Noooooooooquote:
Okquote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
Dat Tweakers forum slaat ook nergens op.
Stel ik daar de vraag dat ik voor 300 euro een COMPACT CAMERA zoek die in 1080P kan filmen en goede low-light prestaties heeft.
Komt de eerste aan met een camera van 500 euro en de 2e zegt dat ik een Systeem Camera moet kopen
Kom op zeg, hoe moeilijk is het nou "BUDGET 300 EURO" "COMPACT CAMERA" Dat is niet, 500 euro, en systeem camera lijkt me.
En dan leg je het uit, en dan krijg je doodleuk terug "Voor dat geld gaat het niet lukken en ben je ook niet serieus te nemen"
Dit is niet KLB..quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
Stel ik daar de vraag dat ik voor 300 euro een COMPACT CAMERA zoek die in 1080P kan filmen en goede low-light prestaties heeft.
Komt de eerste aan met een camera van 500 euro en de 2e zegt dat ik een Systeem Camera moet kopen
Kom op zeg, hoe moeilijk is het nou "BUDGET 300 EURO" "COMPACT CAMERA" Dat is niet, 500 euro, en systeem camera lijkt me.
En dan leg je het uit, en dan krijg je doodleuk terug "Voor dat geld gaat het niet lukken en ben je ook niet serieus te nemen"
Omg ik ben verliefdquote:
quote:
Ik denk het wel, toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit is niet KLB..
Maar, ik vraag me af of dat kan voor 300 euro
Zeg het daar zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
Permaban en poederbrieven kun je dan verwachten. Zo werkt Tweakers.quote:
Poederbrief? Virus voor je PC dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Permaban en poederbrieven kun je dan verwachten. Zo werkt Tweakers.
Een virus voor je pc? Bestaat dat nog anno 2014?quote:
Ik kan 1080p 60fps filmen met mijn mobiel van 350 euro. Valt allemaal wel mee dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging laatst ook voor de gein kijken naar digitale camera's en de prijzen liegen er niet om, ja zo'n compact ding met 16 megapixel heb je voor 80 euro maar één die 1080P kan filmen.. dat kost wel wat
Welke mobiel? Misschien kan Braddie die kopenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan 1080p 60fps filmen met mijn mobiel van 350 euro. Valt allemaal wel mee dus.
Met een rotkwaliteit verder (vergeleken met een compact)quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan 1080p 60fps filmen met mijn mobiel van 350 euro. Valt allemaal wel mee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |