Laat maar trouwens, lowlands is echt zo een kneuzenfesteinquote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jij zou eigenlijk mod moeten worden! Nog nooit iemand met zoveel passie en creativiteit gezien voor het kloten.
omdat stormloopquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom post iedereen zo hevig in dit slechte topic?
Ik heb die verspreid.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die nu nog met de 'dis gon be gud' gif komt, doe ik wat.
Kleine meisjes worden groot, dat heb je nu eenmaal niet in de hand.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, ze is veranderd, pisbuisaids is het nu helemaal.
lowlands is leuk man, ik weet niet wat MoH isquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laat maar trouwens, lowlands is echt zo een kneuzenfestein![]()
kom MoH dan
Ben je op je gekrulde staartje getrapt omdat ik je uitlach wegens je verlepte poging jezelf tot mod te torpederen?quote:
Niet doen plsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik Don uitlachen en daarna ga ik m'n uren doen en nog meer daarna ga ik Donnie bannen.
Mothers on Hispanics.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
lowlands is leuk man, ik weet niet wat MoH is
Arme jij!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me laatst aangeboden als mod, maar toen werd ik letterlijk uitgelachen door yvonne. Daarna ben ik erachter gekomen dat ze mij niet mag om een of andere reden. Sindsdien vind ik haar maar een rare meid.
Je kickt erop.quote:
Hatert.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik Don uitlachen en daarna ga ik m'n uren doen en nog meer daarna ga ik Donnie bannen.
Waarom?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Niet begrijpen wat er hypocriet is aan dat gejank van jequote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Kijk, het is vrij simpel, gewoon uitleggen waarom ík hypocriet zou zijn, kun je dat niet ben je gewoon geen haar beter dan de vele braddies hier en ban ik je.
Omdat ik m'n uren moet inleveren voor 00.00 uur misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |