ken je deze niet ?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder te luisteren, murlocs zijjn irritant
Oh grunten ken ik wel ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Loze term wel maar het is eigenlijk echte sfeermuziek. Als je er van kan genieten en een nummer echt goed is dan kom je er helemaal in. Grunten is lastig uit te leggen een discussie welke ik al zo vaak heb moeten voeren
minder grote dingen naar binnen stouwen zonder te slikken dan maar hequote:Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was even mijn keelpijn aan het verhelpen. Bier is mijn laatste poging.
Uh. Naja kan wel plaatsen wat ik momenteel op heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
Doe eens een voorbeeldje posten LR. Ik ken het niet echt. Wie weet vind ik het wel iets.
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
minder grote dingen naar binnen stouwen zonder te slikken dan maar he
Mannen met baarden, dat zei ze toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef Jimbo het volgende:
ik help wel even;
karina, wat is dan jou smaak wel?
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mannen met baarden, dat zei ze toch?
En krullen he.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mannen met baarden, dat zei ze toch?
Mijn smaak is breed hoor, zeer breed. Zolang het maar geen hip&hop/Ragaeton is houd ik het lang volquote:
Totaal was een kwartiertje of zo. Leuke reconstructie, onze Henk en Peter zijn een stuk fijner (om te zienquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Maar een heel klein stukje gezien, was zeker al even bezig.
Morgen even terugkijken misschien als ik er aan denk. Peter is wel leuk jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Totaal was een kwartiertje of zo. Leuke reconstructie, onze Henk en Peter zijn een stuk fijner (om te zien)
Roept ie als het al voorbij isquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk het nu! Ook op rtl 5, herhaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |