Zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Toch even gek, nietsvermoedens zappen en een bekende tegenkomen
Dan weet je het dinsdagmorgen vast.quote:
Sommige mensen zouden daar voor moeten betalenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij niet antwoordt bestook ik hem gewoon
Jij mag gratis natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden daar voor moeten betalen
quote:
mn neefje viert dan zn verjaardagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef Takaiki het volgende:
Nog meer mensen zin om mee te gaan?
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
nou ja is in Brabelonië dus ga meestal tussen 11:30 en 12 van huis. OV dit dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Kinderfeestje zeker dan
Gezellig toch jonguh!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja is in Brabelonië dus ga meestal tussen 11:30 en 12 van huis. OV dit dat.
Absoluut en de keuze tussen jullie en mn neefje (niet JJdJ) is makkelijk.quote:
* krasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Absoluut en de keuze tussen jullie en mn neefje (niet JJdJ) is makkelijk.
Welk een soort 3D gaat dat zijn? Mijn 2D bril kan twee van de drie versies aan en ik heb geen zin in hoofdpijn. Maar het is eindelijk eens een film op een prettige tijd dus ik wil wel mee.quote:
O ja, jij had zo'n hipsche bril!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk een soort 3D gaat dat zijn? Mijn 2D bril kan twee van de drie versies aan en ik heb geen zin in hoofdpijn. Maar het is eindelijk eens een film op een prettige tijd dus ik wil wel mee.
Die in Weird niet werktquote:
nee, waren gewone brillen, geen papierenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef Cat22 het volgende:
En nu heb ik -handig!- een briefje met de woorden 'real 3D' bij die bril. Geen idee of ik bij die versie nu wel of geen hoofdpijn krijg.![]()
![]()
Weird had bij De Hobbit geen wegwerpbrillen he? Want volgens mij gaan de wegwerpbrilversies wel goed.
SORRY DAT DE D NAAST DE S ZIT JAquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal.
En nietsvermoedens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |