zijn naam leek er ook wel een beetje op jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof had nog iemand anders getagged bij die singles van gelderlandpagina en die dude had een daley blind cover.
is sws tjacka
Ben jij Twink?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt
vrijdag mijn eerste borsthaar ontdekt
Wanneer zijn die? Lijkt mij echt onwijs leuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. We bieden ook proeflessen aan he.
25 januariquote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer zijn die? Lijkt mij echt onwijs leuk.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
………………………….
![]()
………………………….
......
………………………….
...........
………………………….
...............
………………………….
............
………………………….
........
………………………….
...
………………………….
![]()
………………………….
...
………………………….
........
………………………….
.............
![]()
![]()
![]()
![]()
…........….
…………
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn naam leek er ook wel een beetje op ja
die van jou heb ik nog. De andere ben ik de opmaak van kwijt. Arme Jimbo, arme Sof, arme Ezell.quote:
Satan illuminanie voor jouquote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef Muto het volgende:
[..]
die van jou heb ik nog. De andere ben ik de opmaak van kwijt. Arme Jimbo, arme Sof, arme Ezell.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice. Ik doe mijn apenpak wel aan. Met daar onder een kerstpakje hihihi
Ik ben deze week al 4x naar vrienden/kroeg geweest. Ik pas vandaag even, een bierbuik staat pas voor mijn 27ste.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef Tjacka het volgende:
ik stel mijn biertje uit tot kwart voor acht
Reageer DM eensquote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef Tjacka het volgende:
ik stel mijn biertje uit tot kwart voor acht
ik val alleen maar afquote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben deze week al 4x naar vrienden/kroeg geweest. Ik pas vandaag even, een bierbuik staat pas voor mijn 27ste.
Je eet geen kaas meerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik val alleen maar af
snap er niks van
Ahw je bent verlieeeeffddddquote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik val alleen maar af
snap er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |