Ja, klopt, maar toch 1080p 60fps.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met een rotkwaliteit verder (vergeleken met een compact)
Met digitale zoom jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan 1080p 60fps filmen met mijn mobiel van 350 euro. Valt allemaal wel mee dus.
Jongen, daar heb ik het toch niet over? Zoomen doe je trouwens gewoon door erger dichterbij te gaan staan.quote:
''peuk''quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en daarna maar even sociaal bij mijn huisgenoten zitten
Mijn mobiel filmt ook in 1080P Maar ik heb daar een enorme haat aan i.v.m zware "Rolling Shutter" en digitale zoom. En een achterlijk kleine sensor.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke mobiel? Misschien kan Braddie die kopen
Maar je snapt hopelijk wel dat het niet te vergelijken isquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, daar heb ik het toch niet over? Zoomen doe je trouwens gewoon door erger dichterbij te gaan staan.
Ik film graag bij concerten, dan is het fijn om een beetje zoom bereik te hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, daar heb ik het toch niet over? Zoomen doe je trouwens gewoon door erger dichterbij te gaan staan.
Okquote:Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn mobiel filmt ook in 1080P Maar ik heb daar een enorme haat aan i.v.m zware "Rolling Shutter" en digitale zoom. En een achterlijk kleine sensor.
Concerten zijn om naar te luisteren, niet om te filmen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik film graag bij concerten, dan is het fijn om een beetje zoom bereik te hebben
Ik geniet liever bij een concert van de muziek en de show i.p.v bezig te zijn met mijn camera (tevens genoeg andere mensen die het opnemen en op youtube knallen)quote:Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik film graag bij concerten, dan is het fijn om een beetje zoom bereik te hebben
Alsof iemand dat ooit terugkijktquote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Concerten zijn om naar te luisteren, niet om te filmen.
What if i told you, you can do both!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geniet liever bij een concert van de muziek en de show i.p.v bezig te zijn met mijn camera (tevens genoeg andere mensen die het opnemen en op youtube knallen)
Daarom, en het licht van al die mobieltjes is irritant, gewoon opflikkeren ermee.quote:
Oh ik heb het wel eens terug gekeken op youtube maar dan hadden andere mensen het opgenomenquote:
Wat als ik je vertelde dat je je dingen slechter herinnert als je ze filmt?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
What if i told you, you can do both!
Dat begrijp ikquote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Concerten zijn om naar te luisteren, niet om te filmen.
Bruce Springsteen concert vorig jaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Cosmo. het volgende:
Ik ben nog nooit bij een concert geweest om eerlijk te zijn
Je hebt herinneringen door middel van herinneringen, zo simpel is het. Filmen en foto's zijn nergens voor nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat begrijp ikMaar het is wel prettig om een herinnering te hebben van een concert door middel van filmpjes.
Dat vonden 18000 + Mensen ook van mijn concert compilatie van Toto (2 minuten filmen per liedje is genoeg)
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt een HEKEL aan geschreeuw door dat soort filmpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Daarom film ik altijd met m`n camera niet heel erg opvallend in de lucht, zo kan ik tóch filmen maar ben ik niemand tot last.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom, en het licht van al die mobieltjes is irritant, gewoon opflikkeren ermee.
Je hebt ergens wel gelijk, maar ik vind het ook wel fijn om er wat beelden bij te hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt herinneringen door middel van herinneringen, zo simpel is het. Filmen en foto's zijn nergens voor nodig.
Dit ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Beter gewoon wachtten tot er een officiële concertopname komt op youtube, die zijn altijd zoveel mooier opgenomenZonder publiek voor het beeld etc.
Braddie ik vang een granaat voor je op :$quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk, maar ik vind het ook wel fijn om er wat beelden bij te hebben.
Bij Bruno Mars heb ik m`n audio recorder mee genomen en ik luister nog graag terug naar sommige nummers omdat die goed zijn uitgevoerd live.
Die zijn er van dit soort shows bijna nooit, althans.. ze zijn er natuurlijk wel, maar niet specifiek van de show waar ikzelf dan bij was.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Beter gewoon wachtten tot er een officiële concertopname komt op youtube, die zijn altijd zoveel mooier opgenomenZonder publiek voor het beeld etc.
Ik zag net toch echt hoofden in je filmpje.. en dat was toen ik random een paar momenten aankliktequote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die zijn er van dit soort shows bijna nooit, althans.. ze zijn er natuurlijk wel, maar niet specifiek van de show waar ikzelf dan bij was.
En als je gewoon voldoende zoom bereik hebt en je houd je camera laag en een tikkeltje omhoog gericht kan je door middel van het zoomen die hoofden allemaal prima ontwijken op beeld
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
je zit zijn piemol hoe haal ik dit weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zie je ze ook wel een paar keer, maar ze zijn niet prominent in beeld, wat dat betreft probeer ik het gewoon te ontwijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt hoofden in je filmpje.. en dat was toen ik random een paar momenten aanklikte
Succesquote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik vind 't allemaal mooi. Ik ga even sociaal doenTenzij het dodelijk saai is daar, dan pak ik vrij snel mijn laptop er wel bij lol
Succes!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik vind 't allemaal mooi. Ik ga even sociaal doenTenzij het dodelijk saai is daar, dan pak ik vrij snel mijn laptop er wel bij lol
Vraag het paus Pius.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
je zit zijn piemol hoe haal ik dit weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |