Ik ben Bertha, ik hou van lange wandelingen op het strand, dingen ondernemen maar ook gewoon thuis op de bank zitten met een goed boek.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ja die kwam ik ook erg veel tegen
Van die veels te blije dooddoeners stuk voor stuk. Zeg dan liever iets over jezelf ofzo.
Jullie zijn welkom in Den Haag hoor.quote:
Ohh, dat las ik er niet in.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde: wanneer like jij iemand terwijl je van de foto denkt: mwah...
Als ie heeft staan: houdt van teckelpuppies?
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Bertha, ik hou van lange wandelingen op het strand, dingen ondernemen maar ook gewoon thuis op de bank zitten met een goed boek.
Ik drink graag een glas goede wijn met mijn vriendinnen, maar ik ben ook graag alleen.
lelijk hoofd, maar goeie tieten!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Haha @ tt.
[..]
Ohh, dat las ik er niet in.![]()
Euhm, iets grappigs, met zelfspot.
Inderdaad. En ze krijgen nog veel likes ook waarschijnlijk...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Grappig omdat er echt veel van die beschrijvingen zijn.
Heb een paar keer een datingsite doorgekeken en zag alleen maar van dit soort dingen of vrouwen die er helemaal niks in hadden gezet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Grappig omdat er echt veel van die beschrijvingen zijn.
Welke foto had je bij die omschrijving?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lelijk hoofd, maar goeie tieten!
Wauw daar zou ik zo graag de surrogaatpappie van zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er was laatst ook iemand met een ode aan haar zoontje...
Alleenstaande moeder, kind maakte haar leven compleet, zonder hem was ze nergens, ze zou eeuwig van hem houden enzo... Ontzettend aantrekkelijk!
Daarom FOK!hosselen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ze krijgen nog veel likes ook waarschijnlijk...
En hoe werkt dat voor jou?quote:
En als kerel moet je een leuke gevatte tekst hebben plus goede foto's, veel profielen bezoeken en berichten sturen en dan heb je wellicht een paar reacties als je geluk hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een paar keer een datingsite doorgekeken en zag alleen maar van dit soort dingen of vrouwen die er helemaal niks in hadden gezet.
Nouja, dan niet.
geen, ik heb geen lelijk hoofdquote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke foto had je bij die omschrijving?
Net alsof ik serieus op die vraag kan antwoorden.quote:Wie ik ben
De ideale schoondochter, die met haar innemende persoonlijkheid en uitmuntende sociale vaardigheden zelfs de meest verstokte misantropen weet te charmeren.
Eens, daarom was ik ook zo benieuwd.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen, ik heb geen lelijk hoofd
euh... Ken iemand zonder tekst die gewoon iets van 8 matches op n dag heeft gemiddeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als kerel moet je een leuke gevatte tekst hebben plus goede foto's, veel profielen bezoeken en berichten sturen en dan heb je wellicht een paar reacties als je geluk hebt.
Wedden dat het niet lukt bij mijquote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
Heb dit op een profiel ergens staan:
[..]
Net alsof ik serieus op die vraag kan antwoorden.
Ik heb pech dat de dames die ik interessant vind óf bezet óf lesbisch zijn. En 1 keer klikte het niet.quote:
Dat weet ik niet. Heb me niet ingeschreven.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als kerel moet je een leuke gevatte tekst hebben plus goede foto's, veel profielen bezoeken en berichten sturen en dan heb je wellicht een paar reacties als je geluk hebt.
en dan komen er allemaal mensen die denken dat je serieus bent en een omhooggevallen trutquote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op de meeste datingsites is de verhoudiing man:vrouw zo scheef dat zelfs vrouwen met lege profielen bergen reacties krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een paar keer een datingsite doorgekeken en zag alleen maar van dit soort dingen of vrouwen die er helemaal niks in hadden gezet.
Nouja, dan niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://heartiste.wordpres(...)e-dating-experiment/quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
euh... Ken iemand zonder tekst die gewoon iets van 8 matches op n dag heeft gemiddeld.
Goed bezigquote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb pech dat de dames die ik interessant vind óf bezet óf lesbisch zijn. En 1 keer klikte het niet.
Maar ben wel 2 keer gehosseld.
Whehehe.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op de meeste datingsites is de verhoudiing man:vrouw zo scheef dat zelfs vrouwen met lege profielen bergen reacties krijgen.
ik bedoelde dat dat dus niet voor elke man geldt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://heartiste.wordpres(...)e-dating-experiment/
Nee, heb er nog wel achter gezet dat ik niet heel serieus was.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan komen er allemaal mensen die denken dat je serieus bent en een omhooggevallen trut
Vampirefreaks.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Had ik vroeger ook op Vampirefreaks.
Had er nog niks in, en stond al vol met 10/10
Kan het gros van de mensen op tinder lezen dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, heb er nog wel achter gezet dat ik niet heel serieus was.
Je kent me Tijn.quote:
o, dat scheelt wel jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, heb er nog wel achter gezet dat ik niet heel serieus was.
Gouden tijdenquote:
Dus je kan altijd nog homo wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent me Tijn.
Overigens zijn er wel meer mannen die mij willen op FOK dan vrouwen.
Voor de meeste wel, en je zal altijd wel een uitzondering hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde dat dat dus niet voor elke man geldt.
Jammerlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef Fascination het volgende:
Daar had ik een interessebericht op gekregen van best een lekker ding, hebben we allebei een gratis lidmaatschap, dus kunnen we niet in contact komen met elkaar. :'D
Sowieso word ik in de kroeg regelmatig aangesproken door oudere kerels.quote:
Gewoon een keer proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk
[..]
Sowieso word ik in de kroeg regelmatig aangesproken door oudere kerels.
Als dat mijn ding was geweest, was het prima.
Pff nog eisen stellen ookquote:
neeme en abo!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef Fascination het volgende:
Daar had ik een interessebericht op gekregen van best een lekker ding, hebben we allebei een gratis lidmaatschap, dus kunnen we niet in contact komen met elkaar. :'D
ja, lekker ding ook gewoon!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor de meeste wel, en je zal altijd wel een uitzondering hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |