Ja, van m'n werk.quote:
Waar slaat dit op als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meneertje misplaatste arrogantie.
Wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
dit is misschien het laatste topic waar ik in post, dus ik wil er het beste van maken
Als je beseft dat er allemaal verstandelijk gehandicapten op FOK! zitten, kun je dat inderdaad scharen onder de noemer 'verpleging';quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel graag willen weten waar opeens die haat jegens mijn internetpersoonlijkheid vandaan komt. Altijd voor niets gedacht dat jij mijn internetbroeder was.
Jullie zijn allebei lieverds maar probeer aub. niet zo hard elitair te worden in KLB. Daar is het echt niet belangrijk genoeg voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef Zaktabak het volgende:
Maar TwentyFourr, wat zit jij de laatste tijd te kutten. Vond (en vind nog wel een beetje) je eigenlijk een goede jongen.
Wijkverpleging.bijna goedquote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, Danny komt amper rond volgens mij (nofi). Yvonne heeft gewoon een voltime baan in het ziekenhuis.
ja die ts doet zuur en haar slipje past denk ik wel bij haar username want die waarschijnlijk ook roodquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Voor een VBL-user vind ik je best wel puik
Haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, Danny komt amper rond volgens mij (nofi). Yvonne heeft gewoon een voltime baan in het ziekenhuis.
ze heeft menopauzequote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ja die ts doet zuur en haar slipje past denk ik wel bij haar username want die waarschijnlijk ook rood!
Dit. Ga snel even je prioriteiten heroverwegenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei lieverds maar probeer aub. niet zo hard elitair te worden in KLB. Daar is het echt niet belangrijk genoeg voor.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei lieverds maar probeer aub. niet zo hard elitair te worden in KLB. Daar is het echt niet belangrijk genoeg voor.
Totdat ik werk gevonden heb moet ik toch iets?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef TwentyFourr het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan natuurlijk gewoon jouw post verwijderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |