandag 6 januari 2014 10:12 schreef robdriessen het volgende:
Ja, duh, Rez, maar die is hier inderdaad al (te) lang niet meer geweest. En zo lang jullie niet uit de kast komen, kan ik jullie ook niet nomineren
Joh, stel je niet aan. Iedereen hier weet dat je al jarenlang stoute gedachtes krijgt bij het kijken naar Labyrinth alwaar je grote liefde David in het rond springt in veel te strakke spandex.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Joh, stel je niet aan. Iedereen hier weet dat je al jarenlang stoute gedachtes krijgt bij het kijken naar Labyrinth alwaar je grote liefde David in het rond springt in veel te strakke spandex.
Rofl!quote:Op maandag 6 januari 2014 10:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Joh, stel je niet aan. Iedereen hier weet dat je al jarenlang stoute gedachtes krijgt bij het kijken naar Labyrinth alwaar je grote liefde David in het rond springt in veel te strakke spandex.
Tof, ga ik zo kijken!quote:Op maandag 6 januari 2014 10:19 schreef robdriessen het volgende:
Als je ooit een kwartiertje tijd hebt en je hebt Labyrinth gezien, check dit:
Ik heb me rotgelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |